Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 DZ 112KM] stuki pod klawiaturo zaworów audi b3 1.8

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

[B3 1.8 DZ 112KM] stuki pod klawiaturo zaworów audi b3 1.8

Post autor: audisylw80 » 17 lip 2013, 21:13

witajcie jestem nowym klubowiczem mam problem stuka mi pod klawiaturo zaworów przy obrotach 2000do 3000 póziniej już ciszej w audi b3

Awatar użytkownika
Radek_ER19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 237
Rejestracja: 23 gru 2009, 11:44
Lokalizacja: WOT

Post autor: Radek_ER19 » 17 lip 2013, 22:35

Popychacze hydrauliczne zaworów do wymiany

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 18 lip 2013, 20:29

TYLKO NA WOLNYCH OBROTACH NIE STUKA STUKA PRZY DODAWANIU GAZU A NA WYSOKICH OBROTACH NIE STUKA

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 18 lip 2013, 21:24

audisylw80, nie pisz wielkimi literami :!:

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 18 lip 2013, 21:30

Zrób test podczas jazdy.

1. Test zbyt wczesnego zapłonu. Jedziesz na jakimkolwiek biegu wyższym niż II (III, IV, V), 1500 rpm i gaz w podłogę. Jeżeli zacznie klepać to zapłon zbyt wczesny.

2. Test panewek. IV lub V bieg, prosta trasa i starasz się utrzymać silnik w zakresie 2000-2200 rpm. Ma być płasko by silnik nie był obciążony. Jeżeli odezwie się klepanie to wina panewek.

3. Hydropopychacze milkną po rozgrzaniu silnika do temperatury roboczej. Najgłośniej jest na zimnym.

remik87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: szprotawa

Post autor: remik87 » 18 lip 2013, 23:19

kolego ja po ostatnim takim klepaniu wymieniłem panewki a teraz mocno trzymam kciuki by sie zaadoptowały i wszystko było ok. a objaw miałem taki jak Ty klepanie przy podobnych rpm. posłuchaj silnika z dołu to też naświetla sytuacje a najlepiej nagraj dzwięk i umieść go na yt daj link to ludzie posłuchaja

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 21 lip 2013, 14:20

witam koledzy jeżeli to by były panewki to wczoraj dostał mój audik niezłe grzanie to myśle że by już stanął silnik a on jak stukał tak dalej stuka na wysokich obrotach nie stuka proszę o pomoc co to może być

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lip 2013, 14:24

audisylw80, ja z tak stukającymi panewkami jeździłem ze 3 lata więc nie licz że wykończysz je w jeden dzień to mocne motory :-P i chwała im za to

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 21 lip 2013, 14:36

ale powiedzcie dlaczego na wolnych obrotach nie stuka ani na wysokich tylko miedzy 2000 a 3000

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 21 lip 2013, 14:38

szklanki jak już grają to na każdych obrotach ( tak twierdzę ) tyle że na wysokich silnik może zagłuszyć czasami olej ma na to wpływ zwłaszcza latem wystarczy zmiana i nie gra. Co do lokalizacji miejsca to kiedyś taki stary majster pokazał mi sztuczkę bierzesz cienki drewniany kołeczek i przykładasz go np do bloku na dole czy głowicy, pompy itp tak znajdziesz gdzie puka. A czy auto odpala dobrze ma dość mocy ?? Może pukać przedmuch z gara na gar, pęknięta podkładka na zaworze mogą klepać zawory, szklanki panewki, korby, wałek pośredni itd dużo tego. Co do śmierci panewki to może trwać długo nawet bardzo długo chyba że dasz w moje ręce :mrgreen: pozdrawiam

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 21 lip 2013, 15:03

odpala dobrze jeżdzie jak wcześniej przed stukaniem mocy nie straciła i na pół gazu jest cicho i na pełen też

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 21 lip 2013, 15:55

dziwna sprawa, możesz nagrać jakiś film z tym zjawiskiem ?? spróbuj zabawy z tym patykiem.

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 21 lip 2013, 16:05

dzięki za rade spruje

[ Dodano: 2013-07-21, 16:08 ]
dzięki spróbuje pogrzebać pozdro <ok>

remik87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: szprotawa

Post autor: remik87 » 22 lip 2013, 00:27

PieterB pisze:audisylw80, ja z tak stukającymi panewkami jeździłem ze 3 lata więc nie licz że wykończysz je w jeden dzień to mocne motory :-P i chwała im za to
zgadza sie ja katowalem kilkanasie razy na trasie obrotek na czerwone pole szedł. a po zdieciu okazalo sie ze 2 panewki miedziane ;/

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 22 lip 2013, 07:21

witam jaki to koszt wymiany tych panewek czy to się opłaca robić czy drugi motor kupić pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl