Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo
No i mamy problem
Przekręciło panewe na trzecim cylindrze :cry:
A tak sobie chodził przed zatarciem
http://www.youtube.com/watch?v=BqZk17YFrAo&feature=em-upload_owner
Przekręciło panewe na trzecim cylindrze :cry:
A tak sobie chodził przed zatarciem
http://www.youtube.com/watch?v=BqZk17YFrAo&feature=em-upload_owner
Nadkola na tyle zrobione są z przednich dokładek od Jetty MK1 tylko sporo rzeźbienia jest.Wino pisze:Fajnie wyszły te nadkola są robione na zamówienie czy przerabiane z jakichś dostępnych na rynku ??
[ Dodano: 2013-06-22, 11:57 ]
A wracając do tematu silnika. Po przekręceniu panewki okazało sie na szlifierni że powodem tego był pęknięty wał. Większość osób pewnie poszukałoby nowego silnika ale ja zrobiłem inaczej. Rozebrałem silnik kupiłem nowy wał i oddałem silnik na regeneracje:
- Honowanie gładzi cylindrów
- Honowanie stóp korbowodów
- Homologacja stopy głównej wału
- Splanowałem jeszcze głowice przy okazji o 0.20 (sprawdzona szczelność itp)
- Polerowanie wału
Wszystko pomierzone wywarzane itp
wymienione wszystkie uszczelniacze i inne drobne pierdoły
- Nowe panewki kolbenschmidt std na stopy głowne i sputerowe na korby
- Nowe pierścienie tłokowe Goetze
Blok:
Głowica:
I złożona całość
Silnik odpalony. Cyka jak szwajcarski zegarek. Teraz pozostało poskładanie reszty i można docierac powolutku