[AAH] Dusi sie przy dodawaniu gazu
[AAH] Dusi sie przy dodawaniu gazu
Witam wszystkich mam problem z audi, przy raptownym naciśnięciu gazu czuć jak by auto dusiło się paliwem po czym wkręca na obroty, czasem po dodaniu raptownie gazu lubi szczelić z rury delikatnie. Autko nie przyspiesza tak jak powinno, jak na taki silnik, auto posiada instalacje gazową ale na gazie nie szczela z rury, czuć drgania silnika, dodam że było podpięte dziś pod kompa i zero błęów, przepływke także sprawdzałem z drugiego auta i różnicy nie ma, przewody podciśnienia ok. Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 16 sie 2013, 20:52 przez edwin, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37
Nikoniecznie Ci wykryje jako błędy te czujniki-mogą nie być padniete na amen, a dawać sygnał ale nieprawdziwy i wtedy komp się ni polapie, tak jest z sondami, z czujnikiem temp, tps'em itd... Sprawdź faktyczne dane, czyli np temp. silnika jak dochodzi do ecu i czy jest prawdziwa(ponoć da się to zrobic w vagu), czy tps przełącza tryb idle(zamknięta/otwarta przepusynica), czy przepłwka/sondy pokazują realne wartości itd...
Ale co do tematu to dla mnie wypisz wymaluj pompa paliwa i/lub filtr! Gdy dodajesz gazu na 1/3 to będzie równo szedł aż do czerwonego, a jak wcisniesz do końca t zaczyna go dławić itd?
Na gazie nie ma problemu, tek?
Ale co do tematu to dla mnie wypisz wymaluj pompa paliwa i/lub filtr! Gdy dodajesz gazu na 1/3 to będzie równo szedł aż do czerwonego, a jak wcisniesz do końca t zaczyna go dławić itd?
Na gazie nie ma problemu, tek?
Witam mam ten sam problem.Tylko ze u mnie objawy wystepuja tez na lpg.Po pierwszym odpaleniu auto chodzi normalnie przez jakies 5 minut po czym zaczyna kulec.Ja jej w gaz a ona nie chce jak wcisne sprzegło to normalnie wchodzi na obroty.jak sie zagrzeje to problem ustaje ale nie do konca,po gwałtownym dodaniu gazu mie chce sie zebrac od razu po chwili sie zbiera i zaczyna isc.Pomocy <buu>
nie jadąc dać mu raptownie gaz dusi go po czym się pobiera, a jadąc dać mu gaz zamula i strasznie wolno się zbiera nie ma przyspieszenia jak wcześniej.Piotrekłdz pisze:Nikoniecznie Ci wykryje jako błędy te czujniki-mogą nie być padniete na amen, a dawać sygnał ale nieprawdziwy i wtedy komp się ni polapie, tak jest z sondami, z czujnikiem temp, tps'em itd... Sprawdź faktyczne dane, czyli np temp. silnika jak dochodzi do ecu i czy jest prawdziwa(ponoć da się to zrobic w vagu), czy tps przełącza tryb idle(zamknięta/otwarta przepusynica), czy przepłwka/sondy pokazują realne wartości itd...
Ale co do tematu to dla mnie wypisz wymaluj pompa paliwa i/lub filtr! Gdy dodajesz gazu na 1/3 to będzie równo szedł aż do czerwonego, a jak wcisniesz do końca t zaczyna go dławić itd?
Na gazie nie ma problemu, tek?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37
Piotrekłdz pisze:No to pasuje na pompe-spróbuj przeciągnąć go przez cał zakres obrotów na 1/3-1/4 gazu-jełśi płynnie przejdzie przez cały zakres a przy pełnym wciśnięciu gazu nie to na 90% pompa/filtr(raczej pompa:p)
płynie przechodzi po stopniowym dodawaniu gazu, a po raptownym szarpie silnikiem i się dusi jakies 3 sekundy po czym zaczyna się pobierać, ale pompa ma cos wspólnego z instalacją gazową bo objawy są takie same jak na benzynie czy gazie :?:
Mam podobny problem..
Dodatkowo u mnie jak jest zimny to silnik gasnie po kilku/kilkunastu sek..Dodanie gazu powoduje zdławienie i koniec pracy..
Zaczyna lepiej pracować dopiero jak sie rozgrzeje ale gwałtowne wciśniecie gazu też powoduje lekkie dławienia i strzał czasem..
Na gazie dusi sie jak jest zimny, potem juz nie..
Dodatkowo u mnie jak jest zimny to silnik gasnie po kilku/kilkunastu sek..Dodanie gazu powoduje zdławienie i koniec pracy..
Zaczyna lepiej pracować dopiero jak sie rozgrzeje ale gwałtowne wciśniecie gazu też powoduje lekkie dławienia i strzał czasem..
Na gazie dusi sie jak jest zimny, potem juz nie..
Cześć Nie wiem czy Wam pomogę ale mój problem i objawy były takie same jak wasze.Problem okazał się banalny filtr powietrza nie przepuszczał tyle powietrza ile było potrzebne.Mam sportowy filtr więc go umyłem i auto reaguje na pedał gazu jak trzeba.Sprawdźcie bez filtra powietrza reakcje silnika bo może niektórzy z Was pozbędą się problemu wymieniając tylko jego.Pozdrawiam