[Coupe NG]Wysokie obroty brak reakcji na odłączenie krokowca
[Coupe NG]Wysokie obroty brak reakcji na odłączenie krokowca
Witajcie, chciałem was prosić o pomoc w zrozumieniu zasady działania, i sterowania wolnymi obrotkami w silniku NG aautko naprawie sobie juz sam...
Dzis qoupetka zrobila dużo kilometrów po mieście i w zasadzie jest ok, obroty trzymały się jak skala na 850, po odpaleniu wieczorem ustawily sie na 1200 i stabilne, zdjąłem wtyczkę z krokowca i nie wzrosły ani nic się nie zmieniło, jutro sprawdzę czy krokowiec dziala zasilaczem regulowanym.
Jakie napiecie powinno byc na wtyczce przy pracujacym silniku?
Czy można kupić nowy krokowiec?
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zasadę działania regulatora wolnych obrotów czy to jest ten element zamontowany na gumie przepływki?
Dzis qoupetka zrobila dużo kilometrów po mieście i w zasadzie jest ok, obroty trzymały się jak skala na 850, po odpaleniu wieczorem ustawily sie na 1200 i stabilne, zdjąłem wtyczkę z krokowca i nie wzrosły ani nic się nie zmieniło, jutro sprawdzę czy krokowiec dziala zasilaczem regulowanym.
Jakie napiecie powinno byc na wtyczce przy pracujacym silniku?
Czy można kupić nowy krokowiec?
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zasadę działania regulatora wolnych obrotów czy to jest ten element zamontowany na gumie przepływki?
Re: [Coupe NG]Wysokie obroty brak reakcji na odłączenie krok
Na pytanie odnośnie napięć Ci nie odpowiem, ew. mogę jutro sprawdzić jak po ludzku wrócę z pracy. Co do samego silnika krokowego, to jak najbardziej można kupić nowy. Stany magazynowe w DE na szczęście nie wynoszą 0. Na nieszczęście koszt nowego krokowca, to z tego co kojarzę ponad 200E.LUKASZdiy pisze:Czy można kupić nowy krokowiec?
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zasadę działania regulatora wolnych obrotów czy to jest ten element zamontowany na gumie przepływki?
Na gumie przepływki masz zamontowany zawór odpowiadający za odparowywanie spalin, natomiast regulator wolnych obrotów to z tego co wiem krokowiec, o którym mowa. Co do zasady działania to na mój rozum jest to układ wpięty równolegle z przepustnicą i w zależności od wskazań (sonda, temp ...?) reguluje ilość powietrza które zassa przepustnica (na gumie przed przepustnicą masz kolanko 90 stopni skierowane w dół, które leci do krokowca), czyli zuboża lub nie mieszankę podaną na każdy z cylidnrów. Pytanie tylko gdzie jest podawane zassane przez krokowiec powietrze w NG?
Pomysł elegancki, od razu będziesz miał odpowiedź czy jest sterowanie, czy to krokowiec Ci się przyciął, bo wg. mnie reakcja na odpięcie sterowania od krokowca powinna wystąpić, jakakolwiek by ona nie byłaLUKASZdiy pisze:obroty trzymały się jak skala na 850, po odpaleniu wieczorem ustawily sie na 1200 i stabilne, zdjąłem wtyczkę z krokowca i nie wzrosły ani nic się nie zmieniło, jutro sprawdzę czy krokowiec dziala zasilaczem regulowanym.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle