Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4, 1Z] problem przy odpalaniu na ciepłym

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

[80 B4, 1Z] problem przy odpalaniu na ciepłym

Post autor: Erbi » 28 cze 2013, 09:35

Witam ! Wystąpiła u mnie pewna zagadka, na zimnym silniku wszystko pięknie odpala na strzał, przy rozgrzanym silniku po odpaleniu wskakuje na 3 tys obrotów i po jakimś czasie spada do normy. ktoś coś wie na ten temat ?

Awatar użytkownika
krzyn33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
Imię: Adam
Model: Audi A3
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: krzyn33 » 28 cze 2013, 13:09

Pierwsza rzecz to bym podpiął VAGA i sprawdził podstawowe ustawienia ;-)

[ Dodano: 2013-06-28, 13:12 ]
I zajrzyj tutaj: https://audi80.pl/80-b4-19-1z-podnos ... t35533.htm <ok>

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 28 cze 2013, 13:47

Dawka wtrysku do korekty, trzeba podpiąć VAGa, poluzować nastawnik i wykonać korektę wtrysku.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 28 cze 2013, 14:53

tomek83 pisze:Dawka wtrysku do korekty, trzeba podpiąć VAGa, poluzować nastawnik i wykonać korektę wtrysku.
:shock: taaa ,niewątpliwie to wina dawki :-P ... Podpiąć vaga ,i sprawdzić błędy ,obstawiam błąd n109 ...choć nie wykluczone że to bedzie co innego ...ale zacznijmy od tego

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 28 cze 2013, 15:35

MUNIOR pisze::shock: taaa ,niewątpliwie to wina dawki :-P ..
Nie do końca doczytałem autora, mój błąd. Faktycznie dawka w tym wypadku raczej odpada ;-) Podpięcie do VAGa i odczytanie błędów - jak przedmówcy wspominają.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Re: [80 B4, 1Z] problem przy odpalaniu na ciepłym

Post autor: Krzysiek 84 » 28 cze 2013, 18:40

4ebi pisze:Witam ! Wystąpiła u mnie pewna zagadka, na zimnym silniku wszystko pięknie odpala na strzał, przy rozgrzanym silniku po odpaleniu wskakuje na 3 tys obrotów i po jakimś czasie spada do normy. ktoś coś wie na ten temat ?
Juz ogarnąłeś furke z tym dołem od afn'a i nastawnikiem potencjometrycznym :?:
Podepnij vaga, coś może pokaże.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 28 cze 2013, 20:34


Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 29 cze 2013, 07:50

dzięki chłopaki, dziś podepnę jak sie uda vaga.
Krzysiek 84 pisze:Juz ogarnąłeś furke z tym dołem od afn'a i nastawnikiem potencjometrycznym :?:
taaa dol razem z wałem korbowym od afn już buczy u mnie pod maska ;) pompa kupiona cala po regeneracji. ale nadchodzi czas na pierburga wiec nie przyzwyczajam się do niej, trzeba bedzie sie uśmiechnąć do MUNIORA :P

podam dziś wyniki co Audiczce boli.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 cze 2013, 09:33

4ebi pisze:podam dziś wyniki co Audiczce boli.
Widzę że masz nastawnik potencjometryczny :-/ ,wiec duże prawdopodobieństwo ,że te objawy powoduje właśnie nastawnik ...na pierburgu podobne cuda z chwilowym wskakiwaniem na obroty ,powoduje fiksujący n109 ,ale wtedy zwykle jest również bład n109 zapisany w pamięci sterownika

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 29 cze 2013, 20:58

Na 99% to N109 zacięty w pozycji "otwarty",ale to bardzo łatwo sprawdzić,odkręcić kabelek zasilający,włączyć zapłon i dotykać kabelkiem "łebka" jak cyka to żyje...

Awatar użytkownika
Erbi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 wrz 2012, 18:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: Erbi » 03 lip 2013, 14:13

po wymianie n109 wszystko wróciło do normy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl