Ładny bajer. Dopiero z linka gibaja dowiedziałem się co to brok.
A bloku to bym to zaspawał migomatem od razu.
Co do głowicy jest pomysł.
Trzeba wydłubać cieknący brok, nagwintować na odpowiednią średnicę (żeby dopasować śrubę), mając wówczas 3-4 zwoje tak uciąć śrubę (łeb), naciąć chociażby na porządny wkrętak i zamontować ją na dwuskładnikowy klej aluminiowy (tak zwane płynne aluminium). U mnie to zadziałało przy montażu szpilki przy kol. wydechowym głowicy jak gwint był mocno zmęczony. W głowicy to tak 5-6 godzin spokojnej pracy.
Trzeba wówczas dobrze odtłuścić.
Co do tych zabezpieczeń rzadko kiedy one pierw puszczają przy zamarznięciu wody w układzie nim pęknie blok. Zwykle nie spoełniają swego zadania. No i kto na forum jeździ na wodzie w zimie?
[B4 1.9 1Z 90KM] Czym zakleić brok w silniku
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: