[B4 2.0 ABT 90KM] Wymiana króćca i dwa problemy :(
[B4 2.0 ABT 90KM] Wymiana króćca i dwa problemy :(
A więc walka z układem chłodzenia trwa nadal. Właśnie co zakończyłem wymieniać króciec o nr: 037 121 132 G i akurat ten udało mi się w Szwablandi dostać jako zamiennik i przy montowaniu dwa duże problemy. Pierwszy to potrzebował bym nr. tych dwóch małych oringów co są pod czujnikiem siwym i niebieskim bo z nich leci płyn jak się nagrzeję a druga sprawa znacznie gorsza to przy dokręcaniu dolnej "starej" śruby pękła ona na pół(nowych śrub niestety nie było w zestawie ;/;/;/;/ i poproszę też o nr oe tych śrub dwóch co trzymają króciec) wystaję może minimetr i nie wiem jak się za to zabrać. O dostępie do spawarki żeby coś przyspawać do śruby i wykręcić mogę pomarzyć a na warsztatach wolą robić rozrządy FSI w nowych golfach i passatach a nie jakieś audi za 600 euro.... a nawet jak zrobią wezmą z 200 euro;/ Ma ktoś jakieś pomysły? oraz nr tych oringów i śrub?
Uwierz mi że z 200 euro mi się nie chce zapłacić a ostatnio mi sąsiad powiedział że płyn do spryskiwaczy się nalewa na stacji a nie pod blokiem bo jak maskę otworzysz już dziwnie na Ciebie patrzą.... więc rozumiesz.... a tu nikt żadnych rynien nie ma bo Tuv nie dostanie:P Na razie szukam gwintowników bo w kpl porządnych wierteł już się zaopatrzyłem.
No niestety cymbałów wkoło pełno.ślepak pisze:Uwierz mi że z 200 euro mi się nie chce zapłacić a ostatnio mi sąsiad powiedział że płyn do spryskiwaczy się nalewa na stacji a nie pod blokiem bo jak maskę otworzysz już dziwnie na Ciebie patrzą
Króciec składaj koniecznie na pastę uszczelniającą + o-ring. Często jest tam wyżarte od płyu chłodniczego i sam o-ring nie uszczelni dobrze.