to zależy w jakim stanie jest wał. panewki i uszczelka miski to chyba coś koło 200 pl. robota nie wiem bo sam robiłem.audisylw80 pisze:witam jaki to koszt wymiany tych panewek czy to się opłaca robić czy drugi motor kupić pozdrawiam
[B3 1.8 DZ 112KM] stuki pod klawiaturo zaworów audi b3 1.8
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
- Lokalizacja: RADZYŃ PODL
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Kilka technicznych spraw.
Silnik masz położony na saniach. By zwalić miskę musisz podwiesić silnik (na upartego powinien wytrzymać na przedniej poduszce i tym co ma na skrzyni biegów) i zdjąć sanie (w sumie problem jest tylko z częścią gdzie łączy się skrzynia z silnikiem więc da się tylko z luzowaniem sanek). Wszystko zależy od sprytu i doświadczenia.
Nowa uszczelka miski.
Póki co do zdjęcia jeszcze pompa oleju.
I teraz najważniejsze.
Każda stopka korbowodu ma trafić tam gdzie była i takiej samej pozycji (kierunek ponieważ było to kiedyś wyważane precyzyjnie).
Do tego czystość. Dodatkowo zaopatrz się w klucz dynamometryczny, znajdź odpowiednie momenty dokręcania (Audi Centrum dział Download) ABSOLUTNIE NOWYCH ŚRUB BĄDŹ NAKRĘTEK (w zależności od silnika bo czasami są nakrętki a czasami śruby).
Nie wolno zakładać starych.
W telegraficznym skrócie to wszystko.
Silnik masz położony na saniach. By zwalić miskę musisz podwiesić silnik (na upartego powinien wytrzymać na przedniej poduszce i tym co ma na skrzyni biegów) i zdjąć sanie (w sumie problem jest tylko z częścią gdzie łączy się skrzynia z silnikiem więc da się tylko z luzowaniem sanek). Wszystko zależy od sprytu i doświadczenia.
Nowa uszczelka miski.
Póki co do zdjęcia jeszcze pompa oleju.
I teraz najważniejsze.
Każda stopka korbowodu ma trafić tam gdzie była i takiej samej pozycji (kierunek ponieważ było to kiedyś wyważane precyzyjnie).
Do tego czystość. Dodatkowo zaopatrz się w klucz dynamometryczny, znajdź odpowiednie momenty dokręcania (Audi Centrum dział Download) ABSOLUTNIE NOWYCH ŚRUB BĄDŹ NAKRĘTEK (w zależności od silnika bo czasami są nakrętki a czasami śruby).
Nie wolno zakładać starych.
W telegraficznym skrócie to wszystko.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
- Lokalizacja: RADZYŃ PODL
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
- Lokalizacja: RADZYŃ PODL
Miałem zalany mobil 10w 40 półsyntetyk i teraz też tym zalałem takim samym
jak mi zaczeło stukac to dopiero zobaczyłem ile zrobiłem km i wymieniłem olej ale nie pomogło POZDRAWIAM
[ Dodano: 2013-07-25, 09:08 ]
witam czy przyczyno mogła być długa nie wymiana oleju w silniku
[ Dodano: 2013-07-25, 20:32 ]
przesyłam filmik
[ Dodano: 2013-07-26, 20:56 ]
filmik z pracą silnika
[ Dodano: 2013-07-31, 18:36 ]
witam koledzy przesłałem filmik ze stukami w moim audi proszę o porady pozdrawiam
[ Dodano: 2013-08-04, 10:48 ]
[ Dodano: 2013-08-04, 10:59 ]
koledzy czy możecie powiedzieć co to może być bo mechanicy twierdzo ze to wał korbowy pozdrawiam :?:
jak mi zaczeło stukac to dopiero zobaczyłem ile zrobiłem km i wymieniłem olej ale nie pomogło POZDRAWIAM
[ Dodano: 2013-07-25, 09:08 ]
witam czy przyczyno mogła być długa nie wymiana oleju w silniku
[ Dodano: 2013-07-25, 20:32 ]
przesyłam filmik
[ Dodano: 2013-07-26, 20:56 ]
filmik z pracą silnika
[ Dodano: 2013-07-31, 18:36 ]
witam koledzy przesłałem filmik ze stukami w moim audi proszę o porady pozdrawiam
[ Dodano: 2013-08-04, 10:48 ]
dzikx pisze:dziwna sprawa, możesz nagrać jakiś film z tym zjawiskiem ?? spróbuj zabawy z tym patykiem.
[ Dodano: 2013-08-04, 10:59 ]
koledzy czy możecie powiedzieć co to może być bo mechanicy twierdzo ze to wał korbowy pozdrawiam :?: