Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN] gaśnie w czasie jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
SzymonTG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 01 sty 2013, 23:16
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[B3 1.8 JN] gaśnie w czasie jazdy

Post autor: SzymonTG » 19 kwie 2013, 14:39

Witam! Mam problem z moim JN. Mianowicie podczas jazdy czy spokojnej czy jak dam po garach to w pewnym momencie traci moc i gaśnie, nawet jak na biegu próbuje w czasie jazdy odpalić to nic nie daje, tylko restart z stacyjki(wyłączenie zapłony i włączenie) daje rezultat. Na chwilę obecną sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik z pompy, wymieniłem świece , kable WN, palec kopułkę, ten zasobnik paliwa co jest na filtrze powietrza. Jakie jeszcze mogą być przyczyny tego bo normalnie nie da się jechać moją Audi. Dzięki i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez SzymonTG, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzez2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 lut 2012, 10:38

Post autor: ramzez2 » 07 lip 2013, 11:33

Nie wiem czy jeszcze masz ten problem, ale miałem podobny. Winna była stacyjka, która nie trzymała kluczyka i podczas drgań się wyłączała. Po wymianie stacyjki jak reką odjął.

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 18 paź 2015, 12:54

Witam.Podepnę się pod temat.Mam audi 80 b3 1.8 S 90 KM,1990r,wtrysk mechaniczny.Mój problem jest podobny.Podczas jazdy lub podczas ruszania auto gasnie,jednak odpala po paru sekundach bez problemu i są momenty że ponownie zgasnie.Gdy odpali smierdzi bardzo paliwem ,czuć w środku.Wymienilem przewody wysokiego napięcia,swiece,kopulke wraz z palcem rozdzielacza,jednak usterka została.Proszę o poradę co dalej zrobić z tym faktem?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 paź 2015, 17:09

tommy753 pisze:wtrysk mechaniczny.
zobacz czy paliwo nie leje się do filtra powietrza.

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 18 paź 2015, 19:19

Ok jutro sprawdze a czy przyczyną może byc czujnik położenia wału

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 18 paź 2015, 19:25

Może być. Tylko tu niema czujnika wału z prawdziwego zdarzenia. Jedynym czujnikiem jest czujnik hall w aparacie zapłonowym który kręcić się z prędkością rozrządu a nie wału korbowego.

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 20 paź 2015, 21:12

Dzięki Wladco Pierścieni,jak zrobię dam znac :-o

[ Dodano: 2015-10-20, 21:12 ]
Witam jeszcze raz,wczoraj byłem u kolejnego mechanika i stwierdził że to gasniecie silnika jest związane z wtryskiem mechanicznym.Obok wtrysku znalazł kostkę do której były podłączone dwa kabelki,z drugiej kabelki były wyrwane..Czy faktycznie może mieć to coś wspólnego?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 paź 2015, 21:23

Daj zdjęcie tych kostek.

W JN jak dobrze pamiętam ręcznie reguluje się obroty. Ale przed regulacją obortów dobrze by było wyregulować mechaniczny wtrysk z pomoc analizatora spalin, aby nie było że przez podkręcanie przepustnicy będzie walczyło się ze skutkiem a nie przyczyną.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 paź 2015, 15:07

tommy753, skoro problem dotyczy mechanicznego wtrysku to nie podpinaj się pod temat dotyczący gaźnika bo to wprowadza zamęty.
maciek889 pisze:W JN jak dobrze pamiętam ręcznie reguluje się obroty.
nie wiem czy wszystkie jn tak miały ale mój nie miał ręcznej regulacji obr.

tommy753, Dolot szczelny?

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 23 paź 2015, 18:45

Witam,następnym razem zwroce uwagę o podpiecie do tematu,sorki,s co do mojej niuni to elektryk znalazł urwany kabel wychodzący z czujnika który znajduje się koło wtrysków ,to jest przewód który idzie do pompy,dwa cienkie kabelki ,u mnie koloru żółtego.Problem zniknął i niunia idzie jak strzała

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 paź 2015, 19:38

tommy753 pisze:s co do mojej niuni to elektryk znalazł urwany kabel wychodzący z czujnika który znajduje się koło wtrysków ,
nie kojarzę by był tam jakiś czujnik w dodatku z kablem idącym do pompy paliwa ja mniemam, także jakbyś mógł zapodać fotkę

tommy753
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 24 cze 2014, 15:39

Post autor: tommy753 » 24 paź 2015, 17:11

Jutro zrobię to wstawie,nie ma problemu,pozdrawiam[/center]

Witam,daje zdjęcie elementu który nabawił mnie nerwicy
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2015-10-24, 17:11 ]
Teraz jeździ jak strzała

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 paź 2015, 17:20

tommy753, no do wtrysków to mu daleeeko no ale oki, to nie jest czujnik tylko zawór dodatkowego powietrza.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 paź 2015, 17:26

Musiał coś ruszyć przy okazji bo bez tego zaworu by po prostu mógł gasnąć silnik albo mieć problemy z utrzymaniem obrotów. Z jazdą nie powinno być problemów.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 paź 2015, 17:29

maciek889 pisze:Musiał coś ruszyć przy okazji bo bez tego zaworu by po prostu mógł gasnąć silnik albo mieć problemy z utrzymaniem obrotów. Z jazdą nie powinno być problemów.
też mi się tak wydaje tym bardziej że ten zawór działa tylko jak silnik jest zimny z tego co pamiętam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl