[B4] 80 2.0 115KM ABK sedan
Polecam, efekt dużo lepszy niż bez niej
Można sie przeglądać w nim wiec chyba jest nieźle, mi odpowiada tak jak jest i tak zostanie, jest połysk, 1,5h pracy Może byłoby jeszcze lepiej jakby dać lepszą pastę (np. Autosol) ale nie miałem takiej akurat a w garażu znalazłem Automaxa
Chyba zawory, niech ocenią lepsi fachowcy bo ja tu tylko sprzątam
Edit:
Wyczytałem, że ABK i NG tak mają.
https://audi80.pl/b4-abk-gasnie-po-o ... t29972.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-gasni ... t17988.htm
Dlaczego w taki razie nie gaśnie na gazie?
Można sie przeglądać w nim wiec chyba jest nieźle, mi odpowiada tak jak jest i tak zostanie, jest połysk, 1,5h pracy Może byłoby jeszcze lepiej jakby dać lepszą pastę (np. Autosol) ale nie miałem takiej akurat a w garażu znalazłem Automaxa
Chyba zawory, niech ocenią lepsi fachowcy bo ja tu tylko sprzątam
Edit:
Wyczytałem, że ABK i NG tak mają.
https://audi80.pl/b4-abk-gasnie-po-o ... t29972.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-gasni ... t17988.htm
Dlaczego w taki razie nie gaśnie na gazie?
nie mam pojęcia czemu nie gaśnie na LPG ale u mnie jest tak samo :shock: tyle że u mnie nie gaśnie po odkręceniu korka na Pb tylko sie dusi, trzepie ale pali :lol: więc chyba rzeczywiście to norma co do zaworów moje przypuszczenia mi mechanior potwierdził, a że podobnie miałem w poprzednim aucie to mu wierzę :lol:
no ja właśnie nie chce polerować na błysk. niech widzą że to nierdzewka która po tylu latach nadal zdrowa :mrgreen: przymatowiona ale zdrowa :mrgreen: tak lubię
no ja właśnie nie chce polerować na błysk. niech widzą że to nierdzewka która po tylu latach nadal zdrowa :mrgreen: przymatowiona ale zdrowa :mrgreen: tak lubię
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 gru 2010, 17:59
Chyba normalne Poczytałem trochę o tym i problem nie jest już problemem :mrgreen: ABK jest bardzo czułem silnikiem na lewe powietrze i taka reakcja silnika jest normalna.
Narazie Audiola odpukać spisuje się nieźle. W następnym miesiącu postaram ogarnąć sobie zawieszenie (wszystkie tuleje, łączniki, końcówki, poduszki amora, sworznie - Lemforder, amortyzatory przód - Sachs) bo zaczeło stukać co jest irytujące :-o Wymieniałem tuleje tylnej belki która była jeszcze oryginalna, myślę, że jest tak i też z przodem
Z wizualnych rzeczy do nie ma już czarnej dziury nad radiem. Alusy zostały odnowione i pomalowane. Wpadną też parapety (zakupione) pod elektrykę przód. Na zamontowanie czekają również ori halogeny hella w idealnym stanie które wyrwałem w cenie złomu :lol:
Narazie Audiola odpukać spisuje się nieźle. W następnym miesiącu postaram ogarnąć sobie zawieszenie (wszystkie tuleje, łączniki, końcówki, poduszki amora, sworznie - Lemforder, amortyzatory przód - Sachs) bo zaczeło stukać co jest irytujące :-o Wymieniałem tuleje tylnej belki która była jeszcze oryginalna, myślę, że jest tak i też z przodem
Z wizualnych rzeczy do nie ma już czarnej dziury nad radiem. Alusy zostały odnowione i pomalowane. Wpadną też parapety (zakupione) pod elektrykę przód. Na zamontowanie czekają również ori halogeny hella w idealnym stanie które wyrwałem w cenie złomu :lol:
Ja również muszę sprawdzić jak to jest z tym korkiem jaka będzie reakcja silnika. Z tego co wyczytałem tutaj na forum to falowanie obrotów może być spowodowane również wadliwym czujnikiem niebieskim co jest przy głowicy idą tam 2 niebieski i szary, bądź trzeba zmienić kąt zapłonu. Nie wiem na pewno muszę to u siebie zrobić więc jak ustąpi mogę dać znać jak jak ktoś będzie zainteresowany
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 08 lis 2011, 18:20
- Lokalizacja: Człuchów
Jasne wnętrze jest fajne jak jest zadbane. Ja miałem w takim stanie, że szkoda gadać. Przetarte, przypalone od papierosów... A ciemną tapicerkę kupiłem w okazyjnej cenie.
Audi przeszło totalny remont zawieszenia. Wpadły amory Sachsa + osłony i odboje, wszystkie tuleje wahaczy i sanek, łączniki stabilizatora+gumy, poduszki amortyzatorów, końcówki drążków, poduszka skrzyni biegów - wszystko Lemforder, sworznie wahacza - TRW. Na koniec zbieżność + geometria. Prowadzenie poprawiło się w 100% i jestem mega zadowolony i satysfakcja jeszcze większa, bo wszystko robione własnoręcznie Do tego regeneracja 4 zacisków hamulcowych (+ malowanie na czerwono) i linki hamulca ręcznego + nowy płyn hamulcowy w całym układzie. Po takiej operacji hamulce również odzyskały wigor i mam wreszcie sprawny ręczny
Z wizualnych spraw przede wszystkim wpadły parapety Nie ma już czarnej dziury, kierownica została zmieniona na klasyczną z B4.
Muszę w wolnej chwili odświeżyć trochę temat w zdjęcia bo trochę zaniedbałem 8-)
Audi przeszło totalny remont zawieszenia. Wpadły amory Sachsa + osłony i odboje, wszystkie tuleje wahaczy i sanek, łączniki stabilizatora+gumy, poduszki amortyzatorów, końcówki drążków, poduszka skrzyni biegów - wszystko Lemforder, sworznie wahacza - TRW. Na koniec zbieżność + geometria. Prowadzenie poprawiło się w 100% i jestem mega zadowolony i satysfakcja jeszcze większa, bo wszystko robione własnoręcznie Do tego regeneracja 4 zacisków hamulcowych (+ malowanie na czerwono) i linki hamulca ręcznego + nowy płyn hamulcowy w całym układzie. Po takiej operacji hamulce również odzyskały wigor i mam wreszcie sprawny ręczny
Z wizualnych spraw przede wszystkim wpadły parapety Nie ma już czarnej dziury, kierownica została zmieniona na klasyczną z B4.
Muszę w wolnej chwili odświeżyć trochę temat w zdjęcia bo trochę zaniedbałem 8-)
bialas1, o no to patrzę, że praktycznie całą zawiechę robiłeś,ale to już musiałeś miałeś jakieś objawy ? No to szacuneczek, że sam to ogarnąłeś to jest na duży plus dla Ciebie no i kaski zostało w kieszeni więcej :mrgreen: . U mnie póki co jest ok, jedynie miałem problem z pękaniem w lewym kole,ale już ustało znalazła się przyczyna.
To jak masz parapety to tym bardziej wrzuć foteczki jak to wygląda, bo jestem ciekaw no i ile dałeś za nie ?
To jak masz parapety to tym bardziej wrzuć foteczki jak to wygląda, bo jestem ciekaw no i ile dałeś za nie ?
Drgania kierownicy, stukanie na dołkach doprowadzało mnie do szału. Wyleciało wszystko :mrgreen:
Fotki wrzucę przy weekendzie. Parapety skompletowane były z kilku samochodów, ogólnie wyszło chyba ze 150zł z rączkami, nawet dobrze nie pamiętam. Efekt jest zadowalający, odmłodziło to wnętrze.
[ Dodano: 2015-06-23, 13:38 ]
Dawno nic się nie było odświeżenia, Audi pokonuje kilometry i ma się dobrze. Wpadło kilka nowych rzeczy o których napisałem w pierwszym poście. Ostatnio padła nagrzewnica, akurat dobrze, że w taką porę a nie w mróz, wymiana szybka i bez niespodzianek. Grzeje aż miło. Zregenerowane również klapki nawiewów chociaż nie wiem czy można nazwać regeneracją coś czego po prostu nie było. Powróciło zimne/ciepła powietrze oraz dmucha tam gdzie chce a nie wszędzie po trochę.
Fotki wrzucę przy weekendzie. Parapety skompletowane były z kilku samochodów, ogólnie wyszło chyba ze 150zł z rączkami, nawet dobrze nie pamiętam. Efekt jest zadowalający, odmłodziło to wnętrze.
[ Dodano: 2015-06-23, 13:38 ]
Dawno nic się nie było odświeżenia, Audi pokonuje kilometry i ma się dobrze. Wpadło kilka nowych rzeczy o których napisałem w pierwszym poście. Ostatnio padła nagrzewnica, akurat dobrze, że w taką porę a nie w mróz, wymiana szybka i bez niespodzianek. Grzeje aż miło. Zregenerowane również klapki nawiewów chociaż nie wiem czy można nazwać regeneracją coś czego po prostu nie było. Powróciło zimne/ciepła powietrze oraz dmucha tam gdzie chce a nie wszędzie po trochę.