Też tak mam, co prawda te kontrolki nie mrugają tak intensywnie a lekko pulsują. A ponieważ wszystko działa ok nic z tym nie robię!bentley300 pisze:Sprawa wygląda tak, że podczas przekręcenia kluczyka w pozycje ZAPŁON ma miejsce sytuacja:
GÓRNY PANEL KONTROLNY
1. Lampka ostrzegawcza płynu chłodzącego – pulsuje
2. Lampka ostrzegawcza płynu hamulcowego – pulsuje
3. Lampka ostrzegawcza poziomu oleju silnikowego – świeci się
DOLNY PANEL
4. Lampka kontrolna akumulatora – świeci się
[B4 all] Kontrolki ostrzegawcze
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Panowie odkopię temat mianowicie podczas jazdy świeci mi delikatnie kontrolka akumulatora, a kontrolka płynu chłodzącego i kontrolka układu hamulcowego (czyli te dwie na górze zegarów mrugają delikatnie) zjawisko to nasila się coraz bardziej wraz z rosnącymi obrotami silnika. i od ok 2,5k obrotów można zauważyć że tak samo zaczynają mrugać (przygasać i rozjaśniać się światła samochodu i "zegary") myślałem że to regulator napięcia- wymieniłem go, niestety nic to nie dało. Jakiś pomysł na pomoc? jest to B3 silnik PP.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 kwie 2013, 17:52
- Lokalizacja: Podlaskie
Ja się podepnę pod temat. Mam tak, dzisiaj w czasie jazdy do pracy nagle zaczęły mi migać te dwie kontrolki na górze (ten termometr i wykrzyknik), trzy mignięcia i przerwa, i znowu. Dodatkowo lekko zapaliła się kontrolka od akumulatora. Co ciekawe jak przekręcę kluczyk do pozycji zapłon, to te dwie kontrolki nie świecą? Co to może być? czyżby padał alternator\? Pomocy!!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Krzysiek 84 trafił! Dzięki wielkie, alternator już po regenerce, rzeczywiście było już z nim słabo A teraz to nawet kontrolki jaśniej świecą i silnik lepiej pracujeKrzysiek 84 pisze:szczotki z regulatorem napiecia pewnie kończą juz żywot, a idzie do zimy to trzeba zrobić by potem w zime nie było problemów z rozruchem.
Odświeżam temat.
Panowie:
Mam problem własnie z tymi kontrolkami od płynu chłodzącego i płynu hamulcowego.
Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon obydwie pulsują, po odpaleniu jednak one nie gasną i jak silnik pochodzi trochę zaczyna brakować prądu tak jakby alternator nie ładował. Zauważyłem jednak pewną regułę: jeśli kluczyk przekręcę bardzo szybko od razu w pozycję rozruch kontrolki nie pulsują i wszystko jest ok lecz po przekręceniu w pozycję ZAPLON i odczekaniu ponad 2 sek po odpaleniu pulsują i dzieje się to co powyżej opisał.
Czy ktoś mógłby mi chociaż powiedzieć gdzie mogę zacząć szukać przyczyny?
Panowie:
Mam problem własnie z tymi kontrolkami od płynu chłodzącego i płynu hamulcowego.
Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon obydwie pulsują, po odpaleniu jednak one nie gasną i jak silnik pochodzi trochę zaczyna brakować prądu tak jakby alternator nie ładował. Zauważyłem jednak pewną regułę: jeśli kluczyk przekręcę bardzo szybko od razu w pozycję rozruch kontrolki nie pulsują i wszystko jest ok lecz po przekręceniu w pozycję ZAPLON i odczekaniu ponad 2 sek po odpaleniu pulsują i dzieje się to co powyżej opisał.
Czy ktoś mógłby mi chociaż powiedzieć gdzie mogę zacząć szukać przyczyny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Podepnę się pod temat. Po przekręceniu kluczyka tak że włączają się kontrolki ale jeszcze bez zapalania jest tak jak nagrałem na tym filmiku: Dwie kontrolki u góry bardzo intensywnie pulsują, natomiast od akumulatora lekko się żarzy (migocze). Czy coś one oznaczają? czy wszystko jest OK i tak ma być? Z góry dzięki.
Witam
Mam podobny problem, do opisanych tutaj, z tym, że u mnie od około miesiąca miga kontrolka płynu chłodniczego (założyłem, że czujnik i z braku czasu na razie go nie wymieniałem), dzisiaj natomiast podczas jazdy obok kontrolki płynu chłodniczego zapaliła się kontrolka ręcznego hamulca, po chwili obie zgasły i przez kilkanaście sekund żadna kontrolka się nie świeciła, po czym wszystko wróciło do "normy", tj. kontrolka płynu chłodniczego zaczęła mrugać... sytuacja powtórzyła się jeszcze kilka razy. Zauważyłem też, że lekko podświetla się kontrolka akumulatora (nie miga, to światło ciągłe na ok 1/3 powierzchni kontrolki) - i o dziwo ona się żarzy również po wyłączeniu zapłonu...
Czy to również oznaki kończącego się alternatora? Czy może przy słabym alternatorze 2 kontrolki - płyn chłodniczy i hamulec powinny migać cały czas podczas jazdy?
Nie mam miernika, a nie chciałbym niepotrzebnie zajechać do elektryka
Mam podobny problem, do opisanych tutaj, z tym, że u mnie od około miesiąca miga kontrolka płynu chłodniczego (założyłem, że czujnik i z braku czasu na razie go nie wymieniałem), dzisiaj natomiast podczas jazdy obok kontrolki płynu chłodniczego zapaliła się kontrolka ręcznego hamulca, po chwili obie zgasły i przez kilkanaście sekund żadna kontrolka się nie świeciła, po czym wszystko wróciło do "normy", tj. kontrolka płynu chłodniczego zaczęła mrugać... sytuacja powtórzyła się jeszcze kilka razy. Zauważyłem też, że lekko podświetla się kontrolka akumulatora (nie miga, to światło ciągłe na ok 1/3 powierzchni kontrolki) - i o dziwo ona się żarzy również po wyłączeniu zapłonu...
Czy to również oznaki kończącego się alternatora? Czy może przy słabym alternatorze 2 kontrolki - płyn chłodniczy i hamulec powinny migać cały czas podczas jazdy?
Nie mam miernika, a nie chciałbym niepotrzebnie zajechać do elektryka