[Audi Coupe Quattro] by Niki20
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
[Audi Coupe Quattro] by Niki20
Witam wszystkich po raz kolejny z nowym nabytkiem
Coupe NG się sprzedało. Co ważniejsze wiem, że poszło w dobre ręce :-> Po rozstaniu się z nią niedługo musiałem czekać na następcę :mrgreen: Minęło zaledwie dwa dni i oto na podwórku zawitała nowa zabawka <mikolaj> a mianowicie Audi Coupe Quattro AAH (bez gazu) <ok>
Samochód zakupiony w Warszawie, jeździł na Mazury (co widać po blachach). Ogólnie auto baaardzo zaniedbane ale moim zdaniem z dużym potencjałem. Po wstępnej inspekcji na miejscu wyszły braki i wady takie jak:
- bok od strony pasażera, maska oraz tył były malowane. Natomiast dach i strona kierowcy ma jeszcze ori lakier (ogólnie lakier w stanie bardzo słabym)
- silnik gdy jest zimny szarpie przy ok 3tyś obrotów (może ktoś podpowie)
- tylna lampa uszczerbiona
- brak kratki w zderzaku
- brak świateł postojowych, wstecznych oraz podświetlenia tablicy
- niedomykająca się maska (usterkę usunęliśmy na miejscu)
- skończone przednie amortyzatory
- dość spory luz z tyłu na dyfrze
- poprzepalany wydech obijał się o co tylko mógł
- niedziałający obrotomierz, tempomat i BC
- szyber się przycina przy odsuwaniu do tyłu
- fotel kierowcy się nie składał
- ręcznego brak
- zamki w drzwiach "przekręcone" (ktoś próbował się włamać)
- niedziałający alarm
- niedziałające podgrzewanie tylnej szyby
- niedziałające spryskiwacze szyby
- brak podświetlenia: dyfra, termometru, przełączników od szyb, grzanych foteli
- pozrywane znaczki "quattro"
- dolne listwy w tragicznym stanie
Teraz kilka suchych faktów:
Audi Coupe Quattro 1992r AAH 2.8E (128KW/174KM) kolor: wiśnia, przebieg: 315.000km
Wyposażenie:
√ <quattro> z blokadą tylnego dyferencjału
√ skórzane i podgrzewane fotele
√ AC/BC
√ termometr
√ tempomat
√ klimatronik
√ el. szyby przód i tył :!:
√ el. i podgrzewane lusterka
√ el. szyberdach
√ el. regulacja lamp
√ podgrzewane spryskiwacze
√ podgrzewane zamki
√ schowek na narty
√ wspomaganie
√ ABS
√ AIR-BAG
√ centralny zamek (ori)
√ dodatkowe zegary
√ wykończenie wnętrza w drewnie
Teraz to o co każdy pyta :lol: Plany........ hmmmm Na razie na ten temat nie będę się wypowiadał gdyż sam jeszcze dobrze nie wiem do czego mi to auto posłuży. Na pewno w zimie będę się cieszył z napędu :mrgreen: Co dalej czas pokaże...
Ogólnie bardzo mi to autko wpadło w oko <mikolaj> Co ważniejsze baza do modzenia jest świetna ale niepokoi mnie tylko prawy tylny błotnik bo jest na nim troszkę szpachli :evil:
Zobaczymy co czas pokaże Tymczasem wrzucę kilka poglądowych fotek jak teraz Coupe "wygląda" :roll:
c
Odchwaszczanie czas zacząć :!: Na początek to co najważniejsze czyli: mechanika i funkcjonalność. Na pierwszy rzut do wymiany poszło:
- olej (Valvoline MaxLife 10W40)
- filtr oleju (knecht)
- filtr powietrza (knecht)
- filtr paliwa (filtron)
- amortyzatory przód (KYB)
- poduszki McPersona przód (Lemforder)
- uszczelka pod kolektorem wydechowym
- wycieraczki (banany)
- żarówki wstecznego, podświetlenia tablicy oraz postoje przód (oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie wsadził pomarańczowych )
- wyrzucona tylna wycieraczka (niebawem mechanizm także usunę)
- przesmarowanie cięgien przy zaciskach gdyż ręczny nie odbijał
- naprawa alarmu
- naprawa obrotomierza i BC
- wymiana żaróweczek podświetlenia dyfra oraz termometru
- wymiana przełącznika podgrzewania tylnej szyby
- czyszczenie spryskiwaczy szyby
- pospawany wydech
Ciąg dalszy walki z odchwaszczaniem coupe...
- przytargałem trochę gratów od duo ponieważ te co są w aucie nadają się jedynie na śmietnik :-| Poprzedni właściciel delikatnie mówiąc nie dbał o ten samochód i cały czas muszę usuwać "kwiatki" które gdzie bym się nie dotknął to wyrastają spod ziemi (tu coś brakuje, tam coś nie dolega, tu krzywo, tam coś stuka, silnik nie ma mocy, lakier zmasakrowany...), ale mimo wszystko "kocham" to auto i wszystkie niedoskonałości zostaną usunięte do zera i damy mu szansę na przeżycie drugiej młodości :!:
Później zaczniemy zabawę, która zwie się tuningiem 8-)
Poniżej kilka fotek...
Niebawem więcej fotek z dalszych prac oraz porządków w mojej Coupejce :mrgreen:
Pozdrawiam, Niki.
Coupe NG się sprzedało. Co ważniejsze wiem, że poszło w dobre ręce :-> Po rozstaniu się z nią niedługo musiałem czekać na następcę :mrgreen: Minęło zaledwie dwa dni i oto na podwórku zawitała nowa zabawka <mikolaj> a mianowicie Audi Coupe Quattro AAH (bez gazu) <ok>
Samochód zakupiony w Warszawie, jeździł na Mazury (co widać po blachach). Ogólnie auto baaardzo zaniedbane ale moim zdaniem z dużym potencjałem. Po wstępnej inspekcji na miejscu wyszły braki i wady takie jak:
- bok od strony pasażera, maska oraz tył były malowane. Natomiast dach i strona kierowcy ma jeszcze ori lakier (ogólnie lakier w stanie bardzo słabym)
- silnik gdy jest zimny szarpie przy ok 3tyś obrotów (może ktoś podpowie)
- tylna lampa uszczerbiona
- brak kratki w zderzaku
- brak świateł postojowych, wstecznych oraz podświetlenia tablicy
- niedomykająca się maska (usterkę usunęliśmy na miejscu)
- skończone przednie amortyzatory
- dość spory luz z tyłu na dyfrze
- poprzepalany wydech obijał się o co tylko mógł
- niedziałający obrotomierz, tempomat i BC
- szyber się przycina przy odsuwaniu do tyłu
- fotel kierowcy się nie składał
- ręcznego brak
- zamki w drzwiach "przekręcone" (ktoś próbował się włamać)
- niedziałający alarm
- niedziałające podgrzewanie tylnej szyby
- niedziałające spryskiwacze szyby
- brak podświetlenia: dyfra, termometru, przełączników od szyb, grzanych foteli
- pozrywane znaczki "quattro"
- dolne listwy w tragicznym stanie
Teraz kilka suchych faktów:
Audi Coupe Quattro 1992r AAH 2.8E (128KW/174KM) kolor: wiśnia, przebieg: 315.000km
Wyposażenie:
√ <quattro> z blokadą tylnego dyferencjału
√ skórzane i podgrzewane fotele
√ AC/BC
√ termometr
√ tempomat
√ klimatronik
√ el. szyby przód i tył :!:
√ el. i podgrzewane lusterka
√ el. szyberdach
√ el. regulacja lamp
√ podgrzewane spryskiwacze
√ podgrzewane zamki
√ schowek na narty
√ wspomaganie
√ ABS
√ AIR-BAG
√ centralny zamek (ori)
√ dodatkowe zegary
√ wykończenie wnętrza w drewnie
Teraz to o co każdy pyta :lol: Plany........ hmmmm Na razie na ten temat nie będę się wypowiadał gdyż sam jeszcze dobrze nie wiem do czego mi to auto posłuży. Na pewno w zimie będę się cieszył z napędu :mrgreen: Co dalej czas pokaże...
Ogólnie bardzo mi to autko wpadło w oko <mikolaj> Co ważniejsze baza do modzenia jest świetna ale niepokoi mnie tylko prawy tylny błotnik bo jest na nim troszkę szpachli :evil:
Zobaczymy co czas pokaże Tymczasem wrzucę kilka poglądowych fotek jak teraz Coupe "wygląda" :roll:
c
Odchwaszczanie czas zacząć :!: Na początek to co najważniejsze czyli: mechanika i funkcjonalność. Na pierwszy rzut do wymiany poszło:
- olej (Valvoline MaxLife 10W40)
- filtr oleju (knecht)
- filtr powietrza (knecht)
- filtr paliwa (filtron)
- amortyzatory przód (KYB)
- poduszki McPersona przód (Lemforder)
- uszczelka pod kolektorem wydechowym
- wycieraczki (banany)
- żarówki wstecznego, podświetlenia tablicy oraz postoje przód (oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie wsadził pomarańczowych )
- wyrzucona tylna wycieraczka (niebawem mechanizm także usunę)
- przesmarowanie cięgien przy zaciskach gdyż ręczny nie odbijał
- naprawa alarmu
- naprawa obrotomierza i BC
- wymiana żaróweczek podświetlenia dyfra oraz termometru
- wymiana przełącznika podgrzewania tylnej szyby
- czyszczenie spryskiwaczy szyby
- pospawany wydech
Ciąg dalszy walki z odchwaszczaniem coupe...
- przytargałem trochę gratów od duo ponieważ te co są w aucie nadają się jedynie na śmietnik :-| Poprzedni właściciel delikatnie mówiąc nie dbał o ten samochód i cały czas muszę usuwać "kwiatki" które gdzie bym się nie dotknął to wyrastają spod ziemi (tu coś brakuje, tam coś nie dolega, tu krzywo, tam coś stuka, silnik nie ma mocy, lakier zmasakrowany...), ale mimo wszystko "kocham" to auto i wszystkie niedoskonałości zostaną usunięte do zera i damy mu szansę na przeżycie drugiej młodości :!:
Później zaczniemy zabawę, która zwie się tuningiem 8-)
Poniżej kilka fotek...
Niebawem więcej fotek z dalszych prac oraz porządków w mojej Coupejce :mrgreen:
Pozdrawiam, Niki.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2014, 22:19 przez Niki20, łącznie zmieniany 17 razy.
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Dzięki panowie za miłe słowa :oops:
Ogólnie to dałem sporo mniej Szybra niestety nie ma szklanego
slugs, tam za wiele nie ma co przekładać
Może mi ktoś podpowie bo mam mały problem. Mianowicie kiedy samochód jest zimny (po dłuższym postoju) zapalę go - chodzi normalnie, kiedy ruszam to podczas dodawania gazu auto dławi i chce gasnąć... Jak się zagrzeje jest w miarę ok ale około 3tyś czuć szarpnięcie :?: :roll:
Ogólnie to dałem sporo mniej Szybra niestety nie ma szklanego
slugs, tam za wiele nie ma co przekładać
Może mi ktoś podpowie bo mam mały problem. Mianowicie kiedy samochód jest zimny (po dłuższym postoju) zapalę go - chodzi normalnie, kiedy ruszam to podczas dodawania gazu auto dławi i chce gasnąć... Jak się zagrzeje jest w miarę ok ale około 3tyś czuć szarpnięcie :?: :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 04 cze 2009, 17:24