Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT LPG] audi 80 b4 dużo pali gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
ralf87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 01 gru 2009, 23:42

[2.0 ABT LPG] audi 80 b4 dużo pali gazu

Post autor: ralf87 » 11 lip 2013, 21:23

witam. mam mały problem z audi dziewczyny
otóż po zatankowaniu wychodzi że auto w cyklu mieszanym pali 15 l gazu
zastanawiam się czy przyczyną może być czujnik temperatury płynu chłodzącego, gdyż dziwne ma wskazania nie pokazuje że ma 90 stopni a wentylator na chłodnicy już chodzi. teraz pytanie czy czujnik ma jakież połączenie ze sterownikiem gazu

druga sprawa to że czasami podczas przyspieszania auto przerywa.

świece są zmienione na nowe, nowy filtr powietrza i filtr gazu.

czekam na każde sugestie
Ostatnio zmieniony 12 lip 2013, 07:07 przez ralf87, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 11 lip 2013, 21:27

ralf87, tagi _uwaga

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 14 lip 2013, 21:34

ralf87, sprawdz sonde lambda

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 14 lip 2013, 22:32

temperatura ma znaczenie na obroty bo jak czujnik pokazuje niską to załączone może być ssanie. Co do gazu to kwestia regulacji chyba czy na wężu od gazu do wtrysku jest śrubka czy przepustnica ?, pytanie jak auto chodzi na benzynie jakie ma obroty jałowe ?

gangster21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Żegocina

Post autor: gangster21 » 16 lip 2013, 17:56

Witam, ogromny problem z spalaniem gazu, teraz na zbiorniku 42(38)l zrobiłem tylko 235 Km masakra wychodzi coś koło 17 litrów na trasie to 15l, świece wymienione,lambda nowa boscha,martwię się o parownik czy to może być już jego koniec, co ile kkm powinno się wymieniać membrany, mam przelatane ponad 100 kkm,?? :shock: :shock:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 lip 2013, 20:54

gangster21 pisze:mam przelatane ponad 100 kkm,?? :shock: :shock:
Na jeden parownik bardzo dużo. Pewnie nawet nie udałoby się go dobrze wyregulować.

Jakiego koloru były elektrody świec gdy je wykręciłeś?

gangster21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Żegocina

Post autor: gangster21 » 16 lip 2013, 22:26

Kolor białe ale, ale nie ma żadnych objawów, obrotki trzyma, z przyspieszanie już gorzej, jak pedał w podłogę to dziwnie buczy, nie wiem czym to jest, :shock:

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 17 lip 2013, 16:17

no powinny być ala ceglaste, problem z mieszanką. pytałem o spalanie benzyny i o regulacje dawki gazu czy zwykła śrubka czy przepustnica na wężu gazu idącym do wtrysku ?? Powiem tak u mnie PM ( ala ABT wtrysk jednopunktowy ) spala 8-10l lpg zaś ADA ( lekko podobne do ABK pełny wtrysk ) do 11l jak jeździ żona jak ja to 12 :mrgreen: w trybie miejskim na dojazd do pracy. Ustawiałem je sam czysto mechanicznie bez elektroniki, można je skręcić nawet na mniejsze spalanie ale wtedy to by się tylko poruszały a nie o to chodzi. Ważne też gdzie tankujesz bo między stacjami można mieć różnicę przeszło 2l lpg na 100, taka jakość gazu

gangster21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 lip 2013, 17:44
Lokalizacja: Żegocina

Post autor: gangster21 » 18 lip 2013, 22:48

jak chodzi o benzynę to, nie wiem nie jeździłem, i nie wiem ile może palić, jeśli chodzi o regulacje, dawki to elektronika,czy mogę to zrobić na zwykłą śrubę?? i co z membranami co ile powinno się wymieniać, ?? oraz macie jakiś dobry poradnik do ustawienia reduktora :shock:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 lip 2013, 22:52

Tu jest bardzo dobry artykuł o regulacji: https://docs.google.com/document/d/1bIY ... 93B2Q/edit

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl