[B4 2.3 NG] auto nie odpala.
1. https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-kont ... t39927.htm tu masz temat odnośnie kodów błyskowych.
2. Tak, dolot musi być całkowicie szczelny.
3. Obroty szaleją na zimnym silniku: może to być przyczyna czujnika temperatury cieczy chłodzącej 2pin. U mnie wymiana na ori używany rozwiązała problem, także go trzeba sprawdzić.
2. Tak, dolot musi być całkowicie szczelny.
3. Obroty szaleją na zimnym silniku: może to być przyczyna czujnika temperatury cieczy chłodzącej 2pin. U mnie wymiana na ori używany rozwiązała problem, także go trzeba sprawdzić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
a powie mi ktos jak rozpoznac oryginalny czujnik temperatu 2 pin ? on ma chyba czarny kolor, ale oprocz tego jak go rozpoznac ?
a i jeszcez jedno czy zepsuty czujnik temperatury moze wplywac na moc na paliwie jak i lpg ?
[ Dodano: 2013-07-04, 19:45 ]
Jutro bede zabieral sie za przeplywomierz ale prosil bym kogos zeby powiedzial mi jak sprawdzic przeplywomierz czy jest dobry , prosze o podanie informacji w jak najwiekszych szczegolach.
a i jeszcez jedno czy zepsuty czujnik temperatury moze wplywac na moc na paliwie jak i lpg ?
[ Dodano: 2013-07-04, 19:45 ]
Jutro bede zabieral sie za przeplywomierz ale prosil bym kogos zeby powiedzial mi jak sprawdzic przeplywomierz czy jest dobry , prosze o podanie informacji w jak najwiekszych szczegolach.
Odnośnie wpływu na moc, to może bo źle regulowana będzie dawka paliwa.kyuubi1990 pisze:a powie mi ktos jak rozpoznac oryginalny czujnik temperatu 2 pin ? on ma chyba czarny kolor, ale oprocz tego jak go rozpoznac ?
a i jeszcez jedno czy zepsuty czujnik temperatury moze wplywac na moc na paliwie jak i lpg ?
[ Dodano: 2013-07-04, 19:45 ]
Jutro bede zabieral sie za przeplywomierz ale prosil bym kogos zeby powiedzial mi jak sprawdzic przeplywomierz czy jest dobry , prosze o podanie informacji w jak najwiekszych szczegolach.
Co do czujnika, to oryginalny poznasz po nr katalogowym 034906161, który musi być przetłoczony na czujniku i chyba nawet znaczek Audi powinien się na niego załapać.
Odnośnie przepływomierza, to znajdziesz na nim naklejkę z orientacyjnym obrazkiem jak ma być ustawiona klapka przepływomierza od krawędzi (chyba ok. 1,9 mm). Na stronie centrum Audi 80 znajdziesz w dziale download skany książki Reguluję i Naprawiam, a w niej więcej szczegółów na ten temat.
[2.3 NG] Nie odpala na benzynie
Witam ! Ostatnio robilem remont głowicy w moim NG. po zlozeniu wszystkiego do kupy okazalo sie ze nie odpala na benzynie i po przekreceniu zaplonu w rozdzielaczu wtrysku slychac okolo 2 sekundowy pisk ( wtedy kiedy pompa chodzi po przekreceniu na zaplon)
okazało się ze nastawnik ciśnienia ( czarna kostka na przeplywce ) i na jej pinach nie ma zasilaniia tzn jest ale tylko 4V. Krecac rozrusznikiem znika calkowicie. Podlaczylem zasilanie do akumulatora bezposrednio 12V wlaczylem zaplon i wszystko ok, zadnych piskow z wtrysku auto zalapalo zapalilo i po chwili zgaslo.
Pytanie brzmi, dlaczego komputer daje tylko 4V ? Jakieś napiecie testowe ?
Czy moze jakis warunek nie jest spelniony i komputer ucina zasilanie z nastawnika ?
okazało się ze nastawnik ciśnienia ( czarna kostka na przeplywce ) i na jej pinach nie ma zasilaniia tzn jest ale tylko 4V. Krecac rozrusznikiem znika calkowicie. Podlaczylem zasilanie do akumulatora bezposrednio 12V wlaczylem zaplon i wszystko ok, zadnych piskow z wtrysku auto zalapalo zapalilo i po chwili zgaslo.
Pytanie brzmi, dlaczego komputer daje tylko 4V ? Jakieś napiecie testowe ?
Czy moze jakis warunek nie jest spelniony i komputer ucina zasilanie z nastawnika ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Jezeli trzyma rowne oborty i odlacze mu czujnik zaczyna falowac, to jest zepsuty czy sprawny ?
[ Dodano: 2013-07-05, 22:12 ]
No wlasnie zje...... sie na dobre, samochod juz prawie wogole nie chodzi na wolnych obortach
zrobilem kilka zdjec bo jestem ciekawy kilku spraw pierwsza z nich czy silniczek krokowy w momencie wyjecia powinien byc otwarty tak jak to widac na zdjeciu ?
Oraz w jakim polozeniu powinna byc sruba ktora znajduje sie na przepustnicy zaraz obok linki gazu widoczna na zdjeciu ?
Co bylo podlaczone do tego wejscia na waz co jest oplatany zielona izolacja ?
No i najciekawsze pytanie zrobilem zdjecie przeplywomierza moim skromnym zdaniem ta szpara jest troche za duza ale jak mozecie to prosil bym o ocene.
[ Dodano: 2013-07-06, 06:58 ]
Jak podnosze klapke przeplywomierza widze, ze to ramie ktore ja potrzymuje lekko dotyka filtra powietrza.
[ Dodano: 2013-07-05, 22:12 ]
No wlasnie zje...... sie na dobre, samochod juz prawie wogole nie chodzi na wolnych obortach
zrobilem kilka zdjec bo jestem ciekawy kilku spraw pierwsza z nich czy silniczek krokowy w momencie wyjecia powinien byc otwarty tak jak to widac na zdjeciu ?
Oraz w jakim polozeniu powinna byc sruba ktora znajduje sie na przepustnicy zaraz obok linki gazu widoczna na zdjeciu ?
Co bylo podlaczone do tego wejscia na waz co jest oplatany zielona izolacja ?
No i najciekawsze pytanie zrobilem zdjecie przeplywomierza moim skromnym zdaniem ta szpara jest troche za duza ale jak mozecie to prosil bym o ocene.
[ Dodano: 2013-07-06, 06:58 ]
Jak podnosze klapke przeplywomierza widze, ze to ramie ktore ja potrzymuje lekko dotyka filtra powietrza.
mam identycznie to samo
4lata juz tak jeżdzę bo wszelkie próby naprawy nic nie daly tylko kasy wydane, jeszcze musze reduktor wymienic, bo podobno może puszczac gaz w dolot, jak jest pełna butla to ciezko pali, a jak pusta to na dotyk wiecchyba cos z gazem, sprawdz z ciekawosci jak pali na PB przy pustej butli
4lata juz tak jeżdzę bo wszelkie próby naprawy nic nie daly tylko kasy wydane, jeszcze musze reduktor wymienic, bo podobno może puszczac gaz w dolot, jak jest pełna butla to ciezko pali, a jak pusta to na dotyk wiecchyba cos z gazem, sprawdz z ciekawosci jak pali na PB przy pustej butli
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
[2.3NG+LPG] Strzał, co mogło się zepsuć ?
Witam, jakis czas temu moj samochód strzelil, jestem bardzo ciekawy co taki strzał w samochodzie moze zepsuc, czy tylko narazony jest na pokrzywienie talerzyka oraz jakas nieszczelnosc ?
Jezeli jeszcze cos moglo sie zepsuc prosze mi podac potencjalne problemy
Jezeli jeszcze cos moglo sie zepsuc prosze mi podac potencjalne problemy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
podepne sie pod temat bo prawdopodobnie też mam problem z czujnikiem ale mam glupie pytanie gdzie on sie znajduje bo wiem gdzie jest kostka a od niej ida kabelki gdzies daleko a czujnik wszedzie gdzie szukam wyglada tak http://allegro.pl/czujnik-temperatury-w ... 92613.html (wiem ze ma byc bosha bo ten to shit ) i stad moje pytanie w co jest wkrecony bo widac gwint a od wtyczki ida przeciez kable a gwintu nie widac czy jestem tak glupi i nie ogarniam czegos ?????
[ Dodano: 2013-07-16, 12:24 ]
problem polega tez na tym ze np po nocy czy tez dlugim postaju samochód cieżko odpala i musze dlugo krecic a na rozgrzanym to juz wogóle masakra i sie zastanawiam czy zaczać wymiane od swiec i przewodów NGK czy od czujnika temperatury dodam tez ze gdy troche krece czuc benzyna w samochodzie
[ Dodano: 2013-07-16, 12:24 ]
problem polega tez na tym ze np po nocy czy tez dlugim postaju samochód cieżko odpala i musze dlugo krecic a na rozgrzanym to juz wogóle masakra i sie zastanawiam czy zaczać wymiane od swiec i przewodów NGK czy od czujnika temperatury dodam tez ze gdy troche krece czuc benzyna w samochodzie
Między pierwszym i drugim cylindrem masz króciec do którego wchodzi wąż z chłodnicy, od góry masz wkręcony czujnik temperatury pod zegary w liczniku, a od dołu czujnik, który Cie interesuje.blondas pisze:podepne sie pod temat bo prawdopodobnie też mam problem z czujnikiem ale mam glupie pytanie gdzie on sie znajduje bo wiem gdzie jest kostka a od niej ida kabelki gdzies daleko a czujnik wszedzie gdzie szukam wyglada tak http://allegro.pl/czujnik-temperatury-w ... 92613.html (wiem ze ma byc bosha bo ten to shit ) i stad moje pytanie w co jest wkrecony bo widac gwint a od wtyczki ida przeciez kable a gwintu nie widac czy jestem tak glupi i nie ogarniam czegos ?????
[ Dodano: 2013-07-16, 12:24 ]
problem polega tez na tym ze np po nocy czy tez dlugim postaju samochód cieżko odpala i musze dlugo krecic a na rozgrzanym to juz wogóle masakra i sie zastanawiam czy zaczać wymiane od swiec i przewodów NGK czy od czujnika temperatury dodam tez ze gdy troche krece czuc benzyna w samochodzie
Co do problemu, który opisujesz, to zmień najpierw czujnik. Tylko potem dobrze odpowietrz układ, żebyś przypadkiem nie ugotował swojego NG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi