Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.3 ng] Czy warto zakladać gaz ??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
perdonar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 09 lut 2011, 14:27

[80 b4 2.3 ng] Czy warto zakladać gaz ??

Post autor: perdonar » 13 sie 2013, 19:58

Witam. Szukam już od 2 miesięcy ładnej 80 i niedawno znalazłem ale z silnikiem NG. Nie stać mnie żeby jeździć na pb wiec pytanie czy da się do 5 cylindrowca wsadzić gaz ? są rożne opinie... jedni piszą ze trzeba kombinować inni ze zakładają i cieszą się jazda. Jak to wygląda w rzeczywistości ??

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 sie 2013, 20:17

perdonar pisze:Jak to wygląda w rzeczywistości ??
Tak jak napisałeś, czyli: " jedni kombinują, inni cieszą się jazdą".

A wszystko zależy od:

- stanu faktycznego silnika ( kondycja )
- instalacji gazowej która jest zamontowana
- podejścia gazownika który to ogarnia
- dobrego wyregulowania
- dbania o podzespoły i wymiana ich zanim jeszcze zdążą się rozlecieć, na dobre części, nie ze szrotu.

Spełniając w/w punkty silnik odwdzięczy się dobrym zachowaniem na LPG i brakiem problemów.

perdonar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 09 lut 2011, 14:27

Post autor: perdonar » 13 sie 2013, 20:32

ok. skoro jest szansa to nasuwa sie pytanie czy jest jakas madra glowa na forum ktora taka instalacje ogarnie... zapewne byle kowalski mi tego nie zrobi dobrze ??

spnsr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 214
Rejestracja: 10 wrz 2009, 13:38
Lokalizacja: Tychy

Post autor: spnsr » 13 sie 2013, 20:45

Najlepiej dowiedzieć się czy któryś z zakładów w okolicy ogarnia mechaniczny wtrysk i zakładał już do takiego auta gaz.
Sagem idealnie napisał co trzeba robić i sprawdzić przed i po zakupie takiego auta.
Ja na swoje NG i LPG złego słowa nie powiem. Jedynie to, że przez mikser i zwężenie dolotu powietrza auto nie ciągnie na wyższych obrotach tak jak powinno ale daje radę. Gaz jak pamiętam u mnie siedzi już ok 8lat i zero problemów przez ten czas. Tylko przeglądy, regulację i jazda. Spalania rzędu 12-14L mieszanego trybu. minimum 9,8l trasa, max 18.5 przy bardzo ciężkiej nodze nonstop w mieście.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 13 sie 2013, 23:18

Ja tez nie powiem zlego slowa o NG i LPG.Trzeba tylko dbac a NG bedzie jezdzic na gazie.Spalanie ok 15 na stówke w miescie ale to kwestia jazdy.Wiadomo ze na gazie slabsze troszke ale daje rade.Ogólnie polecam dla ogarnietych osob które dbaja o auto.

Awatar użytkownika
Alu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 10 lut 2010, 09:43
Lokalizacja: RJA

Post autor: Alu » 14 sie 2013, 07:44

perdonar pisze:ok. skoro jest szansa to nasuwa sie pytanie czy jest jakas madra glowa na forum ktora taka instalacje ogarnie... zapewne byle kowalski mi tego nie zrobi dobrze ??
Po kupnie Compi z wybielaczem pod maską miałem ten sam dylemat co ty, zakładać gaz czy nie zakładać. Większość odradzała mi montaż LPG na mechaniczny wtrysk.
I tak szukając opinii trafiłem do GZW pod Gliwicami, obecnie mam założona sekwencję na mechanicznym wtrysku i aktualnie na LPG jeździ mi lepiej niż na PB. Że taniej to nie musze nikomu tłumaczyć.
Zrobiłem już 17 tys i mogę polecić. Jak chcesz dokładniejsze namiary albo wiecej info to pisz ;-)
luk448 pisze:Wiadomo ze na gazie slabsze troszke ale daje rade
Wszystko kwestia ustalenia odpowiedniej dawki. U mnie np. na LPG ma lepsze osiągi niż na PB.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 sie 2013, 08:11

Alu, sekwencja na mechanicznym wtrysku?? :shock:

Awatar użytkownika
Alu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 10 lut 2010, 09:43
Lokalizacja: RJA

Post autor: Alu » 14 sie 2013, 09:13

Tak, na mechanicznym wtrysku. Wszystko się da zrobić :mrgreen:
Więc wystrzałów się nie boję ;-)

t1omek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 09 mar 2007, 16:31
Imię: Tomek
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Doziny

Post autor: t1omek » 14 sie 2013, 10:20

Daj proszę więcej informacji ile Cię to kosztowało, instalacja na jakich podzespołach?. Wiem że był taki komputer LPG, który posiadał możliwość pracy bez sygnału wtrysku. Pozdro

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 15 sie 2013, 12:13

3-4 koła, zależy konkretnie od motoru z tego co wiem, do ng nie warto moim zdaniem chyba że nie masz co z pieniędzmi robić albo kupujesz auto na całe życie <ok>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 15 sie 2013, 13:28

Do mechanicznego wtrysku to jak wiemy mozna wsadzic III generacje ale to koszta chyba wieksze niz 3-4 kola.Kiedys pytalem w Czakramie ale kwota oscylowała ok 5 koła z uwagi na to ze III generacja byla krótko na rynku i ciezko i czesci itp.Ale to bylo kilka lat temu.Co do sekwencji to czekam na wypowiedz kolegi ALU.NG i na I i na II generacji bedzie bezpiecznie jezdzil.Wszystko zalezy jak kto dba o auto.Jesli układ WN bedzie sprawny,LPG dobrze ustawione to auto bedzie smigac i nie bedzie strzelac.Teksty typu ze gaz to zlo ze zjada zawory,ze po 50 tys na gazie glowica to szrot dla mnie są wyssane z palca.Mozna tez wsadzic blosa do NG ale i on nie uchroni w 100% przed strzalami.

Awatar użytkownika
Alu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 10 lut 2010, 09:43
Lokalizacja: RJA

Post autor: Alu » 23 wrz 2013, 20:44

t1omek pisze:Daj proszę więcej informacji ile Cię to kosztowało, instalacja na jakich podzespołach?. Wiem że był taki komputer LPG, który posiadał możliwość pracy bez sygnału wtrysku. Pozdro
Cenowo niewiele więcej niż dobrej klasy sekwencja. Instalacja to STAG 4 po tuningu w GZW.
Tak to wygląda pod maską:

Obrazek

oczko1979
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 11 kwie 2011, 22:58
Lokalizacja: chełm

Post autor: oczko1979 » 23 wrz 2013, 20:52

mialem ng 3lata zrobilem tym autem 80 tys i zadnego problemu z gazem nie mialem instalacja BRC dobre swiece przewody i nie ma wystrzalow

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl