Jakby montujący zdjęli kolektor to by mogli nawiercić bliżej wtryskiwaczy co poza podawaniem gazu w miejscu gdzie podawana jest benzyna przez wtryskiwacze benzynowe, brakiem wiórów z wiercenia i gwintowania dostających się do silnika spowodowałby że nawierciliby w miejscu gdzie kolektor jest gruby.Bozeusz pisze:,ogolnie z kroccami to problem moze miec wiekszosc i niefachowoscia ludzi od gazu bo scianki kolektora sa bardzo cienkie i malo gwintu jest na nagwintowaniu,
http://imageshack.us/a/img844/4953/naw0.jpg http://imageshack.us/a/img221/343/naw3.jpg
Co do stycznika wolnych obrotów to podłącz miernik pod pin 6 kostki TPS (tak aby kostka była podłączona). Drugą końcówkę miernika daj do masy, ustaw na mierzenia oporu i sprawdź czy opór zmienia się z małego oporu (takiego jakbyś połączył końcówki miernika ze sobą) do nieskończonego jak choć trochę otworzysz przepustnicę. Bo może jest tak że po przy małym otwarciu przepustnicy masz załączony styk wolnych obrotów. Dobrze też by było sprawdzić jak działa potencjometr w TPSie ale to najlepiej by było na vagu zobaczyć jak zmienią się kąt otwarcia przepustnicy.