Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] Problem Abk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 29 cze 2013, 12:37

fransis jak odpalę auto to śmierdzi mocno spalinami ale nie umiem stwierdzić czy to samo PB czy z LPG
reduktora nie regenerowałem .Na pewno norm spalin nie spełnia to wiem bo wali ze aż w głowie się chwieje .Zastanawia mnie jeszcze jedno poprzedni właściciel zmienił pompę i nie jest ona ori jak myślicie może być coś na rzeczy .Po trasie jak odkręciliśmy z jednym z kolegów z forum wtrysk rozruchowy to nić PB nie siknęło a moim zdaniem powinno chyba .

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 29 cze 2013, 22:19

Skoro mocno wali spalinami o iskry brak.

Co do odpalania sonda nie ma zbyt wiele. Zostaje jednak WN.

Zobacz czy po drugim kręceniu świece są mokre czy suche.

A rozruchowy sika co kilka przekręceń a nie za każdym razem. Średnio co trzy-cztery przekręcenia stacyjką z tego co u siebie zauważyłem (mój sposób na zdobycie wachy do mycia przy pracy żeby nie ssać z baku).

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 01 lip 2013, 10:47

przewody sa wszystkie nowe z beru tak samo kopulka i palec hhmm co prawda nie sprawdzalem jak iskra wyglada przy rozruchu . a czy sa mokre swiece napewno bo jak je wykrecalem to byly az czarne a powinny byc siwe tym badziej ze na gazie jezdze

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 01 lip 2013, 18:00

Zostaje cewka według mnie. Trzeba szukać prądu (a sadza jest ze zbyt bogatej mieszanki lub braku iskry). Jak masz możliwość to podmień.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 14 lip 2013, 11:07

hhmm jeśli cewka by dawała po dupie to wydaje mi się ze w ogóle by nie palił jak by się zalewał , jeśli była by za bogata mieszanka to by sonda dala o tym znać a na odczytach mieszanka jest oki co prawda sprawdzana na ciepłym silniku ale oscyluje w pełnym zakresie ,chyba podjadę na okoliczny szarot i zapytam czy mogę podmienić

[ Dodano: 2013-07-14, 11:34 ]
zauważyłem tez ostatnio ze po przejechaniu i zgaszeniu auta śmierdzi gazem przy reduktorze wiec jest opcja zalewania dolotu gazem ale możliwe to przy sekwencji .
rozglądałem się za reduktorem lovato (teraz jest KME ) ale nie wiem jakiego szukać dokładnie , gaziarz krzyknął 400 z wymiana, wydaje mi się za dużo bo na allegro to 230-260 zł reduktory do 190 Km widziałem . nie wiem czy jeśli była by to kwestia wymiany reduktora czy podejdzie mi sterownik (tez jest KME ) .Z tego co widziałem lovato jest regulowany na śrubie a u mnie jest przez kompa

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 lip 2013, 19:36

jabko_nb pisze: rozglądałem się za reduktorem lovato (teraz jest KME ) ale nie wiem jakiego szukać dokładnie , gaziarz krzyknął 400 z wymiana, wydaje mi się za dużo bo na allegro to 230-260 zł reduktory do 190 Km widziałem . nie wiem czy jeśli była by to kwestia wymiany reduktora czy podejdzie mi sterownik (tez jest KME ) .Z tego co widziałem lovato jest regulowany na śrubie a u mnie jest przez kompa
Nie chcesz kupić przypadkiem reduktora do I lub II generacji? Bo na allegro są ze dwie aukcje z reduktorami lovato do sekwencji. http://allegro.pl/lpg-reduktory-18860?o ... lla-search

Rozejrzyj się za zavoli zeta N albo AC R01.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 14 lip 2013, 21:46

nie znalazlem takich szczerze

[ Dodano: 2013-08-29, 18:27 ]
witam odświeżam temat na 100% problem wynika z gazu przejechałem ok 100Km z pusta butla lpg i na samej Pb .i co okazuje sie ze zaraz po zatankowaniu lpg i po 1 jeździe auto pali za 3 razem dopiero zapłoń złe wyregulowany klepią mi zawory na PB wiec do regulacji muszę jechać .Pytanie mam do was ponownie bede zmieniał raczej reduktor cały na lovato tylko pytanie jaki kupić do sterownika KME .Mógłbym ten zregenerować ale dodatkowo musiał bym elektro zawór nowy kupi więc wole nowy lepszej firmy .Co polecacie w takim wypadku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl