[B4 2.0 ABT 90KM] Węże filtra powietrza
[B4 2.0 ABT 90KM] Węże filtra powietrza
Witam, zakupiłem audi która stała 2 lata no i chcę ją, aby normalnie jeździła.
Jak na razie to chodzi nierówno, gaśnie itd. Wczoraj zauważyłem, że nie ma żadnego z węży idących od filtra powietrza i wydaje mi się, że to może być przyczyną.
I nasuwa się do was pytanie jakie tam idą te węże gumowe? tekturowe?? I jaką średnice mają??
Jak na razie to chodzi nierówno, gaśnie itd. Wczoraj zauważyłem, że nie ma żadnego z węży idących od filtra powietrza i wydaje mi się, że to może być przyczyną.
I nasuwa się do was pytanie jakie tam idą te węże gumowe? tekturowe?? I jaką średnice mają??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
O tych rurach jest masa tematów. I raczej nie pomoże ci to na falowanie obrotów (na benzynie). Przy pracy na benzynie możesz zdjąć całkiem filtr powietrza i nie powinno to zmienić pracy silnika.
Zobacz czy nie ssie lewizny za przepustnicą, przez "podstawę gaźnika" czy przez nieszczelny wąż serwa hamulców.
https://audi80.pl/b4-abt-rura-od-obu ... t32901.htm
https://audi80.pl/b4-abt-brak-weza-p ... t50159.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abt-wysok ... vt3078.htm
https://audi80.pl/20-abt-lpgprzewod- ... t36980.htm
https://audi80.pl/b4-20-abt-lpg-jesz ... t61636.htm
https://audi80.pl/b3-18-sf-papierowa ... t54610.htm
https://audi80.pl/20-abt-lpg-silnik- ... t77804.htm
Zobacz czy nie ssie lewizny za przepustnicą, przez "podstawę gaźnika" czy przez nieszczelny wąż serwa hamulców.
https://audi80.pl/b4-abt-rura-od-obu ... t32901.htm
https://audi80.pl/b4-abt-brak-weza-p ... t50159.htm
https://audi80.pl/80-b4-20-abt-wysok ... vt3078.htm
https://audi80.pl/20-abt-lpgprzewod- ... t36980.htm
https://audi80.pl/b4-20-abt-lpg-jesz ... t61636.htm
https://audi80.pl/b3-18-sf-papierowa ... t54610.htm
https://audi80.pl/20-abt-lpg-silnik- ... t77804.htm
Norbert jakie Ty masz tam węże ?czy to oby ABT ,w nim idzie od spodu filtra 1 gumowy taki trójnik ok. 25mm Y filtr -pokrywa zaw. i do komory silnika,zamiennik w sklepie ok.25zł
i nic więcej tam niema chyba że sam wlot powietrza ale to plastik fi ok.70mm
http://allegro.pl/audi-80-b4-2-0-abt-ob ... 43759.html
i nic więcej tam niema chyba że sam wlot powietrza ale to plastik fi ok.70mm
http://allegro.pl/audi-80-b4-2-0-abt-ob ... 43759.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 18 cze 2013, 04:08
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Grubszy to z tego co pamietam 60. Gazownik wywalil mi ta mala harmonijke, a grubsza kazal pociagnac do tylu, tlumaczyl to tym, ze gaz ma mniejsza temperature spalania niz benzyna, a cieplejsze powietrze ulatwia prace silnikowi, a przy wiekszych predkosciach powietrze z przodu auta moglo by po prostu szkodzic silnikowi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Spalanie gazu wytwarza większą temperaturę niż spalanie benzyny. Tak poza tym kupy się nie trzyma, spala się w niższej temperaturze więc trzeba mu cieplejszego powietrza.Boombanzai pisze:tlumaczyl to tym, ze gaz ma mniejsza temperature spalania niz benzyna, a cieplejsze powietrze ulatwia prace silnikowi,
A wywalanie tych rurek przy gazie mieszalnikowym ma na celu aby silnik nie gasł gdy wrzuci się na luz przy dużej prędkości. Pęd powietrza wpadający do filtra zmniejsza podciśnienie na mikserze i silnik dostaje za mało gazu.
Witam a ja mam takie problem ze auto i gasnie i na benzynie i na gazie a wąż serwa mam sklejony porzadnie tasmą od dłuzszego czzsu czesto cos cyka jak by przekaźnik jakis na podszybiu z lewej strony a obroty wtedy skaczą do 3 tys. i swiatła przygasają jak pusci czyli znowu stuknie ten przekaźnik to obroty spadają prawie do zera czesto czuje ze pedal hamulca sam sie rusza w tych dziwnych sytuacjach w dodatku dzieje sie tak na benzynie i na gazie.... co to moze być? od czego zacząć?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chodzi ci o przekaźnik taki szary 213? ktory ma wplyw na wentylator chlodnicy? bo jezeli chodzi o przekaźnik od pompy paliwa grzałki sondy to raczej nie bo takie rzeczy dzieją sie i na gazie i na benzynie czyli slychac jak psrtyka w dodatku wplywa na obroty gdu auto jest na PB i na LPGJarewa pisze:Jest jeszcze przekaźnik grzałki kolektora ssącego (jerza).Jedynie pstrykający przekaźnik pompy paliwa może powodować problemy z pracą silnika ABT bo tutaj niema żadnego innego przekaźnika
Co by wiele mówiło spadek napięcia na ECU.