[B4 NG]kaganiec na silniku
[B4 NG]kaganiec na silniku
witam,
w mojej niuniu jest jakiś ogranicznik, który ma teoretycznie odcinać paliwo przy 5 tys obrotów, ale odczuwalne jest to już przy 4 tys w górę. Ma może ktoś informacje, gdzie taki ogranicznik może się znajdować, gdyż chcę go całkowicie usunąć. Ogólnie nie przeszkadzałoby mi to, ale 5 tys to jednak trochę za mało, a poza tym nie będzie sobie kupel z 320 żartował, że moja niunia to złom, bo słabe przyspieszenie :mrgreen:
z góry dzięki
pozdrawiam
w mojej niuniu jest jakiś ogranicznik, który ma teoretycznie odcinać paliwo przy 5 tys obrotów, ale odczuwalne jest to już przy 4 tys w górę. Ma może ktoś informacje, gdzie taki ogranicznik może się znajdować, gdyż chcę go całkowicie usunąć. Ogólnie nie przeszkadzałoby mi to, ale 5 tys to jednak trochę za mało, a poza tym nie będzie sobie kupel z 320 żartował, że moja niunia to złom, bo słabe przyspieszenie :mrgreen:
z góry dzięki
pozdrawiam
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
O ile się nie myle to czerwone obroty masz dopiero od 6,2tyś, przynajmniej tak widziałem na obrotkach od benzyn. Tak więc odcinka przy 5tyś jest co najniej dziwna, jeśli u mnie w Dieslu gdzie czerwone są już od 4,5 odcinka jest dopiero przy 5,2tyś.
A ty piszesz że odczuwalna odcinka jest już przy 4tyś. Nie jestem specem od tego, ale biorąc tak na chłopski rozum to odcinka tak nie działą. Powinieneś dojść do określonych obrotów i dopiero zadziałałą by odcinka w postaci szarpania lub czegoś takiego. Mam Diesla i u mnie jest to trochę inaczej, ale ciągnąc go kiedyś na 2 biegu by sprawdzić jak działą odcinka doszedłem do 5,2tyś obrotów po czym obroty zaczęły spadać.
Moim zdaniem coś masz nie tak z tym motorkiem.
A ty piszesz że odczuwalna odcinka jest już przy 4tyś. Nie jestem specem od tego, ale biorąc tak na chłopski rozum to odcinka tak nie działą. Powinieneś dojść do określonych obrotów i dopiero zadziałałą by odcinka w postaci szarpania lub czegoś takiego. Mam Diesla i u mnie jest to trochę inaczej, ale ciągnąc go kiedyś na 2 biegu by sprawdzić jak działą odcinka doszedłem do 5,2tyś obrotów po czym obroty zaczęły spadać.
Moim zdaniem coś masz nie tak z tym motorkiem.
no właśnie wiem, że dziwne, a pisząc od 4 tys miałem na myśli że jak wchodzi na strefę 4-5 tys to już czuć, że nie ma takiej mocy, ale ciekawe że nie zawsze tak jest, zazwyczaj elegancko idzie do 5 tys, a parę razy się zdarzyło, że bez problemu przekracza tą 5., ale to tylko na 2. biegu zaobserwowałem
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To mi się wydaje że to nie ma nic wspólnego z odcinką zapłonu, przynajmniej nie w jej standardowym działaniu. Masz B4 jak wiedzę czyli chyba powinieneś mieć coś takiego jak komputer (dokładnie nie wiem bo nie orientuje sie za bardzo w benzyniakach). Najlepszym rozwiązaniem było by podjechać gdzieś gdzie podepną ci się pod kompa i sprawdzą co jest grane. Mogą być jakieś błędy i to może być przyczyną. Tak to trudno mi powiedzieć co może być tego przyczyną. Może bardziej obeznani w temacie użytkownicy będą mieli jakieś lepsze pomysły.
Labiel w NG nic kompem nie zdziałasz bo nic tam nie odczytasz, zostają tylko i wyłącznie kody błyskowe, albo miernik w rękę i jedziemy.
Co do tego mulenia to po pierwsze masz gaz???
Po drugie sprawdź zapłon.
Po trzecie możliwe uszkodzenie czujnika spalania stukowego.
Posprawdzaj te rzeczy, a potem można rozmawiać dalej, chociaż stukowca trudno jest wybadać.
Co do tego mulenia to po pierwsze masz gaz???
Po drugie sprawdź zapłon.
Po trzecie możliwe uszkodzenie czujnika spalania stukowego.
Posprawdzaj te rzeczy, a potem można rozmawiać dalej, chociaż stukowca trudno jest wybadać.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: