Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys] brak mocy w porow. do innych

vollog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 sie 2013, 11:47

[b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys] brak mocy w porow. do innych

Post autor: vollog » 12 wrz 2013, 18:45

Witam, od 2 mies jestem posiadaczem audiolki b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys. sprowadzona z belgii, serwisowana od 1 km. do pewnego momentu bylo wszystko dobrze kiedy sie nie przejechalem identyczna wersja rok starsza. bez porownania, moja jest duzo zamulona na niskich obrotach i nie ma tego przyspieszenia co ta ktora jezdzilem. mam nadzieje ze to tylko zapchany katalizator, w ksiazce serwisowej niestety nie sprawdze czy jest czy go nie ma poniewaz jest w jezyku flamanckim. wyjmowana byla pompa paliwowa z powodu niewielkiego wycieku tutaj w polsce i niby cos zostalo przestawione. jest jeszcze gorzej, pali wiecej a do okolo 2,200 tys ma mizerne przyspieszenie ze czasami wyprzedzic zuka to trzeba wkrecac na obroty powyzej 2,500 tys. strasznie zamulona na niskich obrotach. przed wyjeciem pompy i jej niechcianym przestawieniem bylo nieco lepiej. i tutaj mam pytanie, pompe zawioze do regulacji bo w domowym warsztacie raczej sie nie da tego ustawic co? + co moge po za katalizatorem ktorego i tak sie pozbede przeczyscic? dodam ze rozrzad wymieniony a filtr paliwa juz mam ale planuje wymienic na jesieni. dodam jeszcze ze mam jakis nie ori przewód ale nie wiem do czego on jest. po prostu jest zaklejony tasma caly, moze przez niego dostaje sie jakies lewe powietrze. zdjecie jest z internetu (nie moje) a w moim tak jak mowie caly okrecony tasma wiec nie wiem czy byl pekniety czy co ze ktos wczesniej zawinal go tasma. odrazu czy ktos moze mi powiedziec jakis numerek albo nazwe? to bym wymienil. z gory dziekuje za odp.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2013, 19:01 przez vollog, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 wrz 2013, 18:52

vollog, na początek _uwaga
po tagach napisz w czym rzecz


poszukaj kogoś z Twoich okolic obytego w tdi'kach a Ci ogarnie furkę

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 wrz 2013, 19:01

Zmień ten przewód bo ucieka doładowanie Tobie w tym miejscu, musi być szczelnie a nie jakieś taśmy. Napisz skąd jesteś i ktoś z formuowiczów wykonałby logi dynamiczne i można z nich dowiedzieć sie co dolega dla Twojego Zetorka.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 12 wrz 2013, 19:01

To dziwne, bo w 95r. były turbiny t15 i one praktycznie wkręcają się od samego dołu...

Masz nowszy osprzęt to nic innego jak dorwać sobie osobę z vagiem, które zrobi logi i potem je tu wstawić i powiemy co może być nie tak. Po wywaleniu katalizatora nie spodziewaj się też jakiś cudów nie wiadomo jakich ale warto go wywalić.
Do sprawdzenia na pewno przepływomierz ale to pod vagiem.
vollog pisze:dodam jeszcze ze mam jakis nie ori przewód ale nie wiem do czego on jest. po prostu jest zaklejony tasma caly, moze przez niego dostaje sie jakies lewe powietrze
Prędzej może się wydostawać na zew i to byłby problem ;d

vollog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 sie 2013, 11:47

Post autor: vollog » 12 wrz 2013, 19:02

Podlasie/war-maz./ mozna tez podjechac kilka km oczywiscie :), lece zrobie zdjecie silnika moze to cos ulatwi /:) chwila sorki ze takie zdjecia ale jest juz ciemno, jutro postaram sie o lepsze
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2013, 19:20 przez vollog, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 wrz 2013, 19:08

vollog pisze:Podlasie/war-maz./ mozna tez podjechac kilka km oczywiscie :)
A dokładniej skąd :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 wrz 2013, 19:13

vollog pisze: jestem posiadaczem audiolki b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys
Nie wiem czy to zdjęcie twojego silnika ,czy zapożyczone ...jeżeli twoje,to jest to silnik na starym osprzęcie i nastawniku potencjometrycznym ,który był montowany do końca lutego 94 roku ,więc w 95 nie miał prawa wyjść z fabryki w takiej opcji 8-)
vollog pisze: pompe zawioze do regulacji bo w domowym warsztacie raczej sie nie da tego ustawic co?
Wszytko się da drogi kolego ,nie takie rzeczy się robiło ,a nie mam nawet garażu ... wiedza mi w zupełności wystarczy ,warunki nie są niezbędne i to żaden problem .... jedż do kogoś kto to potrafi ,a nie do patałachów ,którzy coś robią ,a po tym jest gorzej niż było :roll: A przewód zaklejony taśmą wymień ,jak radzi Krzysiek 84, bo taśma na pewno nie utrzyma ciśnienia w dolocie ,które oscyluje w okolicy 1 bara ;-)

[ Dodano: 2013-09-12, 19:18 ]
vollog pisze:lece zrobie zdjecie silnika moze to cos ulatwi /:) chwila
Nic nie ułatwi ,bo tu trzeba kompa podpiąc i zrobic logi dynamiczne ,sprawdzić przepływke i doładowanie ...zdjęcia na nic się tu zdadzą ;-) jedż do Krzyśka 84 ,to ci ogarnie , bo do mnie trochę za daleko ...choć ci co byli ,wiedzą że nie przyjechali na darmo 8-)

vollog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 sie 2013, 11:47

Post autor: vollog » 12 wrz 2013, 19:21

sorki ale mam jakis problem z dodaniem zalacznika ! :!:

[ Dodano: 2013-09-12, 19:22 ]
Krzysiek 84 pisze:
vollog pisze:Podlasie/war-maz./ mozna tez podjechac kilka km oczywiscie :)
A dokładniej skąd :?:

okolice elku

[ Dodano: 2013-09-12, 19:23 ]
MUNIOR pisze:
vollog pisze: jestem posiadaczem audiolki b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys
Nie wiem czy to zdjęcie twojego silnika ,czy zapożyczone ...


zapozyczone, narazie nie moge dodac zalacznika ale postaram sie jak najszybciej

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 wrz 2013, 19:26

vollog pisze: okolice elku
Ja codziennie w Olecku jestem <piwo>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 wrz 2013, 19:27

vollog pisze:narazie nie moge dodac zalacznika
a po co załącznik u dołu masz dodaj fotkę :-P

vollog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 sie 2013, 11:47

Post autor: vollog » 12 wrz 2013, 19:28

http://images65.fotosik.pl/165/de161832721b8050.jpg


http://images61.fotosik.pl/164/0b8c01188678ec60.jpg

http://images65.fotosik.pl/165/cbe9756839349aa9.jpg

http://images63.fotosik.pl/165/ccaa2c99d93a3ba3.jpg

Dodano: 2013-09-12, 19:30
[quote="Krzysiek 84"][quote="vollog"]
okolice elku
[/quote]

Ja codziennie w Olecku jestem <piwo>[/quote]


to jest ok 50 km od elku nie?



zdjecia byle jakie ale ciemno bylo, przeplywke mam chyba pierburg nie? wgl sie w tym nie lapie ale wybaczcie to moj 1 samochod.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 wrz 2013, 19:33

Masz nowszy osprzet, więc można logo dynamiczne wykonać nawet a Nasi Koledzy z forum powiedzą co dolega jeszcze oprócz tego ze doładowanie ucieka. Ja mam ten przewód zmieniony gumowy na taki ze sklepu z czesciami do maszyn rolniczych, odporny na oleje i temperature i daje rade przy 1,35 bara.

[ Dodano: 2013-09-12, 19:35 ]
vollog pisze: to jest ok 50 km od elku nie?
30

vollog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 sie 2013, 11:47

Post autor: vollog » 12 wrz 2013, 19:36

Krzysiek 84 pisze:Masz nowszy osprzet, więc można logo dynamiczne wykonać nawet a Nasi Koledzy z forum powiedzą co dolega jeszcze oprócz tego ze doładowanie ucieka. Ja mam ten przewód zmieniony gumowy na taki ze sklepu z czesciami do maszyn rolniczych, odporny na oleje i temperature i daje rade przy 1,35 bara.

[ Dodano: 2013-09-12, 19:35 ]
vollog pisze: to jest ok 50 km od elku nie?
30
dostepny od reki wrazie czego ? i jaka cena?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 wrz 2013, 19:41

w Olecku to w pracy jestem, a po pracy to 20 km za Oleckiem kierunek Suwałki. Teraz mam na ranki i koncze o 14-tej. A po pracy możemy zrobić logi dynamiczne na obwodnicy, przyjedziesz to silnik nagrzany bedzie.

vollog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 sie 2013, 11:47

Post autor: vollog » 12 wrz 2013, 19:48

Krzysiek 84 pisze:w Olecku to w pracy jestem, a po pracy to 20 km za Oleckiem kierunek Suwałki. Teraz mam na ranki i koncze o 14-tej. A po pracy możemy zrobić logi dynamiczne na obwodnicy, przyjedziesz to silnik nagrzany bedzie.
ja niestety te, do 17 praca, sobota do 15. zostaje niedziela..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl