Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 3a+lpg] problem z paleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

[b3 3a+lpg] problem z paleniem

Post autor: czester-11 » 19 lis 2007, 15:15

witam

Niedawno wstawilem gaz do autka, zmusilo mnie do tego to ze zaden mechanik nioe mógl zrobic mi autka, nie palila, teraz mam taki problem na gazie pali bez zarzutu, ale jak chce ja na benzynie odpalic to musze dlugo pompowac zeby zalapala, jak jade i na benzyne przelacze to jedzie, tylko cos troche nie rowne ma obroty na jalowym,
mozecie mi podpowiedziec co moze byc??

sprawdzalem czy pompka daje paliwo. i daje do rozdzielacza

qterek18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 21 kwie 2007, 00:07
Lokalizacja: Studniska

Post autor: qterek18 » 19 lis 2007, 22:05

czy była regulowana dawka poliwa?....może masz za dużą dawke przy rozruchu i zalewa silnik...albo masz może zle ustawioną klapke na przepływce....przyczyn może być kilka....trzeba wszysko posrawdzać po kolei....

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 20 lis 2007, 10:44

co do zalewania to mi sie zdaje ze jest na odwrot. To znaczy , ze silnik nie dostaje paliwa,na benzynie musze go dlugo krecic zeby odpalil, kiedys sprawdzalem swiece jak nie moglem go odpalic i byly suche.
a jakby przeplywka byla zla to i na gazie by zle chodzil,

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 20 lis 2007, 11:11

czester-11, przeplywka do gazu nie ma nic do rzeczy.

Po pierwsze jaka masz generacje gazu, po drugie sprawdz:
1. czyjnik temperatury silnika
2. czujnik spalania stukowego
3. cisnienie paliwa
4. wtryskiwacz rozruchowy

Ten silnik i zaden inny na mechnicznym wtrysku NIGDY nie bedzie dobrze jezdzil na gazie, albo nie bedzie jezdzil na benzynie po zazazowaniu :(

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 20 lis 2007, 13:24

jak przeplywka niema nic wpsolnego z jazda na gazie przeciez ona reguluje ilosc powietrza w mieszance.
do spalania gazu tlen tez jest potrzebny.
gaz mam drugiej gen chyba, z mikserem na kolektorze.
a ktory to ten czujnik temperatury i jak sprawdzic ten wtryskiwacz rozzruchowy??

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 20 lis 2007, 13:40

Koledze chodziło o to że przepływka( u ciebie klapa spietrzajaca) nie ma pływu na regulacje LPG tylko sonda Lambda, a to sie przekłada na ilośc powietrza zasysanego.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 20 lis 2007, 13:42

czester-11, Przepływomierz jak sama nazwa wskazuje nie reguluje ilości powietrza tylko ją mierzy i na podstawie tych pomiarów (i paru innych czujników) ECU dobiera ilość wtryskiwanego paliwa. To tak w wielkim uproszczeniu. Oczywiście przy LPG ECU nie ma takiej możliwości i to komp LPG ustala ilość gazu na podstawie sygnału z lambdy, a nie przepływki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl