maske wycinales??maciekkrk pisze:U mnie kolektor mtm tak siedzi, w tym przypadku faktycznie nie ma miejsca na kierownice powietrza...
[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dokładnie, kto z resztą jest w temacie wie o czym rozmawiamy. Półśrodki to wyrzucanie pieniędzy i dążenie donikąd.maciekkrk pisze:Masz bardzo zdrowe podejście do tematu, należy pamiętać, że zwiększenie mocy np. w takim aucie jak Audi z motorem 2.2T to spore wyzwanie przede wszystkim dla kieszeni, tu nie można stosować żadnych półśrodków. Podniesienie mocy na 400km wiąże się ze zmianą wielu podzespołów które na pierwszy rzut oka są nieistotne, ale to nie prawda :!: Chłodzenie, układ hamulcowy (zaciski, tarcze, przewody hamulcowe), układ zawieszenia, układ wydechowy i wiele innych na odpowiedniej gaśnicy kończą to podstawa żeby osiągnąć sukces, a taki sobie założyłeś mam rozumieć: cyt. ,,Docelowo chcę 450KM, ale zaznaczam, że zdrowych i przede wszystkim bez awaryjnych''
Dobra wiadomość, jak wszystko jest dobrze to musi dawać sobie radę, a najważniejsze jak pisałem to pilnować oleju i jego stanu, temperatur.Harry71 pisze:ja zmodyfikowalem maske zeby nie chaczylo linka od 7a elegancko podchodzi lub dorobienie nowej na wymiar co do chlodzenia max temp mialem 95 wody i oleju pod 110 stopni przy kilku krotnym stawaniu na kresce przy normalnej jezdzie 90wody i 85-95 oleju i nie mam zadnych prowadnic powietrza na chlodnice
No fakt, można jedynie rezać jakieś customowe osłony i wyprofilować pęd powietrza.maciekkrk pisze:U mnie kolektor mtm tak siedzi, w tym przypadku faktycznie nie ma miejsca na kierownice powietrza...
Widzę, że też musiałeś przeboleć zakup kolektora, a czemu zmieniałeś z 3b, po to żeby skrócić dolot?
A i przy okazji, bo Obaj przerabialiście temat tego kolektora, czy te kółeczko do prowadzenia linki to jakiś ogólnodostępny w każdym sklepie budowniczo-motoryzacyjnym, czy trzeba specjalnie tego szukać?
I króćcy wkręcanych w kolektor do podciśnień też nie mam.
mikoPKK99, tak chcę mieć taką moc kiedyś, docelowo
Poszło pw
p.s a ja potrzebuje kolektora wodnego 3b :idea: :idea: :idea:
Przede wszystkim seryjny układ dolotowy biegnie koło turbo i niedaleko kolektora wydechowego a jak wiadomo jest tam bardzo gorąco, w związku z tym powietrze kierujące się do ssącego już było delikatnie mówiąc nagrzane, a nam chodzi o to żeby było jak najchłodniejsze Skrócenie dolotu to kolejny pozytyw tego rozwiązania. Kiedyś planowałem zrobić w tym aucie ,,zdrowe 400km,, a montaż tego mtma to pierwszy etap moich modów, ale tak jak wcześniej napisałem, zrezygnowałem z planów bo 20.000-30.000zł drogą nie chodzi. Kolektor został na pamiątkę
Montażem zajmował się Piotrek zwany Niedźwiadkiem jego pytaj o kółko i inne graty do tego kolektora, ma na pewno
Montażem zajmował się Piotrek zwany Niedźwiadkiem jego pytaj o kółko i inne graty do tego kolektora, ma na pewno
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
Garbusy rancingowe też maja problemy z temperaturą tym bardziej że są chłodzone tylko powietrzem a nie wodą. Jako wsparcie mają założone chłodnice oleju. Tam stosuje się taki patent że montuje się aluminiowe dystanse na klapę żeby zrobić małą szparę (oddalić maskę od karoserii) żeby był wymuszony przepływ powietrza. Oczywiście stosuje się na wyścigach albo w upalne lato. Jeżeli w wysilonych garbusach to się sprawdziło to sprawdzi się też w dłubniętym 2,2T <ok> Koszt tego jest nie wielki więc można pokusić się o jego wykonanie i przetestowanie. Zresztą kiedyś ci o tym opowiadałem
Coś w tym stylu, tylko w twoim przypadku odchylenie (podniesienie maski) było by od strony wycieraczek....
Coś w tym stylu, tylko w twoim przypadku odchylenie (podniesienie maski) było by od strony wycieraczek....
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Rastaman25, dzięki. :oops:
DEDHI, pamiętam jak rozmawialiśmy, jednak w mojej sytuacji to odpada ze względów estetycznych. <ok>
Mały UP
5 szpil prosto z Avanta S2. <ok>
DEDHI, pamiętam jak rozmawialiśmy, jednak w mojej sytuacji to odpada ze względów estetycznych. <ok>
Mały UP
5 szpil prosto z Avanta S2. <ok>
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, 19:23 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
śmiej się śmiej :->quattroBandit pisze:sagem napisał/a:
5 szpil prosto z Avanta S2 <ok>
bogaci żyją inaczej :mrgreen:
nawet na 200, już kupionequattroBandit pisze:jednak na 100% 18"?
Musi poczekać, na ten tydzień już zakupów jest wystarczająco dużo.maciekkrk pisze:zaciski 4 tłoczki przód brembo np. z RS2, Cinek z Wrocka ma takie na sprzedaż, tarcza pod to 304mm albo 322mm plus klocek np. ferodo ds2500 oto moja propozycja
Nie chciał bym puszczać słów na wiatr, ale takie 304mm to bym widział z tyłu.
Mimo, że zmiana na 5x112 już dużymi krokami się zbliża, to nadal szukam przednich piast od S2, zawsze to lepsze niż dystansowanie piasty z C4.