I znowu to samo :lol:asienka pisze:Jeśli chodzi o przykład van_dall'a uważam że kupił nieodpowiednie sprężyny do nieodpowiedniej wersji bo kupił pod typ 89 --> może chciał przyoszczędzić te 50 zł i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.
[COUPE ABK] Problem z zawieszeniem mts -60/-60
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
wchodziłem z ciekawości na strone ta technix i nie znalazłem tam zawieszenia do Coupe o obniżeniu 60/40, tylko było 40/40, więc żebyście się przypadkiem nie zdzwili jak zostanie to założone na auto albo i nie... :roll:asienka pisze:hubertm, tak jak piszesz jest tematów kilka ale czytając je nie znalazłam opinii, że mogą źle obniżyć - widocznie mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem lub zapamiętaniem czytanego tekstu i pamiętam to co chce
Jeśli chodzi o przykład van_dall'a uważam że kupił nieodpowiednie sprężyny do nieodpowiedniej wersji bo kupił pod typ 89 --> może chciał przyoszczędzić te 50 zł i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.
Ja kupiłam TA-Technics i czekam aż przyjdą do mnie, a montaż mam we wtorek więc zapodam fotki z obniżenia (obniżenie będzie -60/-40)
czekam z niecierpliwością do wtorku
Bo TA-Technix robi taki zestaw do audi 80/90 w ośce <rotfl>PuSzEk pisze:wchodziłem z ciekawości na strone ta technix i nie znalazłem tam zawieszenia do Coupe o obniżeniu 60/40, tylko było 40/40, więc żebyście się przypadkiem nie zdzwili jak zostanie to założone na auto albo i nie... :roll:asienka pisze:hubertm, tak jak piszesz jest tematów kilka ale czytając je nie znalazłam opinii, że mogą źle obniżyć - widocznie mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem lub zapamiętaniem czytanego tekstu i pamiętam to co chce
Jeśli chodzi o przykład van_dall'a uważam że kupił nieodpowiednie sprężyny do nieodpowiedniej wersji bo kupił pod typ 89 --> może chciał przyoszczędzić te 50 zł i wyszedł na tym jak Zabłocki na mydle.
Ja kupiłam TA-Technics i czekam aż przyjdą do mnie, a montaż mam we wtorek więc zapodam fotki z obniżenia (obniżenie będzie -60/-40)
czekam z niecierpliwością do wtorku
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... -40mm.html
Co najlepsze oni napisali że nie pasuje do coupe :lol:
Napisałem zapytanie do MTS żeby mi wyjaśnili na czym wg nich polega róznica w zawieszeniu b3/b4, ale tak czy siak do błedu oni się nie przyznają i koniec. Zwykłe frajerstwo a jedyne na czym będą się opierać, to że mam coupe z 1992r. Jedyne co, to ja osobiście nigdy u nich juz nic nie kupie, choćby to był ostatni sklep na świecie i wszystkich innych pytających będę przed nimi przestrzegał.
Zawieszenie jest poskładane dobrze i nie ma bata aby był jakiś błąd w tym miejscu. Ja wybrnę z sytuacji w taki sposób, że na przednie sprężyny MTSa mam już kupca, a sam od kolegi odkupiłem 2 używane sprężyny z sedana b4. Porównywałem je z tymi ORI wyjętymi z auta i róznica jest 7cm.
Mój VIN, bo ktoś pytał wcześniej to: WAUZZZ8BZNA011296.
Aha i co by sprostować plotki - nie kupiłem takiego zawieszenia żeby oszczędzić 50zł, tylko kupiłem od sedana, bo zależało mi na większym obniżeniu.
Zawieszenie jest poskładane dobrze i nie ma bata aby był jakiś błąd w tym miejscu. Ja wybrnę z sytuacji w taki sposób, że na przednie sprężyny MTSa mam już kupca, a sam od kolegi odkupiłem 2 używane sprężyny z sedana b4. Porównywałem je z tymi ORI wyjętymi z auta i róznica jest 7cm.
Mój VIN, bo ktoś pytał wcześniej to: WAUZZZ8BZNA011296.
Aha i co by sprostować plotki - nie kupiłem takiego zawieszenia żeby oszczędzić 50zł, tylko kupiłem od sedana, bo zależało mi na większym obniżeniu.
Witam,
Kolejny raz nie zgadza się obniżenie auta. Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8 siadł by prawidłowo na tych sprężynach. Nie dziwię się że jesteś wkurzony,ale przekonasz się ,że po małej zamianie przednich sprężyn auto będzie wyglądało już prawidłowo,-a amortyzatory przez lata jazdy udowodnią to,że dokonałeś dobrego zakupu za naprawdę małą kasę...
Tak to już jest że tańsze zawieszenia trzeba "dopracować"...
Te zawieszenia nie nadają się do profesjonalnych rajdów oczywiście..,ale pozwalają na więcej w zakrętach..,-i auto wygląda/prowadzi się dużo lepiej niż na serii. Jakieś tam modyfikacje sprężyn nie stanowią problemu..,-tylne śmiało można ciąć o zwój czy dwa,-widziałeś jaka jest ich konstrukcja/charakterystyka... .Podobno przednie też można trochę przyciąć,ale tylko od dołu o ile pamiętam tylko trochę-bo tam zwojów mało..,-i nie będzie to miało żadnego wpływu na bezpieczeństwo...Pewnie,że lepiej kupić H&R Einbach itp..,-bo są lepiej dobrane do konkretnego modelu ,ale same sprężyny kosztują więcej niż kompletne zawieszenie...Jak ktoś jeździ normalnie lub lubi czasami "poszaleć" to MTS TaTechnix jest naprawdę dobry i wystarczający na lata.
Może te przednie w Twoim przypadku zostały źle oznaczone i są to tak naprawdę -35 lub -40...???
Przyjemności z użytkowania życzę.
Pozdrawiam.
Kolejny raz nie zgadza się obniżenie auta. Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8 siadł by prawidłowo na tych sprężynach. Nie dziwię się że jesteś wkurzony,ale przekonasz się ,że po małej zamianie przednich sprężyn auto będzie wyglądało już prawidłowo,-a amortyzatory przez lata jazdy udowodnią to,że dokonałeś dobrego zakupu za naprawdę małą kasę...
Tak to już jest że tańsze zawieszenia trzeba "dopracować"...
Te zawieszenia nie nadają się do profesjonalnych rajdów oczywiście..,ale pozwalają na więcej w zakrętach..,-i auto wygląda/prowadzi się dużo lepiej niż na serii. Jakieś tam modyfikacje sprężyn nie stanowią problemu..,-tylne śmiało można ciąć o zwój czy dwa,-widziałeś jaka jest ich konstrukcja/charakterystyka... .Podobno przednie też można trochę przyciąć,ale tylko od dołu o ile pamiętam tylko trochę-bo tam zwojów mało..,-i nie będzie to miało żadnego wpływu na bezpieczeństwo...Pewnie,że lepiej kupić H&R Einbach itp..,-bo są lepiej dobrane do konkretnego modelu ,ale same sprężyny kosztują więcej niż kompletne zawieszenie...Jak ktoś jeździ normalnie lub lubi czasami "poszaleć" to MTS TaTechnix jest naprawdę dobry i wystarczający na lata.
Może te przednie w Twoim przypadku zostały źle oznaczone i są to tak naprawdę -35 lub -40...???
Przyjemności z użytkowania życzę.
Pozdrawiam.
Chybo dostałam kartkę do mojego zawieszenia może pic na wodę, ale są wymienione silniki 2.0E/ 2.3E.....chybo101 pisze:
Bo TA-Technix robi taki zestaw do audi 80/90 w ośce <rotfl>
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... -40mm.html
Co najlepsze oni napisali że nie pasuje do coupe :lol:
Także zobaczymy jak będzie w moim przypadku
van_dall ja mówiłam, że może oszczędziłeś ... bo czasami nie warto dopłacać 50 zł, ale czasami lepiej dopłacić, ale skoro kierowałeś się innymi kategoriami to przepraszam
2.3 może i tak, ale 2.8 jest chyba wykonany z aluminium i pomimo sporej róznicy pojemności nie jest wiele cięższy od ABK. A różnica rzedu powiedzmy 50kg nie usadzi auta o 3cm (a tyle z przodu conajmniej brakuje. No chyba, że się mylę.hubertm pisze:Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8
Mam jednak nadzieję, że po wymianie sprężyn na inne moje problemy się skończą jedynie na nadszarpniętych nerwach i nieotrzebnie spędzonym czasie na ponownej wymianie sprężyn.
van_dall pisze:2.3 może i tak, ale 2.8 jest chyba wykonany z aluminium i pomimo sporej róznicy pojemności nie jest wiele cięższy od ABK. A różnica rzedu powiedzmy 50kg nie usadzi auta o 3cm (a tyle z przodu conajmniej brakuje. No chyba, że się mylę.hubertm pisze:Obstawiam,że silnik 2.3 2.6 lub 2.8
Mam jednak nadzieję, że po wymianie sprężyn na inne moje problemy się skończą jedynie na nadszarpniętych nerwach i nieotrzebnie spędzonym czasie na ponownej wymianie sprężyn.
Witam,
50kg więcej ciężaru ułożonego pomiędzy kołami(czyli w takim miejscu jak ciąży silnik) lub w bagażniku daje spore obniżenie...Wystarczy sprawdzić jak auto usiądzie jak włożymy do bagażnika np 50kg bagażu-obciążenia...
Kiedyś wiozłem około 50kg torfu w 2 workach w bagażniku i auta przysiadło z tyłu ponad 2cm...
Pozdrawiam.
Dobra, jakby nie było, zawieszenie które zamówiłem jest przeznaczone między innymi do silnika 2.0 więc nie ma o czym dyskutowac, bo taki problem nie powinien w ogóle wystąpić.hubertm pisze:50kg więcej ciężaru ułożonego pomiędzy kołami(czyli w takim miejscu jak ciąży silnik) lub w bagażniku daje spore obniżenie...Wystarczy sprawdzić jak auto usiądzie jak włożymy do bagażnika np 50kg bagażu-obciążenia...
Kiedyś wiozłem około 50kg torfu w 2 workach w bagażniku i auta przysiadło z tyłu ponad 2cm...
Druga sprawa, ja napisałem 50kg "na pałę", a nie wiem czy 2.8 jest cięższe tak na prawdę o 20 kg czy o 100. Sprzedali bubel i tyle. w MTS będą sie trzymać argumentu, że to coupe, jak cioty bez pojęcia i tyle.