Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S PM] Niskie obroty na gazie.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Emek555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 15 lut 2013, 07:29
Lokalizacja: Warszawa

[B3 1.8S PM] Niskie obroty na gazie.

Post autor: Emek555 » 23 lip 2013, 16:44

Witam,
w sumie już od dłuższego czasu mam taki problem..

mianowicie jadąc na gazie, często gęsto, spadają mi obroty - automatycznie przełączając na benzynę. Czasami silnik gaśnie. Byłem dziś u gazownika, temat nie był mu obcy lecz ja tu na forum nie mogłem tego znaleźć. Podobno to coś przy przepustnicy.. Miał ktoś z Was taki problem? Dam radę sam to naprawić? Pozdrawiam.

Dodam, iż takie cuda dzieją się na biegu jałowym ;) pomoże ktoś?

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 26 lip 2013, 19:25

Ale co to jest to coś?Moze nastawnik biegu jałowego,albo regulator cisnienia paliwa.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lip 2013, 19:34

A na benzynie też ma problem z obrotami i gaśnięciem?

Może masz źle wyregulowany gaz przez co silnik przygasa a później wkracza do aukcji źle wyregulowany przełącznik benzyna gaz, który przełącza na benzynę przy niskich obrotach i to jest gwoździem do gaśnięcie silnika.

AudiMotoB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 sie 2013, 22:52
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: AudiMotoB3 » 23 sie 2013, 23:31

podepne się do tematu mam podobnie jak kolega mam taki sam silnik, tylko u mnie występują dosyć duże obroty na lpg

Awatar użytkownika
Wex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 01 maja 2013, 20:16
Lokalizacja: Skarżysko

Post autor: Wex » 27 sie 2013, 23:14

U mnie też jest ten problem i mi gazownik powiedział że to wina przepustnicy która już powoli dokonuje żywota. Też mam 1.8S PM. W ogóle pojechałem do niego z ta sprawą to pokręcił coś, obroty wzrosły o 100, miałem bez ssania w granicy 400-500. Jako że ssanie mam manualne to mogłem sobie podciągnąć do tego tysiaka powiedzmy i było ok. Tylko że po pokręceniu tam zaczął mi palić więcej. Na pełnym zbiorniku lpg byłem w stanie przejechać aż 50km mniej niż normalnie i pojechałem do niego żeby przykręcił jak było bo obroty i tak miałem w sumie te same a spalanie kosmiczne. W ogóle u mojego kolegi w aucie jak ma 600 obrotów to normalnie mu chodzi auto. Ma Suzuki 1.3 silnik sama benzyna. A w audim jak ma sie 600 obrotów to tak drży dziwnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl