Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK 115KM] wycieki oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

[B4 2.0 ABK 115KM] wycieki oleju

Post autor: dlubek » 06 lip 2013, 00:07

po wymianie oleju moja audica zaczela sladowo znaczyc teren wydaje mi sie ze puszcza simering jakis przy wale korbowym , duzo z tym roboty ? jak ktos ma wskazowki to bym poprosil

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 06 lip 2013, 00:17

Czy dużo z tym roboty... to zależy jak na to patrzeć. to samo co przy wymianie rozrządu + odkręcenie koła zębatego wału i dekielka z uszczelniaczem -> wymiana uszczelniacza -> składanie w odwrotnej kolejności, przy tej pracy warto się pokusić o wymianę rozrządu, pompę wody i pozostałe uszczelniacze od strony rozrządu. Cały dzień roboty dla użytkownika z odrobiną zmysłu mechaniki. Powodzenia życzę

dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dlubek » 06 lip 2013, 08:48

krzysiek czy zeby sie dobrać do dolnego uszczelniacza muszę demontować miske olej a rozrzad i pompe wody robilem miesiąc temu wtedy zalałem go olejem 10w 40 i zaczelo puszczać olej

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 06 lip 2013, 09:43

micha olejowa zostaje na swoim miejscu. jeżeli jest jak w moim silniku to uszczelniacz jest osadzony w alu dekielku przykręconym do bloku i przedniej krawędzi miski olejowej. trzeba go odkręcić, bo nie da rady wyjąć starego simering'u bez uszkodzenia walu lub dekielka. gdzieś mam foto tej części silnika jak znajdę to wrzucę dla potomności.
PS. przydałaby się nowa śruba mocująca koło zębate wału ,klej do gwintów i klucz dynamometryczny

[ Dodano: 2013-07-06, 09:46 ]
mój silnik a na dole widać dekiel może trochę słabo ale powinieneś załapać co i jak:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8aa ... 53c1a.html

dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dlubek » 06 lip 2013, 23:05

dzieki krzysiek wezme sie za to raczej pod koniec miesiąca daj foto jak dasz rade . Pozdro

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 06 lip 2013, 23:14

Póki co zlokalizuj czy to z przedniego simeringu o jakim mowa wcześniej czy olej kapie z obudowy sprzęgła. Bo jak z obudowy sprzęgła to rzeźba nieco większa <mur>

Trza skrzynię zwalać, sprzęgło, zamach itp....

Ale nie zapeszam póki co....

dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dlubek » 07 lip 2013, 16:26

hej francis, tak na pierwszy zut oka to chyba i od strony sprzęgła sie poci coś , więc masakra chyba wytargam silnik ? Czy lepiej skrzynie?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 07 lip 2013, 20:32

Spokojnie. Najpierw trzeba wykluczyć wycieki z miski olejowej w tym miejscu. Pędzelek, benzynka i wszystko wymyć jak trzeba. No i potem monitorować :shock: <ok>

[ Dodano: 2013-07-07, 20:33 ]
Jak masz tam taki otwór prawie półokrągły na dole (obudowa sprzęgła), wsadzasz palec i jak nie zalega tam olej to znaczy simering ok.

dlubek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 mar 2013, 20:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: dlubek » 08 lip 2013, 01:05

ok francis jutro chyb to sprawdze bo martwi mnie to troszke sporo kasy poszlo w bude czas na silnik nadchodzi a rzezba tam straszna ogarnolem te przerobki z dolotem <mur> ale jest oki .pozdrawiam i dziekx

[ Dodano: 2013-07-16, 23:39 ]
cierpliwość wysźła na dobre ,stan oleju był troszke poza max teraz jest ciut poni i nic nie kapie .pozdro franciz

AMBlENTE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 19 sie 2013, 23:52

Post autor: AMBlENTE » 20 sie 2013, 08:17

a zmieniles olej z nizszego np 15w na wyzszy 10w badz 5w? bo po takich zabiegach najczesniej uszczelnienia padaja, jesli na wale od strony rozrzadu to do wymiany masz rozrzad, gorzej jak ci puszcza na skrzyni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl