fransis jak odpalę auto to śmierdzi mocno spalinami ale nie umiem stwierdzić czy to samo PB czy z LPG
reduktora nie regenerowałem .Na pewno norm spalin nie spełnia to wiem bo wali ze aż w głowie się chwieje .Zastanawia mnie jeszcze jedno poprzedni właściciel zmienił pompę i nie jest ona ori jak myślicie może być coś na rzeczy .Po trasie jak odkręciliśmy z jednym z kolegów z forum wtrysk rozruchowy to nić PB nie siknęło a moim zdaniem powinno chyba .
[ABK] Problem Abk
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Skoro mocno wali spalinami o iskry brak.
Co do odpalania sonda nie ma zbyt wiele. Zostaje jednak WN.
Zobacz czy po drugim kręceniu świece są mokre czy suche.
A rozruchowy sika co kilka przekręceń a nie za każdym razem. Średnio co trzy-cztery przekręcenia stacyjką z tego co u siebie zauważyłem (mój sposób na zdobycie wachy do mycia przy pracy żeby nie ssać z baku).
Co do odpalania sonda nie ma zbyt wiele. Zostaje jednak WN.
Zobacz czy po drugim kręceniu świece są mokre czy suche.
A rozruchowy sika co kilka przekręceń a nie za każdym razem. Średnio co trzy-cztery przekręcenia stacyjką z tego co u siebie zauważyłem (mój sposób na zdobycie wachy do mycia przy pracy żeby nie ssać z baku).
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
hhmm jeśli cewka by dawała po dupie to wydaje mi się ze w ogóle by nie palił jak by się zalewał , jeśli była by za bogata mieszanka to by sonda dala o tym znać a na odczytach mieszanka jest oki co prawda sprawdzana na ciepłym silniku ale oscyluje w pełnym zakresie ,chyba podjadę na okoliczny szarot i zapytam czy mogę podmienić
[ Dodano: 2013-07-14, 11:34 ]
zauważyłem tez ostatnio ze po przejechaniu i zgaszeniu auta śmierdzi gazem przy reduktorze wiec jest opcja zalewania dolotu gazem ale możliwe to przy sekwencji .
rozglądałem się za reduktorem lovato (teraz jest KME ) ale nie wiem jakiego szukać dokładnie , gaziarz krzyknął 400 z wymiana, wydaje mi się za dużo bo na allegro to 230-260 zł reduktory do 190 Km widziałem . nie wiem czy jeśli była by to kwestia wymiany reduktora czy podejdzie mi sterownik (tez jest KME ) .Z tego co widziałem lovato jest regulowany na śrubie a u mnie jest przez kompa
[ Dodano: 2013-07-14, 11:34 ]
zauważyłem tez ostatnio ze po przejechaniu i zgaszeniu auta śmierdzi gazem przy reduktorze wiec jest opcja zalewania dolotu gazem ale możliwe to przy sekwencji .
rozglądałem się za reduktorem lovato (teraz jest KME ) ale nie wiem jakiego szukać dokładnie , gaziarz krzyknął 400 z wymiana, wydaje mi się za dużo bo na allegro to 230-260 zł reduktory do 190 Km widziałem . nie wiem czy jeśli była by to kwestia wymiany reduktora czy podejdzie mi sterownik (tez jest KME ) .Z tego co widziałem lovato jest regulowany na śrubie a u mnie jest przez kompa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie chcesz kupić przypadkiem reduktora do I lub II generacji? Bo na allegro są ze dwie aukcje z reduktorami lovato do sekwencji. http://allegro.pl/lpg-reduktory-18860?o ... lla-searchjabko_nb pisze: rozglądałem się za reduktorem lovato (teraz jest KME ) ale nie wiem jakiego szukać dokładnie , gaziarz krzyknął 400 z wymiana, wydaje mi się za dużo bo na allegro to 230-260 zł reduktory do 190 Km widziałem . nie wiem czy jeśli była by to kwestia wymiany reduktora czy podejdzie mi sterownik (tez jest KME ) .Z tego co widziałem lovato jest regulowany na śrubie a u mnie jest przez kompa
Rozejrzyj się za zavoli zeta N albo AC R01.
nie znalazlem takich szczerze
[ Dodano: 2013-08-29, 18:27 ]
witam odświeżam temat na 100% problem wynika z gazu przejechałem ok 100Km z pusta butla lpg i na samej Pb .i co okazuje sie ze zaraz po zatankowaniu lpg i po 1 jeździe auto pali za 3 razem dopiero zapłoń złe wyregulowany klepią mi zawory na PB wiec do regulacji muszę jechać .Pytanie mam do was ponownie bede zmieniał raczej reduktor cały na lovato tylko pytanie jaki kupić do sterownika KME .Mógłbym ten zregenerować ale dodatkowo musiał bym elektro zawór nowy kupi więc wole nowy lepszej firmy .Co polecacie w takim wypadku
[ Dodano: 2013-08-29, 18:27 ]
witam odświeżam temat na 100% problem wynika z gazu przejechałem ok 100Km z pusta butla lpg i na samej Pb .i co okazuje sie ze zaraz po zatankowaniu lpg i po 1 jeździe auto pali za 3 razem dopiero zapłoń złe wyregulowany klepią mi zawory na PB wiec do regulacji muszę jechać .Pytanie mam do was ponownie bede zmieniał raczej reduktor cały na lovato tylko pytanie jaki kupić do sterownika KME .Mógłbym ten zregenerować ale dodatkowo musiał bym elektro zawór nowy kupi więc wole nowy lepszej firmy .Co polecacie w takim wypadku