[B4 2.3 NG] Dodatkowe zegary, problem z cisnienim oleju
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
OnlineLeo
- Forum Audi 80
- Posty: 3821
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak, wykręcasz go i w jego miejsce wkręcasz nowy. Jeśli jakimś cudem przy wykręcaniu rozpadnie Ci się na 2 części (sam mówiłeś że zewnętrzna część się rusza) to trzeba wykręcić go całego z bloku. A dziurkę ma, w części z gwintem. tam jest gwint 10x1.
http://allegro.pl/audi-vw-czujnik-cisni ... 99118.html
w tej aukcji masz zdjęcia gdzie widać tą dziurkę. To jest cały czujnik i taki powinieneś wykręcić z bloku silnika.
http://allegro.pl/audi-vw-czujnik-cisni ... 99118.html
w tej aukcji masz zdjęcia gdzie widać tą dziurkę. To jest cały czujnik i taki powinieneś wykręcić z bloku silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Jeśli na dogrzanym silniku dodajesz gazu i masz wskazanie między 4-5 bar, natomiast bez niego ok 2 bar, to wynik jest jak najbardziej prawidłowy.kyuubi1990 pisze:Ok czujnik chodzi ale dopiero jak przejade sie samochodem tak z 20 minut po wlaczeniu zaplonu jest zero po odpaleniu 5 jednak gdy pojezdze troche spada stopniowa na 4 pozniej 3,
jak dodam gaz to chodzi jak nalezy.
moze czujnik jest troche trafiony.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi