Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG]kaganiec na silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
sebak89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:59
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

[B4 NG]kaganiec na silniku

Post autor: sebak89 » 16 lis 2007, 19:47

witam,
w mojej niuniu jest jakiś ogranicznik, który ma teoretycznie odcinać paliwo przy 5 tys obrotów, ale odczuwalne jest to już przy 4 tys w górę. Ma może ktoś informacje, gdzie taki ogranicznik może się znajdować, gdyż chcę go całkowicie usunąć. Ogólnie nie przeszkadzałoby mi to, ale 5 tys to jednak trochę za mało, a poza tym nie będzie sobie kupel z 320 żartował, że moja niunia to złom, bo słabe przyspieszenie :mrgreen:
z góry dzięki
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 lis 2007, 19:57

O ile się nie myle to czerwone obroty masz dopiero od 6,2tyś, przynajmniej tak widziałem na obrotkach od benzyn. Tak więc odcinka przy 5tyś jest co najniej dziwna, jeśli u mnie w Dieslu gdzie czerwone są już od 4,5 odcinka jest dopiero przy 5,2tyś.

A ty piszesz że odczuwalna odcinka jest już przy 4tyś. Nie jestem specem od tego, ale biorąc tak na chłopski rozum to odcinka tak nie działą. Powinieneś dojść do określonych obrotów i dopiero zadziałałą by odcinka w postaci szarpania lub czegoś takiego. Mam Diesla i u mnie jest to trochę inaczej, ale ciągnąc go kiedyś na 2 biegu by sprawdzić jak działą odcinka doszedłem do 5,2tyś obrotów po czym obroty zaczęły spadać.

Moim zdaniem coś masz nie tak z tym motorkiem.

sebak89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:59
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: sebak89 » 16 lis 2007, 20:12

no właśnie wiem, że dziwne, a pisząc od 4 tys miałem na myśli że jak wchodzi na strefę 4-5 tys to już czuć, że nie ma takiej mocy, ale ciekawe że nie zawsze tak jest, zazwyczaj elegancko idzie do 5 tys, a parę razy się zdarzyło, że bez problemu przekracza tą 5., ale to tylko na 2. biegu zaobserwowałem

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 16 lis 2007, 22:25

To mi się wydaje że to nie ma nic wspólnego z odcinką zapłonu, przynajmniej nie w jej standardowym działaniu. Masz B4 jak wiedzę czyli chyba powinieneś mieć coś takiego jak komputer (dokładnie nie wiem bo nie orientuje sie za bardzo w benzyniakach). Najlepszym rozwiązaniem było by podjechać gdzieś gdzie podepną ci się pod kompa i sprawdzą co jest grane. Mogą być jakieś błędy i to może być przyczyną. Tak to trudno mi powiedzieć co może być tego przyczyną. Może bardziej obeznani w temacie użytkownicy będą mieli jakieś lepsze pomysły.

sebak89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:59
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: sebak89 » 16 lis 2007, 22:50

w każdym razie dzięki za sugestię, będę musiał to sprawdzić :-)

Awatar użytkownika
Duch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 24 paź 2007, 17:45
Lokalizacja: białystok

Post autor: Duch » 17 lis 2007, 10:16

Stawiam na zle uregulowany zapłon i sprawdz ustawienie paska rozrządu u mnie to było przyczyna tego co mowisz 8-) teraz na 2-biegu leci 120km/h i nie ma odciecia nawet przy 7 tysiacach :-P

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 17 lis 2007, 11:33

Labiel w NG nic kompem nie zdziałasz bo nic tam nie odczytasz, zostają tylko i wyłącznie kody błyskowe, albo miernik w rękę i jedziemy.

Co do tego mulenia to po pierwsze masz gaz???

Po drugie sprawdź zapłon.

Po trzecie możliwe uszkodzenie czujnika spalania stukowego.

Posprawdzaj te rzeczy, a potem można rozmawiać dalej, chociaż stukowca trudno jest wybadać.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 lis 2007, 14:28

KorNoLio no właśnie nie bardzo wiem jak to jest w benzyniakach, co zresztą zaznaczyłem. Przepraszam jeśli wprowadziłem w błąd :oops:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 17 lis 2007, 14:56

Podobna miałem sytuacje... pomogła regulacja dawki, ale moga byc walniete wtryski, a zwłasza po LPG, jesli takowa instalacje masz. Co do NG mnustwo szukania i ciezko znaleść przyczyne.. :-? Sprawdź to co napisał Ci KorNoLio, mi już kiedys jego porady co do NG pomogły :-)

sebak89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:59
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: sebak89 » 17 lis 2007, 16:17

Dzięki Panowie. Nie mam LPG. Posprawdzam wszytko :-D

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 17 lis 2007, 17:03

Labiel pisze:KorNoLio no właśnie nie bardzo wiem jak to jest w benzyniakach, co zresztą zaznaczyłem. Przepraszam jeśli wprowadziłem w błąd :oops:
Dlatego należy wyprowadzać ludzi z błędu <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 lis 2007, 17:11

Ale co do tego że to nie żadna odcinka zapłonu to jetseśmy zgodni :mrgreen:

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 18 lis 2007, 13:08

Koledzy, a moze by tak sprawdzic na poczatek filtr powietrza i paliwa? <piwo> u mnie dokladnie to pomoglo, jak zobaczylem swoj filtr powietrza to zdziwilem sie ze ten silnik w ogole pracowal, a wlasnie odcinal przy 4,8tys.

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 18 lis 2007, 21:44

Sprawdzić filtry i pompę paliwa. Pokombinuj trochę zapłonem. BMW 320 odpada od NG to już sprawdziłem ze 20 razy w życiu z różnymi bawarami których kierowcy twierdzili, że mają igły.

sebak89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 12 wrz 2007, 16:59
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: sebak89 » 19 lis 2007, 19:09

Filtry powietrza i paliwa to odpadają raczej, bo świeżo po zakupie (wrzesień) wstawiłem na warsztat i wszystko co należało wymieniłem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl