Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 DZ 112KM] stuki pod klawiaturo zaworów audi b3 1.8

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
remik87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: szprotawa

Post autor: remik87 » 22 lip 2013, 17:27

audisylw80 pisze:witam jaki to koszt wymiany tych panewek czy to się opłaca robić czy drugi motor kupić pozdrawiam
to zależy w jakim stanie jest wał. panewki i uszczelka miski to chyba coś koło 200 pl. robota nie wiem bo sam robiłem.

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 22 lip 2013, 20:00

witam czy jak miskę się odkręci to już będzie widać te panewki

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 22 lip 2013, 20:44

nie jak odkręci korbowody

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 22 lip 2013, 22:38

Kilka technicznych spraw.

Silnik masz położony na saniach. By zwalić miskę musisz podwiesić silnik (na upartego powinien wytrzymać na przedniej poduszce i tym co ma na skrzyni biegów) i zdjąć sanie (w sumie problem jest tylko z częścią gdzie łączy się skrzynia z silnikiem więc da się tylko z luzowaniem sanek). Wszystko zależy od sprytu i doświadczenia.

Nowa uszczelka miski.

Póki co do zdjęcia jeszcze pompa oleju.

I teraz najważniejsze.

Każda stopka korbowodu ma trafić tam gdzie była i takiej samej pozycji (kierunek ponieważ było to kiedyś wyważane precyzyjnie).

Do tego czystość. Dodatkowo zaopatrz się w klucz dynamometryczny, znajdź odpowiednie momenty dokręcania (Audi Centrum dział Download) ABSOLUTNIE NOWYCH ŚRUB BĄDŹ NAKRĘTEK (w zależności od silnika bo czasami są nakrętki a czasami śruby).
Nie wolno zakładać starych.

W telegraficznym skrócie to wszystko.

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 23 lip 2013, 13:48

witam jeszcze mam pytanie czy to mogło być przyczyno dużo zrobionych km tz.ponad 23000 pozdrawiam

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 23 lip 2013, 14:11

Nie rozumiem. 23000 km. Na jednym oleju chyba. To trochę za długo (10W40 ma maksymalną żywotność 15000 a minerał jeszcze mniej).

No i jaki masz olej? Jak minerał to nie dziwota, że przytarłeś panewki lub hydraulika siada.

audisylw80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 17 lip 2013, 20:48
Lokalizacja: RADZYŃ PODL

Post autor: audisylw80 » 23 lip 2013, 15:27

Miałem zalany mobil 10w 40 półsyntetyk i teraz też tym zalałem takim samym
jak mi zaczeło stukac to dopiero zobaczyłem ile zrobiłem km i wymieniłem olej ale nie pomogło POZDRAWIAM

[ Dodano: 2013-07-25, 09:08 ]
witam czy przyczyno mogła być długa nie wymiana oleju w silniku

[ Dodano: 2013-07-25, 20:32 ]
przesyłam filmik

[ Dodano: 2013-07-26, 20:56 ]
filmik z pracą silnika

[ Dodano: 2013-07-31, 18:36 ]
witam koledzy przesłałem filmik ze stukami w moim audi proszę o porady pozdrawiam

[ Dodano: 2013-08-04, 10:48 ]
dzikx pisze:dziwna sprawa, możesz nagrać jakiś film z tym zjawiskiem ?? spróbuj zabawy z tym patykiem.


[ Dodano: 2013-08-04, 10:59 ]
koledzy czy możecie powiedzieć co to może być bo mechanicy twierdzo ze to wał korbowy pozdrawiam :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl