Witam.
Może źle robię, że nie odgrzewam tematu, tylko zakładam nowy, ale chcę jak najprościej zobrazować problem.
Mianowicie sprawa wyglądała tak:
Oznaczony strzałką nr1 ucięty i zaślepiony a nr2 luźny nigdzie nie wpięty.
Nr2 wpiąłem tak:
ale znalazłem na ty forum taki schemat podłączeń i zgłupiałem, zaznaczyłem owalem i strzałką to połączenie i wygląda mi to że jest tam trójnik od którego idzie dalej podciśnienie na pompkę a ja tam wpiąłem nr1 z pierwszego zdjęcia. Oto schemacik:
[AAH] Problem z podciśnieniami.
[AAH] Problem z podciśnieniami.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 21:10 przez xennon, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tam jest ten trójnik bo autor schematu miał założone takie gówno aby auto spełniało wyższą normę emisji spalin. Ten trójnik był na wężyku podciśnienia dla regulatora paliwa, oryginalnie powinno być tak jak teraz masz to podłączone na foto 2.wygląda mi to że jest tam trójnik od którego idzie dalej podciśnienie na pompkę a ja tam wpiąłem nr1 z pierwszego zdjęcia.
Macie z poprawionym hot-linkowaniem:
Witam.
Może źle robię, że nie odgrzewam tematu, tylko zakładam nowy, ale chcę jak najprościej zobrazować problem.
Mianowicie sprawa wyglądała tak:
Oznaczony strzałką nr1 ucięty i zaślepiony a nr2 luźny nigdzie nie wpięty.
Nr2 wpiąłem tak:
ale znalazłem na ty forum taki schemat podłączeń i zgłupiałem, zaznaczyłem owalem i strzałką to połączenie i wygląda mi to że jest tam trójnik od którego idzie dalej podciśnienie na pompkę a ja tam wpiąłem nr1 z pierwszego zdjęcia. Oto schemacik: