Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2013, 12:52

asienka pisze:Jeśli chodzi o przykład van_dall'a uważam że kupił nieodpowiednie sprężyny do nieodpowiedniej wersji bo kupił pod typ 89 --> może chciał przyoszczędzić te 50 zł i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.
I znowu to samo :lol:

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 12 lip 2013, 13:21

Maroonio i chybo jesli jest tak jak mówicie to van_dall ma podstawę do tego żeby zgłaszać reklamację, jednakże firma MTS zapewne nie przyzna się do błędu ... twierdząc, że nie do tego modelu jest lub inne takie. Reasumując kolega van_dall zostaje niezadowolony i biedniejszy o 1tys :-/

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 12 lip 2013, 13:39

A orientujecie się jaka ma być długość sprężyn originalnych a jaka obniżonych ? to jak mi przyjdzie to zmierzę :-)

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 12 lip 2013, 15:27

Wrócę do domu to zmierzę swoje i policzę zwoje i napiszę bo paczka przyszła :-)

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 12 lip 2013, 18:10

asienka pisze:hubertm, tak jak piszesz jest tematów kilka ale czytając je nie znalazłam opinii, że mogą źle obniżyć - widocznie mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem lub zapamiętaniem czytanego tekstu i pamiętam to co chce ;-)

Jeśli chodzi o przykład van_dall'a uważam że kupił nieodpowiednie sprężyny do nieodpowiedniej wersji bo kupił pod typ 89 --> może chciał przyoszczędzić te 50 zł i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.

Ja kupiłam TA-Technics i czekam aż przyjdą do mnie, a montaż mam we wtorek więc zapodam fotki z obniżenia (obniżenie będzie -60/-40)
wchodziłem z ciekawości na strone ta technix i nie znalazłem tam zawieszenia do Coupe o obniżeniu 60/40, tylko było 40/40, więc żebyście się przypadkiem nie zdzwili jak zostanie to założone na auto albo i nie... :roll:
czekam z niecierpliwością do wtorku :-)

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 12 lip 2013, 19:35

PuSzEk pisze:
asienka pisze:hubertm, tak jak piszesz jest tematów kilka ale czytając je nie znalazłam opinii, że mogą źle obniżyć - widocznie mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem lub zapamiętaniem czytanego tekstu i pamiętam to co chce ;-)

Jeśli chodzi o przykład van_dall'a uważam że kupił nieodpowiednie sprężyny do nieodpowiedniej wersji bo kupił pod typ 89 --> może chciał przyoszczędzić te 50 zł i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.

Ja kupiłam TA-Technics i czekam aż przyjdą do mnie, a montaż mam we wtorek więc zapodam fotki z obniżenia (obniżenie będzie -60/-40)
wchodziłem z ciekawości na strone ta technix i nie znalazłem tam zawieszenia do Coupe o obniżeniu 60/40, tylko było 40/40, więc żebyście się przypadkiem nie zdzwili jak zostanie to założone na auto albo i nie... :roll:
czekam z niecierpliwością do wtorku :-)
Bo TA-Technix robi taki zestaw do audi 80/90 w ośce <rotfl>
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... -40mm.html
Co najlepsze oni napisali że nie pasuje do coupe :lol:

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 12 lip 2013, 19:51

Zawieszenie przyszło, wczoraj dzwoniłam do firmy od której kupowałam i zapewniali że pasuje do audi coupe :-) Pomierzę sobie przed założeniem i po założeniu wolną przestrzeń między kołem a nadkolem i czekamy do wtorku wieczora jak odbiorę auto :-)

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 13 lip 2013, 16:22

Napisałem zapytanie do MTS żeby mi wyjaśnili na czym wg nich polega róznica w zawieszeniu b3/b4, ale tak czy siak do błedu oni się nie przyznają i koniec. Zwykłe frajerstwo a jedyne na czym będą się opierać, to że mam coupe z 1992r. Jedyne co, to ja osobiście nigdy u nich juz nic nie kupie, choćby to był ostatni sklep na świecie i wszystkich innych pytających będę przed nimi przestrzegał.

Zawieszenie jest poskładane dobrze i nie ma bata aby był jakiś błąd w tym miejscu. Ja wybrnę z sytuacji w taki sposób, że na przednie sprężyny MTSa mam już kupca, a sam od kolegi odkupiłem 2 używane sprężyny z sedana b4. Porównywałem je z tymi ORI wyjętymi z auta i róznica jest 7cm.

Mój VIN, bo ktoś pytał wcześniej to: WAUZZZ8BZNA011296.


Aha i co by sprostować plotki - nie kupiłem takiego zawieszenia żeby oszczędzić 50zł, tylko kupiłem od sedana, bo zależało mi na większym obniżeniu.

Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubertm » 13 lip 2013, 16:43

Witam,
Kolejny raz nie zgadza się obniżenie auta. Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8 siadł by prawidłowo na tych sprężynach. Nie dziwię się że jesteś wkurzony,ale przekonasz się ,że po małej zamianie przednich sprężyn auto będzie wyglądało już prawidłowo,-a amortyzatory przez lata jazdy udowodnią to,że dokonałeś dobrego zakupu za naprawdę małą kasę...

Tak to już jest że tańsze zawieszenia trzeba "dopracować"...
Te zawieszenia nie nadają się do profesjonalnych rajdów oczywiście..,ale pozwalają na więcej w zakrętach..,-i auto wygląda/prowadzi się dużo lepiej niż na serii. Jakieś tam modyfikacje sprężyn nie stanowią problemu..,-tylne śmiało można ciąć o zwój czy dwa,-widziałeś jaka jest ich konstrukcja/charakterystyka... .Podobno przednie też można trochę przyciąć,ale tylko od dołu o ile pamiętam tylko trochę-bo tam zwojów mało..,-i nie będzie to miało żadnego wpływu na bezpieczeństwo...Pewnie,że lepiej kupić H&R Einbach itp..,-bo są lepiej dobrane do konkretnego modelu ,ale same sprężyny kosztują więcej niż kompletne zawieszenie...Jak ktoś jeździ normalnie lub lubi czasami "poszaleć" to MTS TaTechnix jest naprawdę dobry i wystarczający na lata.

Może te przednie w Twoim przypadku zostały źle oznaczone i są to tak naprawdę -35 lub -40...???


Przyjemności z użytkowania życzę.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 13 lip 2013, 21:47

chybo101 pisze:
Bo TA-Technix robi taki zestaw do audi 80/90 w ośce <rotfl>
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... -40mm.html
Co najlepsze oni napisali że nie pasuje do coupe :lol:
Chybo dostałam kartkę do mojego zawieszenia może pic na wodę, ale są wymienione silniki 2.0E/ 2.3E.....

Także zobaczymy jak będzie w moim przypadku

van_dall ja mówiłam, że może oszczędziłeś ... bo czasami nie warto dopłacać 50 zł, ale czasami lepiej dopłacić, ale skoro kierowałeś się innymi kategoriami to przepraszam :-)

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 14 lip 2013, 04:00

hubertm pisze:Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8
2.3 może i tak, ale 2.8 jest chyba wykonany z aluminium i pomimo sporej róznicy pojemności nie jest wiele cięższy od ABK. A różnica rzedu powiedzmy 50kg nie usadzi auta o 3cm (a tyle z przodu conajmniej brakuje. No chyba, że się mylę.

Mam jednak nadzieję, że po wymianie sprężyn na inne moje problemy się skończą jedynie na nadszarpniętych nerwach i nieotrzebnie spędzonym czasie na ponownej wymianie sprężyn.

Awatar użytkownika
hubertm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 335
Rejestracja: 06 mar 2011, 00:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubertm » 14 lip 2013, 19:48

van_dall pisze:
hubertm pisze:Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8
2.3 może i tak, ale 2.8 jest chyba wykonany z aluminium i pomimo sporej róznicy pojemności nie jest wiele cięższy od ABK. A różnica rzedu powiedzmy 50kg nie usadzi auta o 3cm (a tyle z przodu conajmniej brakuje. No chyba, że się mylę.

Mam jednak nadzieję, że po wymianie sprężyn na inne moje problemy się skończą jedynie na nadszarpniętych nerwach i nieotrzebnie spędzonym czasie na ponownej wymianie sprężyn.

Witam,
50kg więcej ciężaru ułożonego pomiędzy kołami(czyli w takim miejscu jak ciąży silnik) lub w bagażniku daje spore obniżenie...Wystarczy sprawdzić jak auto usiądzie jak włożymy do bagażnika np 50kg bagażu-obciążenia...
Kiedyś wiozłem około 50kg torfu w 2 workach w bagażniku i auta przysiadło z tyłu ponad 2cm...

Pozdrawiam.

van_dall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 18 cze 2011, 23:01
Lokalizacja: Kutno

Post autor: van_dall » 14 lip 2013, 23:31

hubertm pisze:50kg więcej ciężaru ułożonego pomiędzy kołami(czyli w takim miejscu jak ciąży silnik) lub w bagażniku daje spore obniżenie...Wystarczy sprawdzić jak auto usiądzie jak włożymy do bagażnika np 50kg bagażu-obciążenia...
Kiedyś wiozłem około 50kg torfu w 2 workach w bagażniku i auta przysiadło z tyłu ponad 2cm...
Dobra, jakby nie było, zawieszenie które zamówiłem jest przeznaczone między innymi do silnika 2.0 więc nie ma o czym dyskutowac, bo taki problem nie powinien w ogóle wystąpić.

Druga sprawa, ja napisałem 50kg "na pałę", a nie wiem czy 2.8 jest cięższe tak na prawdę o 20 kg czy o 100. Sprzedali bubel i tyle. w MTS będą sie trzymać argumentu, że to coupe, jak cioty bez pojęcia i tyle.

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 15 lip 2013, 07:44

Ale co ma silnik 2.6/2.8 V6 do tego zawieszenia ?

Awatar użytkownika
asienka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 456
Rejestracja: 29 wrz 2010, 22:09
Lokalizacja: Śląskie/Będzin

Post autor: asienka » 17 lip 2013, 07:29

U mnie to wygląda tak -60/-40
Przed
Obrazek

i po

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl