Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi b2/b3/b4] Gwint home made

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 20 cze 2013, 22:16

skoti pisze:
i28 pisze:Hmmm... mogłoby być lepiej... Daniel, przez za małe opony powinieneś zejść niżej, a jak niżej, to trzeba porządnie zaklepać na płasko błotniki i uciec delikatnym negatywem.

Zrobiłeś mocny naciąg na felgach, ale to pasuje do koła, które chowa się w błotnik. Aktualnie mi to wizualnie nie gra do końca.
Przodem już nie zejdę a tyłem jak zechcę zejść to będzie komicznie wyglądało bo tył będzie niżej od przodu i będzie lipton, ew ratuje mnie jakieś koło w rozmiarze 16-17 cali. Błotniki z tyłu twarde są, przednie ładnie się zaklepuje (nawet gumowym młotkiem)ale tył to poracha :cry:
To nie schodź niżej, daj większą felgę i dobierz odpowiednią oponę, ale nie zmniejszaj tak średnicy.

Zaklepanie nie jest proste jeśli chce się zachować nietknięty lakier (prawie na pewno coś wyjdzie), ale bez tego nic nie ugrasz. Mam tutaj przykład lokalnie, kolega ma praktycznie nie ruszone ranty błotników i dupa, totalnie nie idzie niczego tam spasować, drze opony, targa, ociera. To jest taki "must have". Bez tego, obojętnie co będziesz chciał zrobić, zacznie masakrować opony, a nawet felgi.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 cze 2013, 13:05

ATLAS pisze:Za małe koło. Przydałby się BBS RS 17", ewentualnie BBS RF. Na tym kole audi wygląda bardzo biednie.
Przeglądałem teraz koła w rozmiarze 16 i 17 cali z rozstawem 4x100, i cholerna bieda jest, nic ciekawego nie ma

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 cze 2013, 21:27

skoti, rozejrzę się za jakimś kołem dla Ciebie. Póki co nic nie widzę na allegro.

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 08 sie 2013, 12:52

Powiedzcie mi czy Do b3 Coupe typ 89 2.3NG też będzie sie dało dorobić z gwintu od Passata b3? Chce kupić nowy gwint, zastanawiałem się nad TA który kosztuje 2070zł, ale jeśli da się to zrobić z Passata, do którego gwint kosztuje 1000zł to myślę, że się opłaca, pytanie tylko czy tył będzie pasował tak jak u kolegi bo przód to i tak się przerobi. Od czego jeszcze podejdzie tył?

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 08 sie 2013, 12:59

Tył po najmniejszej lini oporu to Golf III/vento ;) Sprawdzone na kilku Coupe;)

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 08 sie 2013, 13:08

A przód z Golfa podejdzie jakoś po cięciu i spawach?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 sie 2013, 21:59

binekbnk pisze:A przód z Golfa podejdzie jakoś po cięciu i spawach?
Taaaaaaaaaaaa

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 11 sie 2013, 11:30

skoti, a nie boisz się, że coś może pęknąć? :-P

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 sie 2013, 11:47

binekbnk pisze:skoti, a nie boisz się, że coś może pęknąć? :-P
Nie sam byłem przy cięciu i spawaniu i wiem ,że dobrze to jest zrobione, tył jest ori nie cięty tylko przód, ale ludzie felgi nawiercają po garażach i latają więc loz

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 11 sie 2013, 13:27

Ile kosztuja takie nowe sprężyny do gwintu?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 11 sie 2013, 14:12

binekbnk pisze:Ile kosztuja takie nowe sprężyny do gwintu?
... i gdzie w necie można kupić coś sensownego? Interesują mnie wszystkie komponenty, nie tylko sprężyny.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 sie 2013, 14:15

A co byś chciał sprężyny, amory, nakrętki, talerzyki?

Awatar użytkownika
binekbnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 149
Rejestracja: 05 wrz 2012, 22:48
Lokalizacja: Sidra BSK

Post autor: binekbnk » 11 sie 2013, 14:18

Dokładnie nic nie można znaleźć, a koza jak stała tak stoi ;/

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 11 sie 2013, 16:25

Planuje zrezac sobie gwint do mojej B4 i tez szukałem nowych akcesoriów do tego zawieszenia. Stwierdziłem że szkoda czasu na szukanie i będę wykorzystywał sprężyny, helpery i stożki z gwintu od A4, GolfIII/IV. Nakrętki też może wykorzystam chyba że tokarz podejmie sie ich zrobienia i zabezpieczenia przed rdzą.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 sie 2013, 18:49

Nakrętki mam na sprzedaż stalowe jak coś to pw kpl. na oś

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl