Audi Cabriolet 2.6 V6
Pełne ładowanie akumulatora trwa 14h i do tego trzeba mieć solidny prostownik ( nie zabawkę z tesco za 100pln)... odkręcone cele i ma powoli bulgotać. Info. zaczerpnięte z serwisu Centra w Łodzi... sam przerabiałem temat a być może trzeba kupić nowy akumulator. Najlepiej jakbyś z nim podjechał do jakiegoś serwisu od akumulatorów i sprawdzili wszystkie cele aerometrem. Tak na szybko spróbój odpalić na kablach z innego auta. Btw. drugie auto ma być wyłaczone - dawca prądu.
pozdrawiam
pozdrawiam
Wszystko działa. Dla potomnych, którzy tutaj wejdą, okazało się, że wina leży w słabo naładowanym akumulatorze.
Dalej poszukuję dystansów 4x108 -> 4x100 o grubości 25 mm./30 mm. na sprzedaż lub wymianę moich oryginalnych RH 20 mm.
Przypominam również o tym, że mam na sprzedaż Speedline w bardzo dobrym stanie:
https://audi80.pl/sprzedam-audi-spee ... t79757.htm
Z uwagi na to, że śpieszy mi się ze sprzedażą to cena jest do dogadania.
Dalej poszukuję dystansów 4x108 -> 4x100 o grubości 25 mm./30 mm. na sprzedaż lub wymianę moich oryginalnych RH 20 mm.
Przypominam również o tym, że mam na sprzedaż Speedline w bardzo dobrym stanie:
https://audi80.pl/sprzedam-audi-spee ... t79757.htm
Z uwagi na to, że śpieszy mi się ze sprzedażą to cena jest do dogadania.
bartusgo, Route 66, dzięki dzięki Auto póki co wygląda tak samo. Jedyne zmiany jaki mogą się pojawić to hm.. sam nie wiem.. Na dzień dzisiejszy samochód osiągnął finalny wygląd. RS2 z przodu nie chcę mieć.. S2 jest oryginalnym rozwiązaniem. Airraidy mnie nie kręcą, 5x112 też jakoś mnie nie grzeje.. 4.2 pod maską.. no może kiedyś.. Jedyne co zamontować to wyświetlacz temperatury wraz czujnikiem bo od 2 lat (!?) leży w szafie i łapie kurz.
Audi na pewno pojadę za rok do ślubu
Ale ciągle szukam 2 szt. dystansów 25/30 mm. 4x108 -> 4x100.. Na wymianę mam oryginalne RH 20 mm. Mogę ew. odkupić.
Audi na pewno pojadę za rok do ślubu
Ale ciągle szukam 2 szt. dystansów 25/30 mm. 4x108 -> 4x100.. Na wymianę mam oryginalne RH 20 mm. Mogę ew. odkupić.
Z racji tego, że goni mnie czas, to pozwolę sobie na zamieszczenie tego linka https://audi80.pl/audi-cabrio-prosba ... t84721.htm.
Mam nadzieję, że władza wykaże się wyrozumiałością
Mam nadzieję, że władza wykaże się wyrozumiałością
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 21:59
baklazan9494, nie da się tak łatwo wskazać kwoty pieniędzy, które zostały "zainwestowane" w samochód. Mówiąc najogólniej: w auto inwestujesz pod względem technicznym (w moim przypadku 100% fabryka, bez udziwnień) oraz wizualnym. Obie wersje opisane są w tym wątku. Niestety, nie pamiętam ile wydałem na rzeczy techniczne oraz zmiany wizualne. Mogę jedynie wypunktować rzeczy wizualne (z uwzględnieniem ogólnych cen), które zmieniłem w aucie od kiedy jestem jego właścicielem, a Ty +/- sobie dopowiesz ile to kosztowało.
- polakierowanie auta w całości, (nie pamiętam. Ale pewnie ok. 3000 zł (?))
- lampy soczewkowe (~1200 zł),
- lampy tylne US/JAPAN, (nie pamiętam.. może wysio pamięta bo dzięki jego uprzejmości oraz pomocy mam te światełka z ASO),
- wymiana wszystkich listew gumowych (chyba ok. 1500 zł),
- tylny zderzak poliftowy, (chyba ok. 500 zł),
- klapa poliftowa (nie pamiętam ceny),
- plastik o lampy w klapie bagażnika (ok. 150 zł kupiony w ASO),
- kierownica S-line, (nie pamiętam.. kupowałem od forumowicza, pamiętam kogo ale nie pamiętam nicka ),
- ringi (pewnie parę dych PLN),
To chyba tyle czy też aż tyle..
Suma sumarum, i tak wsadziłem w samochód o wiele mniej niż inni zapaleńcy Chociaż nie uważam, że auto prezentuje się gorzej od innych.
Polecam Ci taką zabawę ale zaznaczam, że pozwoliłem sobie na tego typu wojaże z uwagi na to, że podczas ww. modyfikacji auta, mieszkałem jeszcze z mamusią i życie było piękne <mikolaj>
- polakierowanie auta w całości, (nie pamiętam. Ale pewnie ok. 3000 zł (?))
- lampy soczewkowe (~1200 zł),
- lampy tylne US/JAPAN, (nie pamiętam.. może wysio pamięta bo dzięki jego uprzejmości oraz pomocy mam te światełka z ASO),
- wymiana wszystkich listew gumowych (chyba ok. 1500 zł),
- tylny zderzak poliftowy, (chyba ok. 500 zł),
- klapa poliftowa (nie pamiętam ceny),
- plastik o lampy w klapie bagażnika (ok. 150 zł kupiony w ASO),
- kierownica S-line, (nie pamiętam.. kupowałem od forumowicza, pamiętam kogo ale nie pamiętam nicka ),
- ringi (pewnie parę dych PLN),
To chyba tyle czy też aż tyle..
Suma sumarum, i tak wsadziłem w samochód o wiele mniej niż inni zapaleńcy Chociaż nie uważam, że auto prezentuje się gorzej od innych.
Polecam Ci taką zabawę ale zaznaczam, że pozwoliłem sobie na tego typu wojaże z uwagi na to, że podczas ww. modyfikacji auta, mieszkałem jeszcze z mamusią i życie było piękne <mikolaj>
quick, wydał kasę w najrozsądniejsze rzeczy, które widać gołym okiem. Dla wielu dużo kasy, dla niektórych - tylko trochę.
Wiele aut na forum ma przerobione rzeczy, których nikt nie widzi. Czasami będąc w ferworze tuningu można wydać niebotyczne kwoty na prawie niezauważalne części.
Ostrzegam rozsądnych ludzi, by traktowali tuning jak twarde narkotyki (nigdy nie dowiesz się czy wciągniesz się do reszty jeśli nie spróbujesz). Ja uwielbiam gdy ludzie ćpają tuning, bo często dzieła sztuki wychodzą z tego nałogu.
Pozdro dla wkręconych <ok> !
Wiele aut na forum ma przerobione rzeczy, których nikt nie widzi. Czasami będąc w ferworze tuningu można wydać niebotyczne kwoty na prawie niezauważalne części.
Ostrzegam rozsądnych ludzi, by traktowali tuning jak twarde narkotyki (nigdy nie dowiesz się czy wciągniesz się do reszty jeśli nie spróbujesz). Ja uwielbiam gdy ludzie ćpają tuning, bo często dzieła sztuki wychodzą z tego nałogu.
Pozdro dla wkręconych <ok> !