[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z temperaturą, chłodzenie silnika
[B4 2.0 ABK 115KM] Problem z temperaturą, chłodzenie silnika
Witajcie dawniej miałem problem przegrzewającego się silnika jak się okazało były pomylone jakieś węże i nie było obiegu. Temperatura jest teraz napewno wporządku, silnik po generalnym remoncie już praktycznie dotarty bo jakieś 3 tysiące kilometrów zrobione po remoncie, pompa wody sprawna, termostat wymieniony na nowy WAHLER, a mianowicie mam problem:
Na starym czujniku temperatury który wskazuje temperature na liczniku pokazywało mi około 100stopni i wtedy włączął się wentylator. Natomiast silnik trzymał prawdopodobnie właściwą temperatura woda się nie gotowała i temperatura jest napewno niższa niż jak miałem problem wcześniej bo wtedy wręcz buchało od niego ciepło - teraz jest ok
Na czujniku używanym temperatura wskazuje mi jakies 60-70stopni, a najlepsze jest to że przy takim wskazaniu załącza mi się wentylator. Wogule wentylator załącza mi się bardzo często napewno za często.
Co polecacie ? Który czujnik obstawiacie ? A może wszystkie ? Czujniki są 2 czy 3 ? Czekam na wasze sugestie, pozdrawiam !!!
Na starym czujniku temperatury który wskazuje temperature na liczniku pokazywało mi około 100stopni i wtedy włączął się wentylator. Natomiast silnik trzymał prawdopodobnie właściwą temperatura woda się nie gotowała i temperatura jest napewno niższa niż jak miałem problem wcześniej bo wtedy wręcz buchało od niego ciepło - teraz jest ok
Na czujniku używanym temperatura wskazuje mi jakies 60-70stopni, a najlepsze jest to że przy takim wskazaniu załącza mi się wentylator. Wogule wentylator załącza mi się bardzo często napewno za często.
Co polecacie ? Który czujnik obstawiacie ? A może wszystkie ? Czujniki są 2 czy 3 ? Czekam na wasze sugestie, pozdrawiam !!!
A jeśli ten niebieski jest trafiony to jakie są tego objawy ? Właśnie szary zmieniałem na używkę oryginalną może trafioną, wcześniej na chińskim pokazywało 100 stopni. Wentylator też napewno za często się załącza, przykładowo na starym chińskim czujniku wentylator załączał się przy jakiś 102 stopniach w wyłączał się przy 100 stopniach.
Następnym razem poszukam teraz jak temat już jest proszę o odpowiedzi u mnie.
Problem z szarpaniem mam na benzynie ale to na 99% tylko i wyłącznie przez trafioną przepływkę od strzału gazu - na dniach montuję nową i problem się wyjaśni. Napiszcie mi dokładnie ile czujników odpowiada za temperaturę. Szary za licznik, przy chłodnicy za wentylator, niebieski od ECu - jest jeszcze jakis ?
Problem z szarpaniem mam na benzynie ale to na 99% tylko i wyłącznie przez trafioną przepływkę od strzału gazu - na dniach montuję nową i problem się wyjaśni. Napiszcie mi dokładnie ile czujników odpowiada za temperaturę. Szary za licznik, przy chłodnicy za wentylator, niebieski od ECu - jest jeszcze jakis ?