Witam klubowiczów, zakładam ten temat ( pierwszy i niestety od razu z wołaniem o pomoc) ponieważ nie znalazłem wystarczających informacji aby rozwiązać mój problem, do rzeczy. Autko posiadam od około 1.5 miesiąca i od początku nęka je problem związany z obrotami biegu jałowego i odpalaniem na ciepłym silniku, poczytałem trochę tematów i co nieco już wymieniłem ale znaczącej różnicy nie widać. Wygląda to tak, rano kiedy silnik jest zimny trochę ssania i pali "na dotyk" kiedy wyłączę ssanie obroty pięknie utrzymują się na wartości 900 ale kiedy autko się trochę zagrzeje tj. ok 65-70 stopni zaczynają się dziać dziwne rzeczy i obroty schodzą do 500 następnie do 1200 i tak do momentu gdy się silnik zagrzeje wtedy obroty się utrzymują w granicy 1100 i już nie mam pojęcia co może być tego przyczyną, co do odpalania na ciepłym silniku muszę trochę gazu dodać aby odpalił w innym razie mogę kręcić aż aku padnie. Napiszę co do tej pory wymieniłem :
*świece, przewody WN, kopułka, palec
*czujnik temp. ten na krućcu
*układ podciśnienia (wężyki - były sparciałe)
nie wiem czy się to z tym wiąże ale praktycznie wszystkie podzespoły układu chłodzenia są nowe
Myślałem jeszcze nad oddaniem gaźnika do regeneracji i regulacji ale zastanawia mnie to że na zimnym silniku wszystko jest ok.
Jeśli byłby ktoś w stanie pomóc będę wdzięczny.
Pozdrawiam Bartek
[ B3 1.8 SF ] Obroty biegu jałowego
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Widzę że mieszkasz niedaleko mnie możesz zdradzić gdzie takiego specjalistę znalazłeś ??Piston pisze:wybieram się jeszcze do faceta który zajmuje się gaźnikami może on będzie mi w stanie powiedzieć co się tam dzieje
Jeśli masz na myśli warsztat magików z Chorzowa to jeszcze nie słyszałem o nich pozytywnej opinii od osób które tam oddawały samochód, na dodatek ceny mają z kosmosu.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Jak będziesz miał jakiś namiar do gościa to wrzuć koniecznie przyda się wielu osobą które mają 80 na gaźniku. Coraz już mniej fachowców starej daty którzy potrafią ogarnąć stare gaźniki a coraz więcej takich którzy chcą wysłać nasze samochody na złom lub co gorsza takich którzy mówią że potrafią to zrobić i wyciągają od nas pieniądze.