Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT 90KM] Wymiana króćca i dwa problemy :(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

[B4 2.0 ABT 90KM] Wymiana króćca i dwa problemy :(

Post autor: ślepak » 18 lip 2013, 22:00

A więc walka z układem chłodzenia trwa nadal. Właśnie co zakończyłem wymieniać króciec o nr: 037 121 132 G i akurat ten udało mi się w Szwablandi dostać jako zamiennik i przy montowaniu dwa duże problemy. Pierwszy to potrzebował bym nr. tych dwóch małych oringów co są pod czujnikiem siwym i niebieskim bo z nich leci płyn jak się nagrzeję a druga sprawa znacznie gorsza to przy dokręcaniu dolnej "starej" śruby pękła ona na pół(nowych śrub niestety nie było w zestawie ;/;/;/;/ i poproszę też o nr oe tych śrub dwóch co trzymają króciec) wystaję może minimetr i nie wiem jak się za to zabrać. O dostępie do spawarki żeby coś przyspawać do śruby i wykręcić mogę pomarzyć a na warsztatach wolą robić rozrządy FSI w nowych golfach i passatach a nie jakieś audi za 600 euro.... a nawet jak zrobią wezmą z 200 euro;/ Ma ktoś jakieś pomysły? oraz nr tych oringów i śrub?

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 20 lip 2013, 22:07

Śruba: N90280904
Oring: N90316802

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 20 lip 2013, 22:10

Podziękował :) udało mi się te dwa numery wygooglować. Ale próby rozwiercenie zerwanej śruby czy nawet punktakiem jej ruszenie skończyły się niepowodzeniem. Muszę audi oddać na warsztat żeby ktoś to rozwiercił i nagwintował bo bez tego ani rusz...

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 20 lip 2013, 22:11

dobre wiertło cieniutkie i jazda ustaw centralnie w srodek gwintu puzniej troche wiekszym i reszta sruby sie rozleci jak zrobisz to umiejętnie to nie naruszysz gwintu jak tak robilem przy urwanych szpilkach kolektora wydechowego

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 20 lip 2013, 22:21

czyli jak śruba jest m6 zerwana to jechać np 3 wiertłem a potem 5 i powinno być dobrze bez naruszenia gwintu?? nowe śrubki i o ringi kupione:P

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 21 lip 2013, 15:16

ja bym spawał i wychodzi bez problemu, śrubki M 6 o twardości minimum 8 8 na przyszłość posmaruj wazeliną techniczną nie powinno być problemu z odkręceniem, towot z czasem jułczeje więc nie jest za dobry.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 21 lip 2013, 17:29

gdybym mógł to bym tak zrobił ale nie mam do tego warunków ani sprzętu. Za wiercenie na parkingu już dostałem opierdziel od marudnych sąsiadów....

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 23 lip 2013, 10:00

Pierdziel sąsiadów röb robote, jak sie jeden na drugiego drze albo ma wydech średnicy 10 cm to mu nie szkodzi w nocy chyba nie wiercisz.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 23 lip 2013, 17:12

Uwierz mi że z 200 euro mi się nie chce zapłacić :P a ostatnio mi sąsiad powiedział że płyn do spryskiwaczy się nalewa na stacji a nie pod blokiem bo jak maskę otworzysz już dziwnie na Ciebie patrzą.... więc rozumiesz.... a tu nikt żadnych rynien nie ma bo Tuv nie dostanie:P Na razie szukam gwintowników bo w kpl porządnych wierteł już się zaopatrzyłem.

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 24 lip 2013, 08:35

ślepak pisze:Uwierz mi że z 200 euro mi się nie chce zapłacić :P a ostatnio mi sąsiad powiedział że płyn do spryskiwaczy się nalewa na stacji a nie pod blokiem bo jak maskę otworzysz już dziwnie na Ciebie patrzą
No niestety cymbałów wkoło pełno.

Króciec składaj koniecznie na pastę uszczelniającą + o-ring. Często jest tam wyżarte od płyu chłodniczego i sam o-ring nie uszczelni dobrze.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 24 lip 2013, 10:25

No wcześniej widziałem był silikon czerwony pod króćcem :mrgreen:

Awatar użytkownika
tomek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 303
Rejestracja: 04 lis 2011, 09:53
Lokalizacja: Toruń

Post autor: tomek83 » 24 lip 2013, 11:23

ślepak pisze:No wcześniej widziałem był silikon czerwony pod króćcem :mrgreen:
Nie używaj żadnego silikonu, tylko pastę uszczelniającą Reinzosil. Żaden silikon nie trzyma się dobrze powierzchni i nie uszczelnia odpowiednio.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 24 lip 2013, 14:37

grubosc wiertel jakązastosujesz wszystko zalezy jak ci sie uda trafic w srodek wiadomo ze centralnie nie trafisz ze wzgledu na nierowna powierzchnie zerwanej sruby

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl