Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Dodatkowe zegary, problem z cisnienim oleju

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 02 sie 2013, 09:28

a Ty trochę zaufaj ludziom i nie szukaj problemów tam gdzie ich nie ma.
Powodzenia!

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 13 sie 2013, 21:13

Na najblizszych dniach bede wymienial ten czujnik i tutaj moje pytanie, czy ja go po prostu tylko wykrecam i wkrecam nowy ? czy przy tym musze zrobic cos jeszczE?

oraz czy ktos mogl by mi napisac jak dziala ten czujnik ? Bo tam ne ma zadnej dziurki gdzie wplywam by do niego olej :D

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 sie 2013, 21:24

tak, wykręcasz go i w jego miejsce wkręcasz nowy. Jeśli jakimś cudem przy wykręcaniu rozpadnie Ci się na 2 części (sam mówiłeś że zewnętrzna część się rusza) to trzeba wykręcić go całego z bloku. A dziurkę ma, w części z gwintem. tam jest gwint 10x1.

http://allegro.pl/audi-vw-czujnik-cisni ... 99118.html

w tej aukcji masz zdjęcia gdzie widać tą dziurkę. To jest cały czujnik i taki powinieneś wykręcić z bloku silnika.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 17 sie 2013, 20:31

Ok czujnik wymienilem po wlaczeniu zaplonu jest 0 a po odpaleniu samochodu znajduje sie na 5 czy tak wlasnie to powinno wygladac?

Bo z tego co widzialem na filmikach po odpaleniu bylo gdzie miedzy 2 a 3 a po dodaniu gazu cisnienie roslo, u mnie po dodaniu gazu cisnienie nie rosnie

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sie 2013, 20:44

czy na ciepłym jest tak samo ? jeśli tak, to zamień wtyczki odwrotnie w czujniku, bo jak wiesz tam są dwa wyjścia w czujniku.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 17 sie 2013, 21:05

powiem szczeze na zimnym nie wiem jak jest, bo sprawdzalem to na cieplym silniku, ale jak zmienie wtyczki to wskazowka leci po za skale

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 sie 2013, 21:20

jeśli na ciepłym silniku masz ponad 5 bar na wolnych, to jest to na pewno nieprawidłowe wskazanie. Jeśli nie ma żadnej wtopy z kabelkami, to znaczy że ten czujnik też jest uwalony.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 17 sie 2013, 21:22

Ok czujnik chodzi ale dopiero jak przejade sie samochodem tak z 20 minut po wlaczeniu zaplonu jest zero po odpaleniu 5 jednak gdy pojezdze troche spada stopniowa na 4 pozniej 3,

jak dodam gaz to chodzi jak nalezy.

moze czujnik jest troche trafiony.

Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 19 sie 2013, 23:01

kyuubi1990 pisze:Ok czujnik chodzi ale dopiero jak przejade sie samochodem tak z 20 minut po wlaczeniu zaplonu jest zero po odpaleniu 5 jednak gdy pojezdze troche spada stopniowa na 4 pozniej 3,

jak dodam gaz to chodzi jak nalezy.

moze czujnik jest troche trafiony.
Jeśli na dogrzanym silniku dodajesz gazu i masz wskazanie między 4-5 bar, natomiast bez niego ok 2 bar, to wynik jest jak najbardziej prawidłowy.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 20 sie 2013, 07:12

No to dobrze :) to na zimnym silniku na luzie tez ma byc okolo 2 ? bo u mnie na zimnym jest 5 :P pojezdze troche na luzie jest okolo 2, wystarczy ze samochod po stoi z godzine z na luzie znowu jest 5, pewnie czujnik do konca dobrze nie chodzi.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3821
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 sie 2013, 07:20

na zimnym ma być 5 na rozgrzanym w okolicach 2, to na wolnych obrotach, a podczas jazdy, powyżej 2000 rpm zawsze ma być około 5, niezaleznie czy zimny czy ciepły. Koniec kropka.

kyuubi1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: kyuubi1990 » 20 sie 2013, 11:50

No to u mnie jest wszystko ok :) dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 05 mar 2014, 22:54

Odgrzeję trochę temat... mam ten sam problem, tylko, że nie mogę u siebie znaleźć tej bańki, chyba jej nie ma... znalazłem tylko takie dwa czujniki w bloku silnika:
Obrazek
czy to zamiast któregoś z nich powinna być ta bańka wkręcona?

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 05 mar 2014, 23:06

Z tego co się orientuje któryś z tych czujników można zamienić na bańke ale najlepiej zrobić rozdzielacz do bańki, któregoś z czujników i czujnika temperatury oleju ;-) przynajmniej w TDI tak się robi

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 06 mar 2014, 17:18

U mnie powinna ona być, bo zegary są na wyposażeniu, nie były dokładane... tylko ktoś chyba ją sobie wykręcił i teraz chciałbym kupić żeby wskaźnik działał, ale nie wiem gdzie mam ją wkręcić :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl