[ B4 ABT] Ciężko pali na ciepłym
Do kolegi " Jarewa"
Zgoda czujnik dobry ale w wysokich temperaturach - wtedy jego rezystancja odpowiada normom. Jednak w niskiej temperaturze jego rezystancja jest zbyt niska.
Komputer odczytuje że jest nagrzany silnik, daje uboższą mieszankę co przekłąda sie na długie kręcenie rozrusznikiem. Takie moje zdanie choć nie jestem specem.
Kupiłem chinola za 10zł sprawdze jutro rano i napisze czy pomogło.
Zmierzyłem jego rezystancje w domu i odpowiada normom. Jeśli nawali to zakupię EPS - ponad 50zł.
Zgoda czujnik dobry ale w wysokich temperaturach - wtedy jego rezystancja odpowiada normom. Jednak w niskiej temperaturze jego rezystancja jest zbyt niska.
Komputer odczytuje że jest nagrzany silnik, daje uboższą mieszankę co przekłąda sie na długie kręcenie rozrusznikiem. Takie moje zdanie choć nie jestem specem.
Kupiłem chinola za 10zł sprawdze jutro rano i napisze czy pomogło.
Zmierzyłem jego rezystancje w domu i odpowiada normom. Jeśli nawali to zakupię EPS - ponad 50zł.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Popatrz to z drugiej strony.
Słabe ciśnienie paliwa na listwie zasilającej ( uszkodzony regulator paliwa) mała dawka paliwa bo czas wtrysku jest prawidłowy względem temp. prawidłowej. Nawet wtrysk rozruchowy źle pracuje bo za słabe ciśnienie i w określonym czasie wtrysku nie wypluje tej dawki.
Wkładasz czujnik za 10zyla ecu dostaje złe info o temp ( czujnik zły ) wydłuża czas wtrysku i paliwo dostaje zwiększone.
Ale czy to naprawa prawidłowa? czy tylko pośrednia aby działało na jakiś okres?.
[ Dodano: 2012-03-05, 22:52 ]
Słabe ciśnienie paliwa na listwie zasilającej ( uszkodzony regulator paliwa) mała dawka paliwa bo czas wtrysku jest prawidłowy względem temp. prawidłowej. Nawet wtrysk rozruchowy źle pracuje bo za słabe ciśnienie i w określonym czasie wtrysku nie wypluje tej dawki.
Wkładasz czujnik za 10zyla ecu dostaje złe info o temp ( czujnik zły ) wydłuża czas wtrysku i paliwo dostaje zwiększone.
Ale czy to naprawa prawidłowa? czy tylko pośrednia aby działało na jakiś okres?.
[ Dodano: 2012-03-05, 22:52 ]
No temat mówi o złym odpalaniu na ciepłym.portic pisze:Zgoda czujnik dobry ale w wysokich temperaturach
Witam,
ponawiam temat.
Rano odpala bez problemu. Dzisiaj po 10 km na chwilę zgasiłem silnik, potem chciałem przestawić samochód i już musiałem kręcić, chyba dopiero za 2-3 razem odpalił.
Nic ostatnio nie kombinowałem, jedynie zaizolowałem kabel od sondy lambda, i cały wydech został wymieniony, ale to chyba nie powinno mieć wpływu......
Pozdrawiam.
ponawiam temat.
Rano odpala bez problemu. Dzisiaj po 10 km na chwilę zgasiłem silnik, potem chciałem przestawić samochód i już musiałem kręcić, chyba dopiero za 2-3 razem odpalił.
Nic ostatnio nie kombinowałem, jedynie zaizolowałem kabel od sondy lambda, i cały wydech został wymieniony, ale to chyba nie powinno mieć wpływu......
Pozdrawiam.