Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 wrz 2013, 23:22

marszall pisze:
sagem pisze:Żeby te avus'y miały chociaż 8.5 cala.
Panie a jakie Ty chcesz opony na to? S6 PLUS na 17x8" seryjnych miał 255 szerokości i uważam że wiedzieli co robią.
Nie chodzi mi o opony, a szerokość kół, niby zawsze można zastosować dystanse, ale to dodatkowa masa, choć z amelinium pewnie będą lekkie. Chciał bym żeby koła trochę bardziej "wystawały" niż obecne Borbet'y, czyt. żeby były prawie na równo z rantami błotników. A opony to tylko 215 lub 225.
marszall pisze:
sagem pisze:Będzie chłodnica z boku bloku. :-P
Tą z boku można jeszcze wtedy poszerzyć a ta centralną jak sagem pisał chyba już nie bardzo a i klima by sie kiedyś właśnie przydała.
Dokładnie, na początek wsadzę pewnie używkę tą grubszą (43 mm), a potem jak uda się odłożyć kasy na custom wyspawaną z miedzianym rdzeniem. No i miejsce na klimę się znajdzie.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:26 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 08 wrz 2013, 23:40

sagem pisze:Zawsze można zastosować dystanse, ale to dodatkowa masa.
sagem pisze:No i miejsce na klimę się znajdzie.
Boisz się 0,5 Kg aluminiowych dystansów, a kilkanaście kilo klimatyzacji Ci nie przeszkadza? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sagem pisze:Pewnie tak będzie.
Żeby te avus'y miały chociaż 8.5 cala.
Które Avus'y chcesz wsadzić?
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:27 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 wrz 2013, 23:42

eSPe pisze:
sagem pisze:Zawsze można zastosować dystanse, ale to dodatkowa masa.
sagem pisze:No i miejsce na klimę się znajdzie.
Boisz się 0,5 Kg aluminiowych dystansów, a kilkanaście kilo klimatyzacji Ci nie przeszkadza? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Znając życie te dystanse ważyły by pewnie więcej.

Nie boję się wagi klimatyzacji, po prostu jak ją będę wkładał to będzie więcej mocy, więc tego nie odczuje. <ok>
eSPe pisze:Które Avus'y chcesz wsadzić?
Te z S8 D2, a co, brzydkie są? Weź mnie tylko nie dobij.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:32 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 09 wrz 2013, 00:40

sagem pisze:Te z S8 D2, a co, brzydkie są? Weź mnie tylko nie dobij.
Które to są bo ja to nie ogarniam które z jakiego modelu?
Zasadniczo jak dla mnie każdy Avus jest mega i nigdy w życiu nie jest nudny jak to ktoś gdzieś tu na ostatnich stronach napisał. Klasyka sama w sobie.

To to?
http://automobilio.info/auto/Audi-S8-D2.jpg
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:30 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 09 wrz 2013, 06:17

Jak dla mnie ten Avant na avus'ach niebieski jest mega! Wsadzisz avus'y i już na nich zostaniesz bo nie będziesz chciał zmieniać i to będzie bardzo dobry ruch. <ok>
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:32 przez Fanthom, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 09 wrz 2013, 08:03

Jeśli chodzi o Avus'y - 3 x tak.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:33 przez kuba411vm, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 wrz 2013, 08:59

szuakaj rh pd i po sprawie

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 09 wrz 2013, 10:17

eSPe pisze:
sagem pisze:Te z S8 D2, a co, brzydkie są? weź mnie tylko nie dobij.
Które to są bo ja to nie ogarniam które z jakiego modelu?
Zasadniczo jak dla mnie każdy Avus jest mega i nigdy w życiu nie jest nudny jak to ktoś gdzies tu na ostatnich stronach napisał. Klasyka sama w sobie.

To to?
http://automobilio.info/auto/Audi-S8-D2.jpg
te są poliftowe, AVUS I były na S8 D2 przed liftem, to jest też wzór wzór jak na ori Audi S6 C4 tylko tam szły 16
http://www.fourtitude.com/gallery/album ... EU/005.jpg

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 09 wrz 2013, 10:37

To załóż nowa nie zapchana chłodnice tak jak jest w miejsce starego zaszlamionego chwasta to bedzie lepiej jak na mniejszej bocznej, przeciez to logiczne, ta jest nawiewana centralnie i ma wieksza powierzchnie od pocznej to musi miec lepsza wydajnosc. pozatym chyba zapomniałes o miedzianej ;-) .
Boczna chłodnica napewno nie poprawi ci wydajnosci chłopcze.
Co do dolotu to nie widze problemu <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 09 wrz 2013, 11:56

espe, mam na mysli te felgi :

:arrow: http://allegro.pl/felgi-audi-a8-s8-8jx1 ... 72160.html

Słonik, moja chłodnica nie jest zapchana, po prostu jest za mała. Chłodnica R5 Turbo jest przede wszystkim o 10mm grubsza, co daje ogromną różnicę. Ja nie mam tutaj manewru z grubością, bo nie ma miejsca, wiesz o tym sam, a wymiana samego rdzenia na miedź pewnie wiele nie da. Rozmawiałem z Pawłem z Olsztyna, on ma z boku, a przed chłodnicą jest jeszcze gruby intercooler, a mimo to wszystko daje sobie radę ( i nie ma dodatkowej chłodniczki wody ). Po za tym co oryginał to oryginał.
Słonik pisze:Co do dolotu to nie widze problemu <ok>
No to miło, jak coś ogarnę i będzie gotowe to dam Ci znać ;-)

Awatar użytkownika
Paweł Olsztyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 09 wrz 2013, 12:15

U mnie to wygląda tak i daje sobie radę, chłodnica stara jeszcze z wolnossącego R5 zasłonięta IC, mam jedynie założony termostat z VR6 bodajże na 80 stopni i czujnik w chłodnicy o niższej temperaturze załączania.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, 18:57 przez Paweł Olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 09 wrz 2013, 12:33

Skoro u Pawła taka boczna daje rade to jakim cudem centralnie u ciebie nie daje rady na która jest no stop nawiew i nie nagrzewa sie tak od otoczenia jak boczna?, jaka temp trzyma auto, gotuje się, sa skoki temp. jezdzac powoli gdzie co chwile zalaczaja sie wentylatory w stosunku do jazdy po trasie z predkoscianp 120-140kmh ?
10mm grubosci nie zrekompensuje tego, wiem co mowie, zatkana nie jest ale stary rdzen nie ma juz takiej wydajnosci, a moze masz gdzies waz wodny zalamany i nie ma przepływu dostatecznego?
No widzisz Paweł ma zimniejszy termostat i czujnik wentylatorów co znaczaco wplywa na trzymanie nizszej temp. Ale ale jaka temp trzyma auto zasadnicze pytanie?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 09 wrz 2013, 13:10

Słonik pisze:Skoro u Pawła taka boczna daje rade to jakim cudem centralnie u ciebie nie daje rady na która jest no stop nawiew i nie nagrzewa sie tak od otoczenia jak boczna?,
Adam, dokładnie Ci tego nie wytłumaczę, ale moje domślenia są takie, że po prostu chłodnica ma za mała wydajność/pojemność do silnik 2.2, wchodzi za mało wody, zanim przez obieg zdąży ją wychłodzić i przerzucić, to szybciej się nagrzewa w silniku. Druga sprawa, to że sama chłodnica po zamknięciu maski ma napływ powietrza na jakieś 60% swojej powierzchni, reszta jest pod zderzakiem, a dodatkowo w miejscu napływu powietrza siedza dwa wiatraki, które też mało nie zasłaniają. Trzecia sprawa, to to, że u Pawła jest wentylator 300W lub 350W, który tak ssie powietrze, że utrzymuje puszkę piwa przed chłodnicą ( zbadane u edda na grabinie ), a moje dwa pierdziawki po 80W niestety sa w tej sytuacji słabe, tym bardziej że przy upałach ciągną same gorące powietrze.

Po za tym u mnie temperatura stoi na 90, jak jeżdzę po mieście normalnie tak samo, jak trochę poprzyciskam rośnie do 92-3. W trasie przy 120-140 stoi na 90, ostatnio wracaliśmy od Damiana jak pamietasz i przekraczaliśmy 250km/h, a temperatura była minimalnie za 90tką..
Strasznie mi mącisz, a ja dziś jestem umówiony z niedźwiadkiem na kolektor ssący MTM, i co raz bardziej mnie zbijasz z tropu :-P

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 09 wrz 2013, 14:32

jeśli potrzebujesz termostaty o niższej temp otwarcia, to uderz do Apsik'a, firma pro-tune. Ma dostęp do niezłych elementów w dobrych pieniążkach ;-)

osłoń dobrze kolektor wydechowy i turbo, one generują największą temp pod maską i ciepło rozchodzi się w całej komorze. U mnie w aeb tak się działo nawet z chłodnica od V6 do puki nie osłoniłem osłoną termiczną (takie coś co kładą na karoserie od spodu w autach. Znajomy gdzieś kupił cały arkusz tego na jakieś stronce. Mi to pomogło zmniejszyć temp płynu z niecałych 100 stopni przedtem do +/-90 na trasie 200km Wrocław-Rybnik A4-A1 cały czas pełnym ogniem o 2 w nocy. Te dwa elementy były czerwone po otwarciu maski na finiszu.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 09 wrz 2013, 15:26

No to jak ma max 92-93stopnie to gdzie ci sie tu cos grzeje? przeciez to normalna temp pracy tego silnika jest :roll:
Mące ci bo widze ze chcesz bezsensu poprawiac cos co jest dobre.
Przeplyw przez chłodnice jest wystarczajacy, to nie chłodnica jest waskim gardłem w układzie tylko srednice wezy i kroccy bo to one maja znacznie nizszy przeplyw w litrach/min niz rdzen chlodnicy.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl