Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z LIMO] V6 Front + montaż elektryki str.3

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 lip 2013, 10:56

Nie, jeszcze nie hamowałem.
Zatem po jakich modach wyszło Ci te 11s?

Z tą osobą to przesadzasz... ale jak już się tego tak czepiamy to niech będzie, że równo wychodzi bo ja ważę niedużo i miałem niewiele ponad rezerwę, a Ty z tego co piszesz pełny bak i 1 osobę.

Zaraz dojdziemy do tego, że będziemy wywalać fotele itp. :D

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 24 lip 2013, 20:48

powiem ci szczerze, że jakbym miał parcie na lepszy czas to bym to zrobił :D jednak przy nieznacznej mocy wywalanie zbędnych rzeczy idzie w parze z szybszym przyśpieszaniem.
Popatrz na Hondziarzy, co jeżdżą pierdzącymi 1.3 czy tam 1.4 a w środku tylko kierownica i kierowca :)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 24 lip 2013, 21:42

Tylko, że to 1.3 w hóndzie która waży niecałą 1tonę objeżdża z palcem wiesz gdzie b4 90km ;]

Dalej nie odpowiedziałeś mi na pytanie po jakich modach wyszło Ci te 11s ;d to mnie ciekawi żeby sobie to jakość odnieść do czegoś.

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 25 lip 2013, 11:28

obecnie seryjne wtryski, AFNowskie nie trzymały ciśnienia, szkoda mi było jednostki to poszły do kosza. Tylko komp od kostrza z Parczewa. No nie wiem, jeżeli ja mam porównywać 1.3 Honde ze swoją b4 ką to nie ma do czego startować, <ok> inaczej już z 1.4 lub jakimś vteciem. Zresztą nie mam napinki na moc w tym aucie już dawno, mam w planach uturbić vr6 :mrgreen: więc zbieram graty pod drugie auto, bo tu gdzię z workiem kasy skończe mody, to mam to samo od razu w serii 2.8.

A Ty mody sam robiłeś? pojedź na hamownie, może zamiast 110 koni czy ilu tam zakładanych, będzie całkiem mniejsze stadko ;-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 25 lip 2013, 14:16

grU pisze:No nie wiem, jeżeli ja mam porównywać 1.3 Honde ze swoją b4 ką to nie ma do czego startować, <ok> inaczej już z 1.4 lub jakimś vteciem.

A Ty mody sam robiłeś? pojedź na hamownie, może zamiast 110 koni czy ilu tam zakładanych, będzie całkiem mniejsze stadko ;-)
Tzn. uważasz, że kłamię pisząc o 1.3 w hondzie?;>

Będzie spokojnie ponad 110 :) To widać i czuć. A jeśli nie to idzie na żyletki hue hue.
Pojadę jak tylko będą fundusze bo sam jestem bardzo ciekaw. Kompa mam od Muniora, chipsa i wtryski od kostrza :)

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 25 lip 2013, 14:39

tzn. nie jestem fanem Hondy, nie można też im powiedzieć tego, że są wolne, ale z serią 1.3 się brałem i mu mocno odchodziłem.

No ja muszę odwiedzić kostrza, bo mam do niego niedaleko, może mi jakoś lekko usprawni zetora :) tyle rzeczy by się chciało naraz a fundusze z nieba nie lecą :evil:
<ok>

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 25 lip 2013, 15:27

Jak chcesz bardziej coś modzić to przekładka to podstawa ale to koszt ~1000zł i wtedy do Muniora jeśli chcesz w okolice kostrza jechać.

Mi tam już się powoli nudzi ;d i cały czas myślę czy bo go nie sprzedać ale na jedno szkoda bo już wszystko porobiłem... :) Teraz celowałbym w a6 c4 2,8 193 w quattro albo 1.8t w a4 b5 też quattro ;]

U mnie koleżka ma hóndę to silnik ma zdrowiutki to ładnie ciupie czego nie można powiedzieć o blasze ;d stąd główny powód dla którego nie wziąłem samuraja. Ale komfort jazdy czy prowadzenia zdecydowanie na korzyść skośnookich.

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 05 sie 2013, 15:54

Mały update
Dzisiaj udało mi się dostać pełną elektrykę na wszystkie szyby :
Obrazek
Obrazek

wyłącznik ABSu do poszerzenia kolekcji włączników, zostały dwa wolne miejsca <ok>
Obrazek

za dzień lub dwa, będę miał jeszcze wskaźnik temperatury oraz wszystkie 4 uchywty z rączkami wraz z lampkami, do tego dokładam zagłówki w kanapę. :mrgreen:

I moje pytanie się nasuwa, ma ktoś jakiś schemat jak to wszystko podłączyć (4 szyby + lusterka) wyjąłem niby jakiś moduł/przekaźnik i nie wiem czy się nada tutaj zdjęcie :
Obrazek
Obrazek

i czy ktoś w moich rejonach to przerabiał?
Do tej pory z elektrycznych rzeczy siedział tylko szyberdach, ale wątpię, żeby to podeszło.

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 05 sie 2013, 18:52

Z full elektryką to już lansik :-D tylko szkoda że nie pod parapety. Co do podłączenia to tak na chłopski rozum to mi się wydaje że jak masz wiązkę kompletną to wystarczy mase podłączyć i plus pod stacyjkę. Ale to tylko moje przypuszczenia bo osobiście nie znam sie na tym :-P

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 05 sie 2013, 19:28

Parapety będą i w swoim czasie, akurat z tego dawcy co brałem nie było nic ciekawego, zresztą po jakimś rzeźniku który pozrywał połowe zaczepów, to se olałem. Będę po jakimś czasie atakował poliftowe parapety. Ale to jak się uda.
No coś będe musiał kombinować, tylko właśnie przydał by mi się ktoś z rozumem który by mnie pokierował dobrze:) <ok>

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 05 sie 2013, 19:40

grU, to ci się może przydać:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 900e5.html

[ Dodano: 2013-08-05, 19:42 ]
Ze schematu wnioskuje że ten moduł, to moduł komfortu :-D

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 05 sie 2013, 22:43

grU,
jeżeli masz całą wiązkę nie pociętą to jest git wystarczy przewlec przez samochód i podłączyć raptem 5 chyba kabli (nie wliczając przycisków) tu masz opisane te wtyczki :) jeżeli tej białej od krańcówki nie znajdziesz to przylutuj bezpośrednio do kabla krańcówki <ok>


https://audi80.pl/b3-b4-rezanie-elek ... vt9603.htm


Audi masz super zarąbiście wygląda <ok>

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 06 sie 2013, 11:05

tak głupio się składa, że mam pociętę i musze dorabiać. Gdzie mogę nowe kable kolorowe pod instalacje dostać? W sensie w jakim sklepie czegoś takiego szukać? W sumie nowe kable zawsze lepsze, przy najmniej przy jakiejkolwiek usterce będę mógł je wykluczyć :)
dzięki za pozytywne słowa <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 sty 2014, 15:45

Bardzo ładny lakier i super prezentuje się front :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl