Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] [B3/B4] Grzanie się silnika.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
IrekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 09:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

[2.0 ABK] [B3/B4] Grzanie się silnika.

Post autor: IrekB » 24 lip 2013, 23:02

Od jakiegoś czasu zauważyłem dziwny problem.
Jak jadę z prędkością 90-100 km/h temperatura silnika oscyluje kolo 90 stopni.
Lecz jak tylko zwolnię czy wjadę w miasto/korek momentalnie idzie do góry aż do 100 i załącza się wiatrak na chłodnicy. Po wyjechaniu z miasta/korka i ponownym nabraniu prędkości bardzo powoli ale spada znowu do tych 90 stopni.
Wymieniony został termostat, czujniki wskaźników temperatury.
Czy to znak , że pompa pada czy zamulona chłodnica jest ?
Raz nawet zapaliła się kontrolka temperatury wody w silniku "ta czerwona".

Proszę o pomoc i rady. Jeżdże sporo i nie chciałbym żeby coś się stało w trasie.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2013, 08:57 przez IrekB, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 lip 2013, 07:09

IrekB, _uwaga
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 25 lip 2013, 22:06

A moim zdaniem wszystko jest ok:-P jak działa wentylator to wszystko dobrze. Jak spada na trasie i wentylator jest w stanie schlodzic silnik to wszystko działa.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

IrekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 09:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: IrekB » 26 lip 2013, 14:36

no raz nie schlodzil wentylator . A po trasie jak jade te 90 km/h to jest ok ale jak juz zwolnie do 60-70 bo musze jechac za ciezarowka czy kims wolniejszym to temperatura od razu wzrasta. Przy 20 stopniach na dworze. A przy 30 to nie chce myslec co by sie dzialo.

A jakie sa objawy jak wlasnie chlodnica jest zamulona czy pompa niedomaga ? Mialem kilka samochodow i nic takiego nie wystepowalo.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 26 lip 2013, 15:26

nie szukaj przyczyny tylko smigaj jest ok

IrekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2012, 09:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: IrekB » 26 lip 2013, 15:40

no nic zobaczymy ida upaly wiec sie przekonam lada dzien

pozdrawiam

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 26 lip 2013, 17:05

zaczniesz sie martwic jak bedzie przekraczac 100 wtedy zaczniesz sie martwic a w trybie miejskim to norma ze z 90 skoczy szybko do 100

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga