To nie schodź niżej, daj większą felgę i dobierz odpowiednią oponę, ale nie zmniejszaj tak średnicy.skoti pisze:Przodem już nie zejdę a tyłem jak zechcę zejść to będzie komicznie wyglądało bo tył będzie niżej od przodu i będzie lipton, ew ratuje mnie jakieś koło w rozmiarze 16-17 cali. Błotniki z tyłu twarde są, przednie ładnie się zaklepuje (nawet gumowym młotkiem)ale tył to poracha :cry:i28 pisze:Hmmm... mogłoby być lepiej... Daniel, przez za małe opony powinieneś zejść niżej, a jak niżej, to trzeba porządnie zaklepać na płasko błotniki i uciec delikatnym negatywem.
Zrobiłeś mocny naciąg na felgach, ale to pasuje do koła, które chowa się w błotnik. Aktualnie mi to wizualnie nie gra do końca.
Zaklepanie nie jest proste jeśli chce się zachować nietknięty lakier (prawie na pewno coś wyjdzie), ale bez tego nic nie ugrasz. Mam tutaj przykład lokalnie, kolega ma praktycznie nie ruszone ranty błotników i dupa, totalnie nie idzie niczego tam spasować, drze opony, targa, ociera. To jest taki "must have". Bez tego, obojętnie co będziesz chciał zrobić, zacznie masakrować opony, a nawet felgi.