witam
Niedawno wstawilem gaz do autka, zmusilo mnie do tego to ze zaden mechanik nioe mógl zrobic mi autka, nie palila, teraz mam taki problem na gazie pali bez zarzutu, ale jak chce ja na benzynie odpalic to musze dlugo pompowac zeby zalapala, jak jade i na benzyne przelacze to jedzie, tylko cos troche nie rowne ma obroty na jalowym,
mozecie mi podpowiedziec co moze byc??
sprawdzalem czy pompka daje paliwo. i daje do rozdzielacza
[b3 3a+lpg] problem z paleniem
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
czester-11, przeplywka do gazu nie ma nic do rzeczy.
Po pierwsze jaka masz generacje gazu, po drugie sprawdz:
1. czyjnik temperatury silnika
2. czujnik spalania stukowego
3. cisnienie paliwa
4. wtryskiwacz rozruchowy
Ten silnik i zaden inny na mechnicznym wtrysku NIGDY nie bedzie dobrze jezdzil na gazie, albo nie bedzie jezdzil na benzynie po zazazowaniu
Po pierwsze jaka masz generacje gazu, po drugie sprawdz:
1. czyjnik temperatury silnika
2. czujnik spalania stukowego
3. cisnienie paliwa
4. wtryskiwacz rozruchowy
Ten silnik i zaden inny na mechnicznym wtrysku NIGDY nie bedzie dobrze jezdzil na gazie, albo nie bedzie jezdzil na benzynie po zazazowaniu
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
czester-11, Przepływomierz jak sama nazwa wskazuje nie reguluje ilości powietrza tylko ją mierzy i na podstawie tych pomiarów (i paru innych czujników) ECU dobiera ilość wtryskiwanego paliwa. To tak w wielkim uproszczeniu. Oczywiście przy LPG ECU nie ma takiej możliwości i to komp LPG ustala ilość gazu na podstawie sygnału z lambdy, a nie przepływki.