Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 10 wrz 2013, 14:49

maciekkrk pisze:U mnie kolektor mtm tak siedzi, w tym przypadku faktycznie nie ma miejsca na kierownice powietrza...
maske wycinales??

Awatar użytkownika
maciekkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 30 sty 2011, 22:45
Lokalizacja: kraków

Post autor: maciekkrk » 10 wrz 2013, 14:54

Nie, nie było takiej potrzeby.

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 10 wrz 2013, 15:04

sagem, chcesz mieć 450 PS ? Ile będzie cie kosztować 450PS na gotowo od momentu wyjechania 1.8T?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 wrz 2013, 18:11

maciekkrk pisze:Masz bardzo zdrowe podejście do tematu, należy pamiętać, że zwiększenie mocy np. w takim aucie jak Audi z motorem 2.2T to spore wyzwanie przede wszystkim dla kieszeni, tu nie można stosować żadnych półśrodków. Podniesienie mocy na 400km wiąże się ze zmianą wielu podzespołów które na pierwszy rzut oka są nieistotne, ale to nie prawda :!: Chłodzenie, układ hamulcowy (zaciski, tarcze, przewody hamulcowe), układ zawieszenia, układ wydechowy i wiele innych na odpowiedniej gaśnicy kończą to podstawa żeby osiągnąć sukces, a taki sobie założyłeś mam rozumieć: cyt. ,,Docelowo chcę 450KM, ale zaznaczam, że zdrowych i przede wszystkim bez awaryjnych''
Dokładnie, kto z resztą jest w temacie wie o czym rozmawiamy. Półśrodki to wyrzucanie pieniędzy i dążenie donikąd.
Harry71 pisze:ja zmodyfikowalem maske zeby nie chaczylo linka od 7a elegancko podchodzi lub dorobienie nowej na wymiar co do chlodzenia max temp mialem 95 wody i oleju pod 110 stopni przy kilku krotnym stawaniu na kresce przy normalnej jezdzie 90wody i 85-95 oleju i nie mam zadnych prowadnic powietrza na chlodnice
Dobra wiadomość, jak wszystko jest dobrze to musi dawać sobie radę, a najważniejsze jak pisałem to pilnować oleju i jego stanu, temperatur.
maciekkrk pisze:U mnie kolektor mtm tak siedzi, w tym przypadku faktycznie nie ma miejsca na kierownice powietrza...
No fakt, można jedynie rezać jakieś customowe osłony i wyprofilować pęd powietrza.
Widzę, że też musiałeś przeboleć zakup kolektora, a czemu zmieniałeś z 3b, po to żeby skrócić dolot?

A i przy okazji, bo Obaj przerabialiście temat tego kolektora, czy te kółeczko do prowadzenia linki to jakiś ogólnodostępny w każdym sklepie budowniczo-motoryzacyjnym, czy trzeba specjalnie tego szukać?
I króćcy wkręcanych w kolektor do podciśnień też nie mam.

mikoPKK99, tak chcę mieć taką moc kiedyś, docelowo ;-)
Poszło pw :-P


p.s a ja potrzebuje kolektora wodnego 3b :idea: :idea: :idea:

Awatar użytkownika
maciekkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 30 sty 2011, 22:45
Lokalizacja: kraków

Post autor: maciekkrk » 10 wrz 2013, 18:47

Przede wszystkim seryjny układ dolotowy biegnie koło turbo i niedaleko kolektora wydechowego a jak wiadomo jest tam bardzo gorąco, w związku z tym powietrze kierujące się do ssącego już było delikatnie mówiąc nagrzane, a nam chodzi o to żeby było jak najchłodniejsze :-) Skrócenie dolotu to kolejny pozytyw tego rozwiązania. Kiedyś planowałem zrobić w tym aucie ,,zdrowe 400km,, a montaż tego mtma to pierwszy etap moich modów, ale tak jak wcześniej napisałem, zrezygnowałem z planów bo 20.000-30.000zł drogą nie chodzi. Kolektor został na pamiątkę :-)

Montażem zajmował się Piotrek zwany Niedźwiadkiem jego pytaj o kółko i inne graty do tego kolektora, ma na pewno

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 11 wrz 2013, 19:11

Sagem, obserwuje temat od samego początku, autko naprawdę godne, szacunek za umiejętności. Chciałbym kiedyś się przejechać nim "na prawym" <ok>

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 11 wrz 2013, 22:24

Garbusy rancingowe też maja problemy z temperaturą tym bardziej że są chłodzone tylko powietrzem a nie wodą. Jako wsparcie mają założone chłodnice oleju. Tam stosuje się taki patent że montuje się aluminiowe dystanse na klapę żeby zrobić małą szparę (oddalić maskę od karoserii) żeby był wymuszony przepływ powietrza. Oczywiście stosuje się na wyścigach albo w upalne lato. Jeżeli w wysilonych garbusach to się sprawdziło to sprawdzi się też w dłubniętym 2,2T <ok> Koszt tego jest nie wielki więc można pokusić się o jego wykonanie i przetestowanie. Zresztą kiedyś ci o tym opowiadałem ;-)
Coś w tym stylu, tylko w twoim przypadku odchylenie (podniesienie maski) było by od strony wycieraczek....

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 wrz 2013, 12:39

Rastaman25, dzięki. :oops:

DEDHI, pamiętam jak rozmawialiśmy, jednak w mojej sytuacji to odpada ze względów estetycznych. <ok>

Mały UP

5 szpil prosto z Avanta S2. <ok>
Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, 19:23 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 wrz 2013, 13:13

swietnie, wazny element ukladanki

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 12 wrz 2013, 19:21

No to zakladaj i ladna fela niech siada na te 5 szpili <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 12 wrz 2013, 21:06

Rozumiem, że pomysł na hebel już jest pod ten rozstaw?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 wrz 2013, 21:45

Harry71 pisze:No to zakladaj i ladna fela niech siada na te 5 szpili <ok>
Moze i coś tam siądzie <ok>
bloku pisze:Rozumiem, że pomysł na hebel już jest pod ten rozstaw?
Pomysł - i niech tak na razie zostanie :->

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 12 wrz 2013, 22:46

sagem pisze: 5 szpil prosto z Avanta S2 <ok>
bogaci żyją inaczej :mrgreen:
Pomysł
bo podstawa to dobry pomysł ;-)
jednak na 100% 18"?

Awatar użytkownika
maciekkrk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 30 sty 2011, 22:45
Lokalizacja: kraków

Post autor: maciekkrk » 12 wrz 2013, 22:55

sagem pisze:Pomysł - i niech tak na razie zostanie
zaciski 4 tłoczki przód brembo np. z RS2, Cinek z Wrocka ma takie na sprzedaż, tarcza pod to 304mm albo 322mm plus klocek np. ferodo ds2500 ;-) oto moja propozycja

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 wrz 2013, 23:39

quattroBandit pisze:sagem napisał/a:
5 szpil prosto z Avanta S2 <ok>
bogaci żyją inaczej :mrgreen:
śmiej się śmiej :->
quattroBandit pisze:jednak na 100% 18"?
nawet na 200, już kupione :-P
maciekkrk pisze:zaciski 4 tłoczki przód brembo np. z RS2, Cinek z Wrocka ma takie na sprzedaż, tarcza pod to 304mm albo 322mm plus klocek np. ferodo ds2500 ;-) oto moja propozycja
Musi poczekać, na ten tydzień już zakupów jest wystarczająco dużo.
Nie chciał bym puszczać słów na wiatr, ale takie 304mm to bym widział z tyłu.


Mimo, że zmiana na 5x112 już dużymi krokami się zbliża, to nadal szukam przednich piast od S2, zawsze to lepsze niż dystansowanie piasty z C4.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl