Opis kostek pod skrzynką bezpieczników: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bbd9c.html
Poniżej masz opis od AEBa każdej wtyczki oraz napisane gdzie mniej więcej podłączyć. Choć to było ze swapu ABT

T6z czerowna
czerwono-czarny – plus załączający rozrusznik do F50Z tam idzie czarny kabel. Ten kabel zmienia kolor w jedno pinowej wtyczce na ścianie grodziowej dalej szedł wiązką ABT jako czerwono-czarny do rozrusznika.
Czerwony – stały plus z pinu L 30
czarno – niebieski - przez dodatkowy bezpiecznik w skrzynce bezpieczników #27 który idzie z linii 15 plus po zapłonie ( chyba ten z napisem motor 20A) podłączyć do plusa po zapłonie a dalej do cewek zapłonowych. Zacisk 15 masz przy starej cewce z ABT. Przy swapie z jakiegokolwiek silnika podłączasz pod B15 i dokładasz bezpiecznik 20A albo popatrz gdzie idzie kabel z tego pinu bo pewnie idzie do dokładanego bezpiecznika który możesz wykorzystać
wiem
czerwono – zielony – podłączyć z wykorzystaniem przekaźnika od podgrzewacza albo innego uniwersalnego przekaźnika aby mieć zasilanie do: N75 zaworu regulacji ciśnienia doładowania, N80 elektrozaworu z węglem aktywnym, Z19 grzałka sondy lambda, G70 przepływomierz. Przekaźnik ten podłączony w taki sposób że będzie pracował równolegle z przekaźnikiem pompy paliwa
:idea: Wiec ten kabel podłączasz pod przekaźnik podgrzewacza (w przypadku ABT w innym podłączasz uniwersalny przekaźnik o początku, oznaczenia styków po / będą takie same). Tylko zostawiasz podłączenie 2/30 (czerwony gruby) do L30 w skrzynce bezpieczników, 6/85 czerwono-niebieski podłączasz oczkiem do masy w podstawie słupka nadwozia, 4/86 zielono-czarny podłączasz do skrzynki bezpieczników do grubego styku O (tutaj pojawia się plus z przekaźnika pompy paliwa gdy pracuje), 8/87 czerwono-biały podłączasz przez bezpiecznik 20A (musisz zdobyć podstawkę pod niego albo może zostanie któraś z dodatkowych wolna w skrzynce bezpieczników) i bezpieczników tego bezpiecznika podłączasz do kabla czerwono-zielonego z kostki T6z. Schemat do tego:
http://img32.imageshack.us/img32/1975/aeb1redgreen.jpg
T10 – brązowa
niebieski – kontrolka ładowania -
:idea: łączysz go z niebieskim albo miejscem po niebieskim kablu od alternatora z wiązki oryginalnego silnika ostatecznie możesz podłączyć do niebieskiego kabla z żółtej kostki liczników albo obok kolumny w czarnej kostce
żółty - sygnał zużycia paliwa dla komputer tobie raczej niepotrzebny (też żółty w kostce bc albo albo obok kolumny w czarnej kostce)
czarno-szary – sygnał włączenia klimatyzacji - do sterownika klimy
czarno-niebieski – czujnik światła cofania
:idea: Zasilanie dla czujnika cofania podłączasz pod B15A albo kabel tego samego koloru wiązki a80 który też idzie do B15A
biało-niebieski – wejście sygnału prędkości z licznika do ecu
:idea: Pod kabel tego samego kolory w niebieskiej kostce licznika albo obok kolumny w czarnej kostce. Nawet przy radiu jest
T10m – czarna
biało-brązowy – czujnik temperatury oleju
:idea: Można wykorzystać do dodatkowych zegarów
niebiesko–czerwony czujnik cofania
:idea: Idzie od czujnika cofania do świateł – podłączasz do kabla tego samego koloru wiązki ABT i pod deską rozdzielczą jest ponoć 1-pinowa wtyczka po lewej stronie.
biało-szary–czujnik ciśnienia oleju 1,8 bar
:idea: łączysz z kable takiego samego koloru z wiązki a 80 lub z kablem tego koloru kostki Auto – checka, niebiesko-czarny od czujnika zostawiasz odłączony. Tutaj może być problem bo nie będzie się świeciła lampka po włączeniu zapłonu. W AEB jest chyba tylko jeden czujnik ciśnienia oleju tutaj trzeba będzie pokombinować. jak zostaje czujnik 1.8 bar to wejście czujnika 0,3 bar do licznika trzeba zmostkować z masą, nie będzie się wtedy zapalać kontrolka przed odpaleniem silnika ale jak nie będzie ciśnienia powyżej 2000obr/min to zapiszczy (tak jest w A4ce itp. kontrola cisnienia oleju działa tylko powyżej 2000obr/min ale jak przekroczy się te obroty i nie będzie ciśnienia to będzie piszczeć nawet jak spadną poniżej tych obr. w a80 szybciej przestanie piszczeć po opadnieciu obrotów poniżej 2000obr/min). Jak chce się zamontować bańkę zamiast czujnika ciśnienia oleju to trzeba będzie podłączyć w drugą stronę bo w bańce jest czujnik 0,3 bara dla kontrolki. Trzeba kabel czujnika 1,8 bara zewrzeć z masą (wtedy może zacząć piszczeć po chwili od włączenia zapłonu bez odpalania), kotrola będzie działała poniżej 2000obr/min tylko kontrolka da znać jak ciśnienie spadnie aż poniżej 0.3 bara a takie ciśnienie na pełnym kapciu już dawno zabije silnik. Najlepiej by było dorobić przejściówkę aby mieć bańkę od dodatkaocych zagarów oraz czujnik 1,8 bara. Tutaj np. oryginał (opisane niżej w poście pod czujnikami): audi80.pl/viewtopic.php?p=944067 ale takie zestaw będzie kosztował ze 150-200zł. Możliwe że dobry tokarz wytoczy przejściówkę taniej
Co do podłączenia kabli to czujnik 0,3 bara jest podłączony na pin 7 mini-chcecka lub 19 auto cheka (jeśli ktoś posiada), czujnik 1,8 bar idzie na 4 pin MC lub 17 AC kable od tych czujników są także w czarnej kostce obok kolumny kierowczej
niebiesko-brązowy – czujnik temperatury cieczy chłodzącej
:idea: tego podłączasz do kabla tego samego koloru wiązki ABT ewentualnie do kabla tego samego koloru w żółtej kostce licznika albo w czarnej kostce obok kolumny kierowniczej.
brązowo-czerwony – czujnik prędkości
:idea: łączysz z takim samym z wiązki ABT lub do takiego samego kabla w niebieskiej kostce liczników
niebiesko–żółty – czujnik poziomu płynu chłodniczego (pisze że nie dotyczy)
:idea: Jeśli masz podłączony do wiązki AEB zbiorniczek płynu chłodniczego z czujnikiem poziomu do podłączasz do kabla takiego samego koloru z wiązki ABT lub do kabla tego samego koloru żółtej wtyczki liczników (pin 10 k. liczników) albo w czarnej kostce obok kolumny kierowniczej.
zielono–niebieski –
:idea: podłączyć do kabla tego samego koloru przy licznikach w żółtej kostce albo w czarnej kostce obok kolumny kierowniczej.
T10z - żółta
zielono-żółty – podłączenie zasilania wtryskiwaczy do przekaźnika pompy paliwa pin 87a w skrzynce bezpieczników, trzeba dodać na tej linii dodatkowy bezpiecznik 10A
:idea: Do tego pinu podłączony jest chyba bezpiecznik #25 zielono-czarnym kabelm (z dodatkowych przekaźników) więc możesz go wykorzystać. Oryginalnie zasilał grzałkę sondy lambda przez bezpiecznik #25 i wtryskiwacz ABT - bez bezpiecznika). Wiec zostawiasz podłączone do 87a tylko jeden kabel idący do bezpiecznika #25 a dalej do zielono żółtego kabla. Pamiętaj aby tu dać bezpiecznik 10A
czerwono-niebieski – załącza pompę paliwa kostka B styk S (BS) od spodu skrzynki bezpieczników
zielono-czarny – Linia K (właściwie linia W bo oryginalnie idzie od licznika do silnika a dopiero licznik łączy silnik z linią K w gnieździe diagnostycznym)
:idea: zostaw sobie gdzieś ten kabel abyś miał dobry dostęp może się przydać. Można zrobić sobie gniazdo OBDII wewnątrz samochodu albo podpiąć pod obd1 w skrzynce bezpieczników, tutaj także podłącza się emulator immo albo łączy z licznikami jeśli ktoś zechce sobie wsadzić liczniki z A4ki albo immobox dla wersji AEB/ADR sprzed 1997 roku
brązowy - do masy