[b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys] brak mocy w porow. do innych
[b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys] brak mocy w porow. do innych
Witam, od 2 mies jestem posiadaczem audiolki b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys. sprowadzona z belgii, serwisowana od 1 km. do pewnego momentu bylo wszystko dobrze kiedy sie nie przejechalem identyczna wersja rok starsza. bez porownania, moja jest duzo zamulona na niskich obrotach i nie ma tego przyspieszenia co ta ktora jezdzilem. mam nadzieje ze to tylko zapchany katalizator, w ksiazce serwisowej niestety nie sprawdze czy jest czy go nie ma poniewaz jest w jezyku flamanckim. wyjmowana byla pompa paliwowa z powodu niewielkiego wycieku tutaj w polsce i niby cos zostalo przestawione. jest jeszcze gorzej, pali wiecej a do okolo 2,200 tys ma mizerne przyspieszenie ze czasami wyprzedzic zuka to trzeba wkrecac na obroty powyzej 2,500 tys. strasznie zamulona na niskich obrotach. przed wyjeciem pompy i jej niechcianym przestawieniem bylo nieco lepiej. i tutaj mam pytanie, pompe zawioze do regulacji bo w domowym warsztacie raczej sie nie da tego ustawic co? + co moge po za katalizatorem ktorego i tak sie pozbede przeczyscic? dodam ze rozrzad wymieniony a filtr paliwa juz mam ale planuje wymienic na jesieni. dodam jeszcze ze mam jakis nie ori przewód ale nie wiem do czego on jest. po prostu jest zaklejony tasma caly, moze przez niego dostaje sie jakies lewe powietrze. zdjecie jest z internetu (nie moje) a w moim tak jak mowie caly okrecony tasma wiec nie wiem czy byl pekniety czy co ze ktos wczesniej zawinal go tasma. odrazu czy ktos moze mi powiedziec jakis numerek albo nazwe? to bym wymienil. z gory dziekuje za odp.
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2013, 19:01 przez vollog, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
To dziwne, bo w 95r. były turbiny t15 i one praktycznie wkręcają się od samego dołu...
Masz nowszy osprzęt to nic innego jak dorwać sobie osobę z vagiem, które zrobi logi i potem je tu wstawić i powiemy co może być nie tak. Po wywaleniu katalizatora nie spodziewaj się też jakiś cudów nie wiadomo jakich ale warto go wywalić.
Do sprawdzenia na pewno przepływomierz ale to pod vagiem.
Masz nowszy osprzęt to nic innego jak dorwać sobie osobę z vagiem, które zrobi logi i potem je tu wstawić i powiemy co może być nie tak. Po wywaleniu katalizatora nie spodziewaj się też jakiś cudów nie wiadomo jakich ale warto go wywalić.
Do sprawdzenia na pewno przepływomierz ale to pod vagiem.
Prędzej może się wydostawać na zew i to byłby problem ;dvollog pisze:dodam jeszcze ze mam jakis nie ori przewód ale nie wiem do czego on jest. po prostu jest zaklejony tasma caly, moze przez niego dostaje sie jakies lewe powietrze
Podlasie/war-maz./ mozna tez podjechac kilka km oczywiscie , lece zrobie zdjecie silnika moze to cos ulatwi /:) chwila sorki ze takie zdjecia ale jest juz ciemno, jutro postaram sie o lepsze
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2013, 19:20 przez vollog, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem czy to zdjęcie twojego silnika ,czy zapożyczone ...jeżeli twoje,to jest to silnik na starym osprzęcie i nastawniku potencjometrycznym ,który był montowany do końca lutego 94 roku ,więc w 95 nie miał prawa wyjść z fabryki w takiej opcji 8-)vollog pisze: jestem posiadaczem audiolki b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys
Wszytko się da drogi kolego ,nie takie rzeczy się robiło ,a nie mam nawet garażu ... wiedza mi w zupełności wystarczy ,warunki nie są niezbędne i to żaden problem .... jedż do kogoś kto to potrafi ,a nie do patałachów ,którzy coś robią ,a po tym jest gorzej niż było :roll: A przewód zaklejony taśmą wymień ,jak radzi Krzysiek 84, bo taśma na pewno nie utrzyma ciśnienia w dolocie ,które oscyluje w okolicy 1 baravollog pisze: pompe zawioze do regulacji bo w domowym warsztacie raczej sie nie da tego ustawic co?
[ Dodano: 2013-09-12, 19:18 ]
Nic nie ułatwi ,bo tu trzeba kompa podpiąc i zrobic logi dynamiczne ,sprawdzić przepływke i doładowanie ...zdjęcia na nic się tu zdadzą jedż do Krzyśka 84 ,to ci ogarnie , bo do mnie trochę za daleko ...choć ci co byli ,wiedzą że nie przyjechali na darmo 8-)vollog pisze:lece zrobie zdjecie silnika moze to cos ulatwi /:) chwila
sorki ale mam jakis problem z dodaniem zalacznika ! :!:
[ Dodano: 2013-09-12, 19:22 ]
okolice elku
[ Dodano: 2013-09-12, 19:23 ]
[ Dodano: 2013-09-12, 19:22 ]
Krzysiek 84 pisze:A dokładniej skąd :?:vollog pisze:Podlasie/war-maz./ mozna tez podjechac kilka km oczywiscie
okolice elku
[ Dodano: 2013-09-12, 19:23 ]
MUNIOR pisze:Nie wiem czy to zdjęcie twojego silnika ,czy zapożyczone ...vollog pisze: jestem posiadaczem audiolki b4 1z 1.9 tdi 90km 95' 290tys
zapozyczone, narazie nie moge dodac zalacznika ale postaram sie jak najszybciej
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
http://images65.fotosik.pl/165/de161832721b8050.jpg
http://images61.fotosik.pl/164/0b8c01188678ec60.jpg
http://images65.fotosik.pl/165/cbe9756839349aa9.jpg
http://images63.fotosik.pl/165/ccaa2c99d93a3ba3.jpg
Dodano: 2013-09-12, 19:30
[quote="Krzysiek 84"][quote="vollog"]
okolice elku
[/quote]
Ja codziennie w Olecku jestem <piwo>[/quote]
to jest ok 50 km od elku nie?
zdjecia byle jakie ale ciemno bylo, przeplywke mam chyba pierburg nie? wgl sie w tym nie lapie ale wybaczcie to moj 1 samochod.
http://images61.fotosik.pl/164/0b8c01188678ec60.jpg
http://images65.fotosik.pl/165/cbe9756839349aa9.jpg
http://images63.fotosik.pl/165/ccaa2c99d93a3ba3.jpg
Dodano: 2013-09-12, 19:30
[quote="Krzysiek 84"][quote="vollog"]
okolice elku
[/quote]
Ja codziennie w Olecku jestem <piwo>[/quote]
to jest ok 50 km od elku nie?
zdjecia byle jakie ale ciemno bylo, przeplywke mam chyba pierburg nie? wgl sie w tym nie lapie ale wybaczcie to moj 1 samochod.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Masz nowszy osprzet, więc można logo dynamiczne wykonać nawet a Nasi Koledzy z forum powiedzą co dolega jeszcze oprócz tego ze doładowanie ucieka. Ja mam ten przewód zmieniony gumowy na taki ze sklepu z czesciami do maszyn rolniczych, odporny na oleje i temperature i daje rade przy 1,35 bara.
[ Dodano: 2013-09-12, 19:35 ]
[ Dodano: 2013-09-12, 19:35 ]
30vollog pisze: to jest ok 50 km od elku nie?
dostepny od reki wrazie czego ? i jaka cena?Krzysiek 84 pisze:Masz nowszy osprzet, więc można logo dynamiczne wykonać nawet a Nasi Koledzy z forum powiedzą co dolega jeszcze oprócz tego ze doładowanie ucieka. Ja mam ten przewód zmieniony gumowy na taki ze sklepu z czesciami do maszyn rolniczych, odporny na oleje i temperature i daje rade przy 1,35 bara.
[ Dodano: 2013-09-12, 19:35 ]30vollog pisze: to jest ok 50 km od elku nie?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko