[ALL]Zmiana rozstawu na 5x112 lub 5x100
[ALL]Zmiana rozstawu na 5x112 lub 5x100
Witam czy jest możliwość zaadoptować piasty do 80 cabrio 2.3 z innego auta VAG grupy z w/w rozstawem ? )
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2013, 20:38 przez Brylant, łącznie zmieniany 1 raz.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Brylant pisze:To ze trzeba zaciski tarczę to wiem , ale chodziło mi o to czy piasty pasują P&P .
Jesli z tego postu nie potrafisz wywnioskować, to napiszę wprost - Sama zmiana piast NIE wchodzi w grę.Brylant napisał/a:
Witam czy jest możliwość zaadoptować piasty do 80 cabrio 2.3 z innego auta VAG grupy z w/w rozstawem ? )
Przód to kombinacja A4 B5 lub C4, a tył C4 jeśli chodzi o ośkę. Sama zmiana piast nie wchodzi w grę. No i potem inne tarcze hamulcowe, zaciski i takie tam różne drobnostki.
To chyba Ty mnie nie zrozumiałeś to ze po zmianie piasty z 4x108 na 5xXXX trzeba zmieniać tracze hamulcowe , zaciski itp. to wiem (było to dla mnie logiczne ) chodzi mi o to czy w zwrotnicę 80 da sie wprasować piasty z innego VAG , bez jakiego kolwiek druciarstwa w stylu coś trzeba przytoczyć bądź inne sprawy .
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jednak chyba TyBrylant pisze:To chyba Ty mnie nie zrozumiałeś
Trzy posty wyżej jest napisany ten post, i z niego jasno wynika że sama zmiana PIAST nie wchodzi w grę, bo nie da się i dopasować do zwrotnic z 4x108. Czemu tak uparłeś się na te tarcze hamulcowe?Cytat:
Brylant napisał/a:
Witam czy jest możliwość zaadoptować piasty do 80 cabrio 2.3 z innego auta VAG grupy z w/w rozstawem ? )
Przód to kombinacja A4 B5 lub C4, a tył C4 jeśli chodzi o ośkę. Sama zmiana piast nie wchodzi w grę. No i potem inne tarcze hamulcowe, zaciski i takie tam różne drobnostki.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Albo kupić oryginalne piasty i zwrotnice z S2 ( drogo i ciężko znaleźć ), wtedy tylko przekładasz i się cieszysz ( w przypadku Cabrio tył to kombinowanie z A6 C4 ), a przód to zmiana zwrotnic, piast i łożysk pod odpowiednie.Brylant pisze:To co jeszcze trzeba zmieniać ? Konkretnie prosił bym
Masz NG, więc przodu możesz szukać z A4 B5 z silnikami 1.6 i 1.8 - a dokładnie piast. Tył to "kombinacja" i trzeba sobie samemu mierzyć, sprawdzać i pasować.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
moze ja pomoge, przod to tak jak Sagem pisze, z tym ze zwrotnice wszedzie poza rs2 sa takie same, ale dla pewnosci lepiej zalozyc piasty z lozyskami i zwrotnicami od s2, do tego jezeli nie masz aktualnie samochodu z silnikiem 2.8 V6 to musisz wymienic przeguby na duzy wieloklin, wszystkie inne silniki 2.6 2.3 2.0 abt abk 1z ahu maja przegub na maly wieloklin, a piasta od s2 duzy
jezeli chodzi o tyl, to jezeli mas bebny, obawiam sie ze musisz zmienic belke pod tarcze, przynajmniej jezeli chcesz to zrobic tak jak ja... u mnie, w przypadku gdzie w kazdym cabrio masz tarcze z tylu seryjnie, wystarczylo sciagnac stara piaste, zalozyc nowa z nowymi lozyskami i nowe tarcze i tyl caly udalo sie poskladac
o szczegolu przodu u mnie prosze mnie nie pytac bo nie chce nikogo wprowadzac w blad jak to jest bo kupilem gotowy sprawdzony zestaw, natomiast jezeli mowimy o P&P fabrycznym to droga piasta od s2 plus wspomniane przeguby na duzy wieloklin to najdrozsze wydatki, kolejnym w kolejnosci wydatkiem sa nieszczesne tarcze :mrgreen:
jezeli chodzi o tyl, to jezeli mas bebny, obawiam sie ze musisz zmienic belke pod tarcze, przynajmniej jezeli chcesz to zrobic tak jak ja... u mnie, w przypadku gdzie w kazdym cabrio masz tarcze z tylu seryjnie, wystarczylo sciagnac stara piaste, zalozyc nowa z nowymi lozyskami i nowe tarcze i tyl caly udalo sie poskladac
o szczegolu przodu u mnie prosze mnie nie pytac bo nie chce nikogo wprowadzac w blad jak to jest bo kupilem gotowy sprawdzony zestaw, natomiast jezeli mowimy o P&P fabrycznym to droga piasta od s2 plus wspomniane przeguby na duzy wieloklin to najdrozsze wydatki, kolejnym w kolejnosci wydatkiem sa nieszczesne tarcze :mrgreen: