Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Dusi sie przy dodawaniu gazu

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
edwin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:01

[AAH] Dusi sie przy dodawaniu gazu

Post autor: edwin » 08 sie 2013, 19:51

Witam wszystkich mam problem z audi, przy raptownym naciśnięciu gazu czuć jak by auto dusiło się paliwem po czym wkręca na obroty, czasem po dodaniu raptownie gazu lubi szczelić z rury delikatnie. Autko nie przyspiesza tak jak powinno, jak na taki silnik, auto posiada instalacje gazową ale na gazie nie szczela z rury, czuć drgania silnika, dodam że było podpięte dziś pod kompa i zero błęów, przepływke także sprawdzałem z drugiego auta i różnicy nie ma, przewody podciśnienia ok. Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 20:52 przez edwin, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 08 sie 2013, 23:59

edwin, najpierw świece do zmiany i sprawdzić, czy kable WN są w dobrej kondycji...

Awatar użytkownika
edwin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:01

Post autor: edwin » 09 sie 2013, 09:04

świece wymienione, kable także, a problem pozostał :-?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 09 sie 2013, 10:47

Czujnik temperatury, czujnik położenia przepustnicy.

Awatar użytkownika
edwin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:01

Post autor: edwin » 09 sie 2013, 12:55

czujniki raczej odpadają skoro na kompie nie wykryło...

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 09 sie 2013, 13:25

Nikoniecznie Ci wykryje jako błędy te czujniki-mogą nie być padniete na amen, a dawać sygnał ale nieprawdziwy i wtedy komp się ni polapie, tak jest z sondami, z czujnikiem temp, tps'em itd... Sprawdź faktyczne dane, czyli np temp. silnika jak dochodzi do ecu i czy jest prawdziwa(ponoć da się to zrobic w vagu), czy tps przełącza tryb idle(zamknięta/otwarta przepusynica), czy przepłwka/sondy pokazują realne wartości itd...

Ale co do tematu to dla mnie wypisz wymaluj pompa paliwa i/lub filtr! Gdy dodajesz gazu na 1/3 to będzie równo szedł aż do czerwonego, a jak wcisniesz do końca t zaczyna go dławić itd?

Na gazie nie ma problemu, tek?

junior017
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 15 gru 2011, 20:34
Lokalizacja: Bytom/Den Haag

Post autor: junior017 » 09 sie 2013, 14:05

Witam mam ten sam problem.Tylko ze u mnie objawy wystepuja tez na lpg.Po pierwszym odpaleniu auto chodzi normalnie przez jakies 5 minut po czym zaczyna kulec.Ja jej w gaz a ona nie chce jak wcisne sprzegło to normalnie wchodzi na obroty.jak sie zagrzeje to problem ustaje ale nie do konca,po gwałtownym dodaniu gazu mie chce sie zebrac od razu po chwili sie zbiera i zaczyna isc.Pomocy <buu>

Awatar użytkownika
edwin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:01

Post autor: edwin » 09 sie 2013, 15:24

Piotrekłdz pisze:Nikoniecznie Ci wykryje jako błędy te czujniki-mogą nie być padniete na amen, a dawać sygnał ale nieprawdziwy i wtedy komp się ni polapie, tak jest z sondami, z czujnikiem temp, tps'em itd... Sprawdź faktyczne dane, czyli np temp. silnika jak dochodzi do ecu i czy jest prawdziwa(ponoć da się to zrobic w vagu), czy tps przełącza tryb idle(zamknięta/otwarta przepusynica), czy przepłwka/sondy pokazują realne wartości itd...

Ale co do tematu to dla mnie wypisz wymaluj pompa paliwa i/lub filtr! Gdy dodajesz gazu na 1/3 to będzie równo szedł aż do czerwonego, a jak wcisniesz do końca t zaczyna go dławić itd?

Na gazie nie ma problemu, tek?
nie jadąc dać mu raptownie gaz dusi go po czym się pobiera, a jadąc dać mu gaz zamula i strasznie wolno się zbiera nie ma przyspieszenia jak wcześniej.

Piotrekłdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 102
Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37

Post autor: Piotrekłdz » 09 sie 2013, 21:04

No to pasuje na pompe-spróbuj przeciągnąć go przez cał zakres obrotów na 1/3-1/4 gazu-jełśi płynnie przejdzie przez cały zakres a przy pełnym wciśnięciu gazu nie to na 90% pompa/filtr(raczej pompa:p)

Awatar użytkownika
edwin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 30 sty 2011, 18:01

Post autor: edwin » 09 sie 2013, 23:39

Piotrekłdz pisze:No to pasuje na pompe-spróbuj przeciągnąć go przez cał zakres obrotów na 1/3-1/4 gazu-jełśi płynnie przejdzie przez cały zakres a przy pełnym wciśnięciu gazu nie to na 90% pompa/filtr(raczej pompa:p)


płynie przechodzi po stopniowym dodawaniu gazu, a po raptownym szarpie silnikiem i się dusi jakies 3 sekundy po czym zaczyna się pobierać, ale pompa ma cos wspólnego z instalacją gazową bo objawy są takie same jak na benzynie czy gazie :?:

Awatar użytkownika
cygan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 132
Rejestracja: 13 wrz 2007, 17:45
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: cygan » 23 sie 2013, 22:36

Mam podobny problem..
Dodatkowo u mnie jak jest zimny to silnik gasnie po kilku/kilkunastu sek..Dodanie gazu powoduje zdławienie i koniec pracy..
Zaczyna lepiej pracować dopiero jak sie rozgrzeje ale gwałtowne wciśniecie gazu też powoduje lekkie dławienia i strzał czasem..
Na gazie dusi sie jak jest zimny, potem juz nie..

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 sie 2013, 23:09

Czujnik temperatury. Co ważne, nie warto kupować zamienników a jeśli już to lepsiejsze.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 24 sie 2013, 15:01

Cześć :-) Nie wiem czy Wam pomogę ale mój problem i objawy były takie same jak wasze.Problem okazał się banalny filtr powietrza nie przepuszczał tyle powietrza ile było potrzebne.Mam sportowy filtr więc go umyłem i auto reaguje na pedał gazu jak trzeba.Sprawdźcie bez filtra powietrza reakcje silnika bo może niektórzy z Was pozbędą się problemu wymieniając tylko jego.Pozdrawiam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl