Czy 3 czy 2,8 czy 2,2 wszystkie wartości są bezpieczne i nic nie ma prawa sie stać z tego powodu .Dopiero dawka poniżej 2 jest zbyt duża ,bo zaczyna się falowanie obrotów .Fabryka ustawia na 4,4mgFighter001 pisze:A dla czego bezpieczniej jesli nie bedzie mniejsza niz 3,0?
[B4 TDI] Zly kat wtrysku? (foto)
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Korekcje ok ,a problem odpalania na ciepło nie ma z nimi nic wspólnego 8-) ,pasek AHH zapewne z nie starszy niż 98 rok ,wiec masz dwumas ,inny sterownik i inny program ...Problem dłuższego odpalania na ciepłym jest w autach od 98 roku powszechnie znany i o ile nie jest to wina podjechanego tłoczka w pompie ,to tkwi w mapach startowychlord17_1991 pisze:dodam że auto na zimnym pali na dotyk a gorący juz nie tak dobrze.
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
no tak dwumas jest ale on do odpalania nic nie ma, rok rzeczywiście 98. a co do programu jestem wrecz pewny że ori nie jest bo auto na suchym asfalcie bez zadnego sprzegła na 2 biegu gdy sie depnie, traci trakcje, jezdziłem AFN'ami i tak sobie nie radza.MUNIOR pisze:pasek AHH zapewne z nie starszy niż 98 rok ,wiec masz dwumas ,inny sterownik i inny program
passka kupiłem niedawno poprzedni właściciel tez nie mial pojecia czy jakis chip siedzi , jakie wtryski.. problem własnie z twarda praca, moze rzeczywiscie przez ten kąt ponad 90 i z tym odpalaniem na ciepłym które już nie jest od strzala.. :roll:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niby nie ma ,ale program ma inne mapy startowe i jak silnik nie kręci z odpowiednią prędkością ,to dobrze nie odpali...a dużo nie trzeba ,wystarczy zmęczony rozrusznik i aku i nie pokręci z szybkością zapisaną w mapach taka nadgorliwość twórców maplord17_1991 pisze:no tak dwumas jest ale on do odpalania nic nie ma, rok rzeczywiście 98.
O ile kąt sprawdzany na zablokowanych nastawach ,czyli w BS ,to stanowczo za wczesny i klekotać będzie ...max 60 - 65 powinien być ,o ile to AFN .A do odpalania akurat wczesny kąt zawsze lepszy ,ale nie prawie 2 razy ,czyli 90lord17_1991 pisze: problem własnie z twarda praca, moze rzeczywiscie przez ten kąt ponad 90 i z tym odpalaniem na ciepłym które już nie jest od strzala.. :roll:
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ,i nie ma takiej możliwość w zadnym tdi na pompie vp-37gonzoli pisze:czy istnieje możliwość regulacji kąta wtrysku [B4 1.9 tdi 1Z] poprzez VAGa?
To żle podejrzewasz 8-) nie ma takiej opcji ,w tym modelu pompy ,regulacja statycznego kąta wtrysku ,jest możliwa tylko i wyłacznie właśnie ruszając pompą ...w innych modelach tejże pompy ,gdzie pompa jest przykręcona , regulacja jest na kole pompy ,ale to beznadziejne rozwiązanie :roll: Jedyna możliwość cięcia paska ,jest wtedy, gdy pasek ci schodzi z koła ,a to może być spowodowane niedokręceniem pompy ,wadliwą rolką samonapinacza ,lub skrzywieniem osi napinacza ,dużym luzem na wałku pompy ,oraz wytłuczoną panewką na wałku pośrednim ,który to wałek napędzany jest gładką częścią paska rozrządugonzoli pisze:jakiś czas temu ustawiałem pompą i wszystko byłoby ok, silniczek chodzi pięknie tylko mi pasek rozrządu zaczęło ciąć - podejrzewam, że to przez ruchy pompą.
Dziękuję MUNIOR za wyjaśnienie.
Szczerze mówiąc podejrzewałem, że to nie regulacja pompy ale łudziłem się, że tak jest bo łatwo to można poprawić.
Bardzo irytujące jest to, że po prześledzeniu kilku wątków dotyczących cięcia paska więcej mam pytań niż odpowiedzi. Przyczyn wymieniłeś 4, czytałem jeszcze o śrubie mocującej rolkę dociskową, dolnym kole pasowym i jeszcze nie pamiętam o czym.
Bardzo dużo niewiadomych i nie wiem od czego zacząć. Kłopot z tym, że jak mechanik zacznie zmieniać te elementy to będzie to kosztowna naprawa. No chyba, że można ocenić elementy o których piszesz.
Szczerze mówiąc podejrzewałem, że to nie regulacja pompy ale łudziłem się, że tak jest bo łatwo to można poprawić.
Bardzo irytujące jest to, że po prześledzeniu kilku wątków dotyczących cięcia paska więcej mam pytań niż odpowiedzi. Przyczyn wymieniłeś 4, czytałem jeszcze o śrubie mocującej rolkę dociskową, dolnym kole pasowym i jeszcze nie pamiętam o czym.
Bardzo dużo niewiadomych i nie wiem od czego zacząć. Kłopot z tym, że jak mechanik zacznie zmieniać te elementy to będzie to kosztowna naprawa. No chyba, że można ocenić elementy o których piszesz.
- lord17_1991
- Forum Audi 80
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:23
- Lokalizacja: Tomaszów Lub/Zamość
u mnie w passku AHH pompa 11 ustawia się na kole, nie ma możliwości ustawienia kąta przy odpalonym silniku, także zabawy co nie miara aby ustawić.. potwierdzam beznadziejność rozwiązania <ok>MUNIOR pisze:w innych modelach tejże pompy ,gdzie pompa jest przykręcona , regulacja jest na kole pompy ,ale to beznadziejne rozwiązani
[ Dodano: 2013-08-18, 15:00 ]
a co do cięcia paska, miałem przygodę kiedyś z paskiem ContiTech'a by rumunia, który to wykonany z dziwnego tworzywa po prostu ścierał się od strony gładkiej przez kilka pierwszych tysięcy, a do tego pozostawał na nim intensywny aluminiowy ślad po kole pośrednim..