[All] Ile palą nasze autka ?
Może i na sekwencji spalanie gazu spadnie ale za to benzyny zacznie więcej ubywać ze zbiornika i ot cała korzyść. Blos spowoduje że zostanie odblokowany dolot, tak samo by się stało przy sekwencji, ale odpalać mogę na gazie kiedy mi się podoba.ślepak pisze:myślę że spalanie obniżysz jak zamontujesz sekwencje... z blosem nic mniej palić nie będzie i to już z racji samego "działania" blosa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Większość współczesny instalacji sekwencyjnych można ustawić do szybkiego przejścia na gaz. W w stagu można ustawić 15°C reduktora albo wręcz oszukiwać czujnik temperatury aby zejść jeszcze niżej. Jest też odpalanie na gazie chyba od 50°C.mruty pisze:Może i na sekwencji spalanie gazu spadnie ale za to benzyny zacznie więcej ubywać ze zbiornika i ot cała korzyść.
W starych instalacjach albo także w nowszych jak niektórzy gazownicy ustawią przejście przy wysokiej temperaturze. Do tego ustawią długi czas od uruchomieni po którym przełączy się na gaz do tego wysoki próg obrotów aby nie przełączał się na biegu jałowym.
Spam się robi w temacie, ostatnio nawet przez 20 minut wybierałem spam posty do wydzielenia z tego temu. Tylko klucz sesji wygasł i zapomniałem że w operze po odświeżeniu strony checkboxy się resetują i moje 20 minut gapienia się w monitor poszło na marne.
Jak jeszcze kiedy znajdę chęci to zrobię tu porządek.
mruty pisze:Może i na sekwencji spalanie gazu spadnie ale za to benzyny zacznie więcej ubywać ze zbiornika i ot cała korzyść. Blos spowoduje że zostanie odblokowany dolot, tak samo by się stało przy sekwencji, ale odpalać mogę na gazie kiedy mi się podoba.ślepak pisze:myślę że spalanie obniżysz jak zamontujesz sekwencje... z blosem nic mniej palić nie będzie i to już z racji samego "działania" blosa.
Ta... a potem super posty że gaz niszczy silnik, jak nawet nie pozwolisz się rozgrzać płynowi w układzie chłodzenia który ogrzewa reduktor. Wystarczy mi że raz musiałem odpalać ojca V6 po oszukaniu czujnika temperatury"odpięciu jego" i na przewodach gazowych oraz reduktorze dosłownie warstwa szronu bo gaz nie zdążył się "rozgrzać".
Rozumiem oszczędności na LPG ale kurde bez przesady ;/ ile wydasz w miesiącu na paliwo na rozgrzanie silnika? 100 zł? wiec i tak nie dużo do tego co zaoszczędzisz do samej jazdy na LPG. Ja archaiczne ABT rozgrzewam na paliwie prawie do 80 stopni mimo że mam instalacje drugiej generacji. Ale poprzednia właścicielka audi w sumie odpalała tylko na gazie i się dziwiła że gazownicy co chwilę jej każą nowe reduktory kupować.
Mi właśnie przy normalnym użytkowaniu wychodzi 100zł na paliwo miesięcznie, a w zimę wiadomo więcej. To co powiedziałem o decydowaniu z jakiego paliwa mogę odpalić to miałem na myśli odpalenie pod sklepem gdzie niedawno zgasiłem i silnik wciąż jest ciepły. Za przykład brałem samochód mojego taty gdzie odpalić można tylko i wyłącznie na benzynie, a przełączenie dokonuje się po przegazowaniu ponad 2000 rpm. Nie mam zamiaru pakować 2000zł w instalację sekwencyjną gdy mogę zainwestować 400zł i mieć ten sam efekt tylko mniej legalny i wymagający więcej cierpliwości i umiejętności przełączania. Gaz mi strzelił tylko raz w życiu po zakupie mojej Audi w której jeszcze źle było poustawiane, ustawiam sobie zawsze sam. Od kiedy mam prawko jeżdżę tylko samochodami z instalacją LPG i reduktor wymieniałem tylko bezpośrednio po zakupie właśnie przez nieumiejętne używanie, przełączanie między paliwami.
Zapewne ten post zostanie usunięty ponieważ wiem że jest nie na temat.
Zapewne ten post zostanie usunięty ponieważ wiem że jest nie na temat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Ja nigdy nie jeździłem na Pb 100km , odpalam na benz , trochę pochodzi i przerzucam na gaz , mam IIGEN . Co do spalania LPG to w mieście przy aktualnych temp i odcinku do szkoły 4km wychodzi mi 17l gazu , co jest bardzo dużym wynikiem i raczej za dużym 14-14,5 jeszcze , ale 17l za dużo , zobaczymy co się zmieni po zmianie krokowca obr i krokowca gazu , dochodzi do tego jeszcze kwestia walniętego termostatu co też może być przyczyną . Odnośnie trasy spalanie jest o wiele mniejsze , lecz dokładnie nie miałem się okazji przekonać , wnioskuję to po ilości przejechanych km na zbiorniku LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
dziwie się, że w ogóle auto wyrabia się przełączyć na lpg, robisz takie dystanse, że to normalne spalanie gazu ;PDamian80b4LDZ pisze:Ja nigdy nie jeździłem na Pb 100km , odpalam na benz , trochę pochodzi i przerzucam na gaz , mam IIGEN . Co do spalania LPG to w mieście przy aktualnych temp i odcinku do szkoły 4km wychodzi mi 17l gazu , co jest bardzo dużym wynikiem i raczej za dużym 14-14,5 jeszcze , ale 17l za dużo , zobaczymy co się zmieni po zmianie krokowca obr i krokowca gazu , dochodzi do tego jeszcze kwestia walniętego termostatu co też może być przyczyną . Odnośnie trasy spalanie jest o wiele mniejsze , lecz dokładnie nie miałem się okazji przekonać , wnioskuję to po ilości przejechanych km na zbiorniku LPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź